Ervaringen met Naproxen

Menstruatiepijn (15 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Spierpijn (8 meningen)
Gewrichtspijn (8 meningen)
Peesontsteking schouder (8 meningen)
Jicht (5 meningen)
Lage rugpijn (5 meningen)
Hoofdpijn (4 meningen)
Fibromyalgie (4 meningen)
Syndroom van Tietze (4 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Buikpijn (3 meningen)
Kaakoperatie (3 meningen)
Premenstrueel syndroom (PMS) (2 meningen)
Heupslijtage (2 meningen)
Trekken van tand of kies (2 meningen)
Allergie (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

Naproxen

16-12-2014 | Vrouw | 34
naproxen (220mg)
Drugsverslaving
34 jaar en zwaar verslaafd aan pijnmedicatie.... met pijn in het hart lees ik ervaringsverhalen, van mensen, MENSEN zoals ik.... verslaafd. pijn. elke dag pijn. maar ik krijg geen hulp. ik was verslaafd aan pethidine injecties, kreeg er 50 per week van 50mg. spoot zelf. kreeg een keer een venflon. die was hell. en de bult zit er na maanden nog steed en jeukt en doet no[lees meer...]g steeds pijn. euforisch word ik er niet van. ik heb gewoon een consante kramp in het hele lijf rechts. pijn op de borst, hartritme stoornissen, ogen die eruit gedrukt worden, koud in en in koud, dooie , maar toch pijnlijke tenen, had CRPS type 1 OVERAL, beide handen en voeten, zal wel een restverschijnsel nog zijn... het wordt op "tussen de oren gegooid" zwaar borderliner. Ja dat ben ik ook, ik beschadig mezelf niet meer op de manier als "vroeger"dat wil ik niet meer. maar die pijn is zoooo erg, dat ik mezelf soort van "bewust" overdoseer. om "even" te kunnen liggen HOPELIJK te slapen/rusten. ben al een week op. kan de keren dat ik de ambulance heb gezien/gevoeld niet eens meer tellen. en maaar uitlachen. En maar aan me trekken. politie je beste vriend?? hard wegrennen!! Overal ben ik bekend en te volgen. ik loop/waggel krom vd pijn. nieren/lever/maag/darmen helemaal kapot gegeten aan naproxen brufen paracetamol. kruidvat pijnstilers. alcohol/drugs /roken doe ik niet eens aan. kunt u nagaan. ik ben anti rook etc. geen verslavings gevoeligheid wat dat betreft... ik word er ook niet high van. ik heb ook ADHD en ben ALTIJD wakker /of op. ritalin helpt niet. Op een gegeven moment ben je zoooo moe van het OP zijn. en de buren uit hun slaap houden, schaam me kapot. GILLEN vd pijn. en dan heb je je al heeeel lang ingehouden. HONGER altijd honger! maar eten, en drinken gaat niet op de "normale"manier. Nu zit ik na operatie 2 kiezen trekken, viel na 6 injecties niet te verdoven. dus onder narcose. ... uiteindelijk. na veel smeken. en de psych gesproken te hebben, anders mochten ze me niet helpen. en ik MOEST een 1 of ander contract ondertekenen... weet niet eens wat. anderhalf uur knock out. spugend (stel u niet zo an/ doe effe normaal/ u maakt alles vies/ het is hier geen hotel) ben ik na een half uur eruit gegooid. moet zelf maar zien hoe ik weer thuis kom. ik woon beschermd, NIKS GEEN HULP... kan niet praten vd pijn sinds operatie (3 maanden geleden) stank niet te harden/oren lopen geel leeg/ bloed snuiten (en zet geen kracht niks)/geel/brokken, longen lijken zware gewichten, taai wit/soms wat gelig dik slierterig slijm spugen, als ik ga liggen (een mens moet welleens slapen neem ik aan) loop ik HELEMAAL vol. en die kramp is er 24 uur per dag vooral RECHTS / spasmes/hartkloppingen ALTIJD/ insults op een gegeven moment. 1 wekelijkse "bezoekjes" naar het centrum lopen altijd uit op een ambulance in de albert heijn. ik schaam me zooooo erg. en paarn weken geleden liep de temperatuur en de pijn op de borst zooo erg op en die druk achter m'n rechteroog. daar knalde iki weer neer. ik voel het aankomen en vraag omm hulp (nouja die kennen ze intussen wel, medewerkers laat ik zeer ontdaan achter en de ambulance zet me zo buiten op straat , zie maar hoe je thuiskomt. taxi duurd minimaal een uur... dus.... trip en blauwbek maar verder, met pijn op je borst. en ZWARE VERNEDERINGEN verder.... die medewerkers zijn onwijs aardig, maar als hun steeds veteld wordt mevrouw heef niks is gewoon gek. bloed is altijd goed. op kalium, kreatine, lever en nierfuncties na en hartalarm dat steeds op hol slaat. nu dus ook, het is half 6 snachts. zit hier alleen te bidden dat de pijnn stopt, maar dit cirkeltje kan ik niet alleen doorbreken. 112 komt niet meer. politie ambu niks. maar psychiater ook niet! gooie de hoorn erop. mevrouw ik versta u niet. ja dag!!! ze weten dat i het ben. hup eeen andere crisisdienst, ik versta u niet. moeder bellen versta je niet. nog even doorbijten, afleiding zoeken. douchen lopen lopen lopen, terwijl je vollooopt met vocht LETTERLIJk. OPZWELT. gezicht uitmekaar knalt. buik dik is en er niks is... op een obstipatie van onder tot letterlijk top na. sorry. ik typ niet helder. pijn wordt teveel. ik probeer niks in te nemen, weet ddat het toch niet helpt. maar kan niet op of neer vd pijn. ik stik. ben bang, moe. eenzaam. heb 1 beste vriendin mar woont wat verder weg. IEDEREEN is me zat. ik mezelf ook. die agressie is zoooo eng. die kou die blauwe dikke kromme knokkelttjes/voeten. stankt niet te harden,kan slaapkamer echt niet meer in. met sokken en zonder jas ziekenhuis gisteren uitgezet. taxi hebben m'n buurtjes betaald anders mocht ik nog langer creperen in een volle hal, met ee n live kerstconcert met meneer de beveiliger die me begeleidde, geen medicijnen niks gehad, zwaar uitgedroogd. klysma's helpenniet 16 zakjes electrolyten macrogol uit paniek ingenomen. 28 naproxen uuren daarvoor 17 st maar heb steeds niks urine loopt gewoon weg, zouten randje eromheen. stank.... ik weet niet meer waar ik heen moet.. ben bang. GETRAUMATISEERD door alles wat maar een UNIFORM heeft e n eindigd op arts of ater..... "hulp"/verleners. ze helpen niet!! ik stook 23 graden constant/ electrisc h ndeken. dikke jassen handschoenen sjaal alles, STEENKOUD. dan maar weer douchen. en zwelt alles weer rood op, maar het slijm spugen gaat dan gemakkelijk. maar pijn op borst hell. nou beste mensen. triest verhaal. hopelijk een GOED einde.... wil "gewoon"leven net als een "gewoon"werkend iemand, centen verdienen, heb Sociaal pedagogisch werk gestudeerd, kunnen "zij" nog wat van leren. beetje empathie, sociaale vaardigheden,