Ervaringen met Naproxen

Menstruatiepijn (15 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Spierpijn (8 meningen)
Gewrichtspijn (8 meningen)
Peesontsteking schouder (8 meningen)
Jicht (5 meningen)
Lage rugpijn (5 meningen)
Hoofdpijn (4 meningen)
Fibromyalgie (4 meningen)
Syndroom van Tietze (4 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Buikpijn (3 meningen)
Kaakoperatie (3 meningen)
Premenstrueel syndroom (PMS) (2 meningen)
Heupslijtage (2 meningen)
Trekken van tand of kies (2 meningen)
Allergie (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

17-09-2022 | Vrouw | 47
naproxen (20mg)
Pijn (algemeen)
Chronische flankpijn met uitstraling bil/been a.g.v. nieroperaties (open) kreeg ik Naproxen + maagbeschermer Omeprazol 20mg . Pijn zakte weg, maar 's nachts begon maagpijn, maagkrampen en misselijkheid. Niet te doen!! Na maar 1 pil ingenomen te hebben, meteen gestopt. Bijwerkingen wegen niet op tegen de pijn in mn zij. Munt thee en warme melk met nootmuskaat verzachte de[lees meer...] maagpijn gelukkig nog n beetje. Wat een troep die Naproxen.

11-01-2024 | Vrouw | 62
Pijn (algemeen)
Naproxen voorgeschreven gekregen bij gekneusde ribben. Voor de nacht 1 tablet van 500 mg ingenomen na gegeten te hebben. Ook 4x per dag 2 paracetamol. S nachts begonnen de maag en darmkrampen. En erg misselijk. Ik was bang te moeten overgeven en dat met gekneusde ribben. Volgende dag hele dag misselijk en vreselijk moe en slaperig. Maag en darmen nog steeds uit hun doen. [lees meer...]Nooit meer dit medicijn

30-05-2015 | Vrouw | 16
naproxen (250mg)
Pijn (algemeen)
Had de eerste dag al erge misselijkheid en veel keelpijn wat zich lang aanhield. Ook futloos gevoel en geen eetlust. Ik vind dat dit medicijn veel bijwerkingen heeft.

28-02-2017 | Man | 47
Pijn (algemeen)
Ik slik sinds 25 januari elke morgen naproxen samen met morfine. Maar dat geeft bij mij nogal vervelende bijwerkingen zoals een zwak gevoel, duizelingen, misselijkheid. Vandaar dat ik er onmiddellijk mee bent gestopt.

10-06-2015 | Vrouw | 20
Pijn (algemeen)
Voor onbekende kniepijn werd dit me voorgeschreven Het werkte goed voor deze pijn. Ik had last van misselijkheid en braken(neigingen), ondanks een maagbeschermer. Iname was goed te doen, maar het door midden breken was moeilijk. Voor mensen met allergieën, het is lactose vrij verkrijgbaar!

30-05-2015 | Vrouw | 15
naproxen (250mg)

21-01-2014 | Man | 42
Pijn (algemeen)
ik heb een kijkoperatie gehad aan mijn knie, mijn binnenste meniscus was niet in orde. na de operatie kreeg ik Naproxen Accoord 500 mg voorgeschreven, wat opgehaald moest worden bij de Apotheek. Na twee dagen gebruik kreeg ik tandvleesproblemen en allerlei blaasjes in mijn mond in de binnenkant van mijn wang plus dat ik huidproblemen kreeg. Na vier dagen belde ik de tan[lees meer...]darts en die vroeg me welk middel ik gebruikte, de tandarts zei me er direct mee te stoppen.

12-10-2019 | Vrouw | 35
Pijn (algemeen)
Omdat paracetamol niet werkt en iboprofen niet gewenst effect heeft, deze voorgeschreven gekregen, en mag bij pijn 2x per dag eentje hebben. Momenteel gebruik ik het doordat ik lelijk hoofdletsel met daardoor continu hoofdpijn heb opgelopen, blij dat ik nog wat op voorraad had. Laatste keer kreeg ik wat extra voorgeschreven op verzoek, zodat ik altijd wat in huis heb, moch[lees meer...]t ik het nodig hebben.