lees de ervaringen

27-01-2017

Autisme

21-12-2016

ADHD

Goeie medicijnen, maar een joint laat ik voortaan liggen. Wat een vage bijwerking is dat zeg pff, werd angstig en heel druk in me hoofd, zag vlekken dus geen joint meer voor mij, had het al een tijd niet gedaan, dus nu helemaal niet meer.
03-09-2016

Depressief

Heb dit 5 jaar gebruikt en ben daarmee op 1 januari 2016 mee gestopt. Nu 6 maanden zonder weer ernstige depressies gekregen en opnieuw geprobeerd om Risperidon te gebruiken. Nu na 2 weken gebruik zijn de depressies ernstig toegenomen en ga ik toch maar stoppen met dit medicijn
30-04-2016

Risperidon (risperidon)

Steeds meer klachten over het hele buikgebied/rug/borstkas. Later ontdekte ik dat mijn organen pijnlijk waren. Hoe hoger de dosering hoe meer last ik kreeg. Ik ben blij dat ik hiermee kan stoppen. Langzaam afbouwen, helaas.
10-04-2016

Autisme

mijn dochter van 9 is sinds 1 februari gestart met risperidon ivm autisme en daarbij horende overprikkeling. langzaam opgehoogd tot 2 mgr. echter toen constant last van hoofdpijn en gevoel niet lekker te zijn. gelijktijdig met de start kreeg ze last van dwanggedachten (die nu vanavond zo heftig zijn dat ze alleen nog maar kan huilen dat ze het niet aankan). dosering verlaa[lees meer...]gd op eigen initiatief naar 1 mgr. klachten blijven hetzelfde. gedrag en prikkelbaarheidheid blijven hetzelfde. ten einde raad zijn we. wat een rotmiddel. woensdag gesprek met de kinderpsychiater. dit kan zo niet. iemand toevallig dezelfde ervaring. ik hoor het graag
03-04-2016

24-02-2016

Nervositeit

Ik kreeg de medicatie voorgeschreven voor mijn nerveusiteit. ik had spanningen in mijn armen en benen. Soms ook angstige gevoelens. Ik heb het als prima ervaren. Ik nam mijn medicatie (2x 1mg) eerst 's ochtends in. Maar in overleg heb ik dat naar de avond geplaatst omdat ik er zo loom van werd overdag. Nu slaap ik er heerlijk op in en heb ik geen last meer van nerveusi[lees meer...]teit en spanningen. Drie kwart jaar geleden heb ik er nog een pil in de ochtend bij gekregen dat wende snel. Nu heb ik hiernaast ook therapie en ik hoop daarmee veel opgelost te hebben. Daarom ben ik nu aan het afbouwen. De ochtend pil is weer weg en ik voel me nu actiever en alerter. Over 1,5 maand gaan we een pil in de avond weg halen. Ik ben er wel wat sceptisch over omdat ik bang ben nu niet meer goed in slaap te vallen. Ik wil dat op gaan vangen met "goede nachtrust" van de kruidvat. Hopelijk binnen 3 tot 6 maanden er helemaal van af. Ik wil het nu namelijk weer zelf kunnen en doen. Ik raad het iedereen aan maar zorg dat de dosering bij je aandoening past. Kijk ook goed naar wanneer je ze op de dag inneemt. In de avond scheelt dufheid over de dag heen.
28-09-2015

Risperidon (risperidon)

Middel doet bij mij niets, behalve de hele dag slapen, zo moe van dit spul. Daarnaast veel bijwerkingen zoals frequente urineweginfecties, juist onrust vergrotend, rusteloze benen, agressief gedrag. Had Seroquel hiervoor, ook hierbij veel vermoeidheid maar hielp wel, met op veel slapen na weinig bijwerkingen
Pagina 1 van 6

Mirena (1947) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (786) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (402) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (395) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!