Ervaringen met Abilify

Psychose (71 meningen)
Schizofrenie (29 meningen)
Bipolaire stoornis (28 meningen)
Manische episode (2 meningen)
Schizotypische stoornis (1 mening)

Aripiprazol (abilify)

Bojan Nikolik (18-03-2015)

11-04-2017 | Vrouw | 27
aripiprazol (10mg)
Veel last van waanideeën en angsten.. neem het nu inmiddels een maand en geen problemen meer mee. Voor mij werkt het prima zou geen ander meer willen. Het heeft me rust in men hoofd ben er tenslotte niks van bijgekomen. Het enige nadeel wat ik ervaar is onrust in men benen.

11-09-2016 | Vrouw | 36
aripiprazol (10mg)
Voorgeschreven voor psychoses die ontstaan zijn door PTSS, door de vele bijwerkingen mogen afbouwen van de specialist en de problemen op te lossen door psychotherapie, nu een jaar verder nemen de klachten af. Door de goede nazorg en overgestapt naar alternatieve geneesmiddelen gaat het weer goed. Blijf communiceren met je begeleiding dan hoef je niet perse het middel te bl[lees meer...]ijven slikken.

08-01-2016 | Man | 48
aripiprazol (15mg)
de bijwerkingen zijn kaakstijfheid met de kiezen, zowel ook eerste nachten slecht slapen. Na 7 dagen waren de klachten over met kaakspieren, en slapen kon pas goed op de derde nacht.

12-06-2015 | Man | 40

04-04-2015 | Man | 38
aripiprazol (10mg)
Naast Lysanxia, heb ik Abilify voorgeschreven gekregen dit geeft echter wel enkele bijwerkingen zoals rusteloze benen en algemeenheid. In het begin van inname ,veel moe geweest en ben inmiddels op twee maand tijd 10 kg verdikt Het product helpt weinig, maar toch probeer ik er aan vast te houden want schijnt geweldig product te zijn. Na zoooooooooooveel meds geprobeer[lees meer...]t te hebben, en slecht op reageert te hebben, is dit nu mijn nieuwe hoop! Ik blijf proberen!

24-11-2014 | Vrouw | 23
aripiprazol
Ik slik abilify nu sinds 3 weken wegens een angst- en paniekstoornis. Ik merk dat de angst veel minder is. In het begin wel aardig wat bijwerkingen gehad, voornamelijk slecht slapen, suf voelen en onrustig zijn. Het slapen gaat nu al stukken beter, de psychiater gaf ook aan dat dit 1 van de veelvoorkomende bijwerkingen is die na een tijd verdwijnt. Heb nog wel constant een[lees meer...] soort van onrustig gevoel, ik ben de hele tijd aan het bewegen en heb aardig wat energie. Echter werkt dit medicijn wel goed tegen de dagelijkse angst en paniekgevoelens. Voor mij dus een goede uitkomst.

17-05-2013 | Man | 17
aripiprazol
mijn 17 jarige zoon is sinds een week met deze medicijnen begonnen. omdat hij zoveel stress had met naar school gaan zmlk hij gaat nu nog maar 3 ochtenden in de week naar school. de eerste dag was hij erg agressief en duizelig. ik vond hem verder daarna erg suf en moe, hij gebruikt de laagste dosering 2,5 mg. vanmorgen is hij neer geklapt ziekenauto er bij, zijn bloed[lees meer...]suiker was iets aan de lage kant, het was net of hij een hersenbloeding kreeg heel eng, hij pakte met zijn goede arm zijn rechterarm beet omdat hij die zelf niet kon bewegen. hij weet hier nu niks meer van, hij weet als laatste dat hij naar de wc ging. nu de moeilijkheid door gaan met de pillen of stoppen. als ik stop dan bouwt hij niks op met school en ooit werken, en als ik door blijf gaan kan hij het weer krijgen, vind dit heel moeilijk, mijn verstand zegt stoppen. een hele bezorgde moeder, mijn zoon heeft autistische kenmerken, een een laag iq