Gyno-Daktarin

miconazol

01-03-2017

Vaginale schimmelinfectie

Eerste nacht een drama, 1,5 uur s'nachts rond gelopen met erge jeuk. Na het lezen van deze site wilde ik direct de 2de en 3de capsules niet meer innemen. Toch de moed opgeraapt en de capsules ingebracht. Die nachten heb ik geen jeuk meer gehad. Overdag crème erop gesmeerd, soms jeukte het nog maar niet zo ernstig meer zoals de eerste nacht. Gewoon even doorbijten dames! [lees meer...] Tip; doe s'nachts een maandverbandje in je onderbroek en neem een paracetamol in, dit hielp voor mij. Iedereen kan er anders op reageren.
25-02-2017

Vaginale schimmelinfectie

Enorme jeuk na inbrengen.
05-02-2017

Vaginale schimmelinfectie

Wist dat ik er niet tegen kon maar volgens huisarts was dit de enige die zou helpen. En dat zonder mij onderzocht te hebben. Verga nu van de jeuk en branderig gevoel....voor 2e nacht dus wakker. Zit nu, midden in de nacht, in de woonkamer 3e eitje breng ik morgenavond echt niet in. Morgenochtend bel ik de huisartsenpost. Dit medicijn wil ik nooit meer. (en ook geen bubbelb[lees meer...]ad meer voor mij in de Thermen.
02-02-2017

Vaginale schimmelinfectie

Ik gebruik vanavond de laatste van 3. Alleen dat branderige gevoel komt overdag steeds weer terug en de creme die zou moeten helpen tegen de jeuk doet enorm pijn! Ik heb het gevoel dat het niet werkt... weet iemand of dit zo hoort of dat het inderdaad niet helpt? Ik word in de ochtend wakker met lichte jeuk en naarmate de dag verder gaat doet het steeds meer pijn.
23-01-2017

Vaginale schimmelinfectie

2 keer een kuur gehad van 3 dagen, kort achter elkaar. Geen last van bijwerkingen, heeft mij totaal niet geholpen!! Nooit meer.
05-01-2017

Vaginale schimmelinfectie

Ik ben 4 januari gestart. En ik lees dat heel veel vrouwen jeuk hebben, dat kan inderdaad kloppen (ligt aan hoeveel last je al had van de infectie) .. maar als ik het een cijfer mocht geven van 1(veel jeuk) tot 10 (geen jeuk) zou ik het een 3 geven, ik voel wel wat maar minder. Daarbij laat het inderdaad een soort bijwerking achter, doordat het zich schoonmaakt kan het h[lees meer...]eel wat spul uit de capsule komen .. dit was mijn ervaring tot nu toe ' t valt namelijk wel heel erg mee .
10-12-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik zie dat heel veel vrouwen erg veel last van dit medicijn hebben gehad. Nou ben ik zo iemand die gaat opzoeken wat de bijwerkingen zouden kunnen zijn van iets. Daardoor kwam ik op dit topic en maakte dit mij alleen maar bang om de capsules te gebruiken. Dit bleek totaal onnodig! De jeuk was er natuurlijk, en het branderig gevoel ook maar ik had er niet zo veel last van d[lees meer...]at ik niet kon slapen. En het heeft z'n werk gedaan! Dus ik ben blij, en voor de dames die dit ook lezen, maak je geen zorgen. Iedereen reageert anders op een medicijn.
22-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Jeuk s nachts! Enorm vervelend!! Niet kunnen slapen...
15-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik snap niet dat dit medicijn nog steeds gebruik wordt, wat een last kreeg ik er van! Werd wakker van de jeuk en de pijn.
12-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Het is nu midden in de nacht, voor het slapen gaan een pil ingebracht en ik kan nu niet slapen van de jeuk. Toch maar eens gaan Google'n en nu lees ik dat de meerderheid deze klachten heeft. Waarom wordt dit geneesmiddel niet uit de markt gehaald?! Voor mijn geen 2e en 3e pil meer want deze jeuk is bijna ondraaglijk.
02-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Geen bijwerkingen gehad, 's avonds inbrengen en 's ochtends klachten verdwenen. Enige nadeel is dat de volgende dag wat resten van het eitje uit je vagina komen.
30-10-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik ben 16 jaar en heb vandaag dit medicijn van de huisarts voorgeschreven. Half uur geleden die capsule ingebracht, dat ging makkelijk. Maar wat heb ik me nu toch een jeuk! En het houdt niet op, het is zo naar. Ik hoop serieus dat dit spul werkt en hoop dat het deze nare nacht waard is.
29-09-2016

Vaginale schimmelinfectie

Heb het nu pas 1 x gebruikt dus weet niet of ik t mag mededelen maar heb heeel veel jeuk en branderig gevoel lig al een uur wakker en kan gewoon niet slapen heb de capsule ingebracht en uiteindelijk is de buitenkant er gwn weer uitgevallen en me hele onderbroek zat vol heb geen idee of t nou effectief was of niet, maar lig nu met veel jeuk en branderig gevoel op bed hoop d[lees meer...]at het snel weg gaat!
04-09-2016

Vaginale schimmelinfectie

Pijnlijk! Is het nu echt zo moeilijk om iets verdovend in de crème te doen?
31-08-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik Heb vannacht voor het eerst een eitje genomen nadat ik al een week andere zalfjes moest smeren. Dit werkte niet vandaar nu de eitjes. 3x 400mg. Gisteren ingebracht en rond 2 uur 's nachts wakker geworden van de pijn. Geen oog dicht gedaan. Maar hopelijk allemaal waard dacht ik. Ik werd wakker en het is zoo vreselijk pijnlijk, dat kan toch niet goed zijn. Het jeukt nog e[lees meer...]rger en de pijn is nog net niet ondragelijk.
21-07-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik snap niet hoe mensen gyno daktarin kunnen gebruiken!! De jeuk is niet te harden. Ik had de zalf aan de buitenkant en een ander type tablet om in te brengen, want ik had het de dokter al gezegd dat ik niet tegen dat spul kan. Zegt ze het me als nog om het voor de buitenkant te gebruiken. Ik ben gewoon gekapt met de gyno daktarin zalf. Ik kon niet stoppen met krabben..[lees meer...] Ook niet slapen, direct een natte handdoek tussen me benen gelegd.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum