Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

20-10-2020 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg door het gebruik van antibiotica een vaginale schimmelinfectie waardoor ik voor 3 dagen deze kuur kreeg. Eerste dag ging prima, tweede dag begonnen de bijwerkingen op te spelen na het inbrengen waardoor ik tot 05:00 ‘s nachts wakker gelegen heb, derde dag waren de bijwerkingen zo intens dat ik weer de hele nacht wakker gelegen heb. De schimmelinfectie is minder ge[lees meer...]worden, maar niet over.

18-10-2020 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb last van een branderig gevoel, nu vroeg ik me af hoelang dit nog kan aanhouden na gebruik van Gyno -Daktarin 1200 mg, heb deze woensdag gebruikt en we zijn nu zondag. Is er iemand die enig idee heeft hiervan? Het is wel handig en makkelijk in gebruik, reageerd goed en doet wel echt wat het moet doen buiten dat vervelende branderige gevoel dan..

13-10-2020 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Na een antibiotica kuur kreeg ik als bij werking een vaginale schimmelinfectie. Bij de HA dit wonder eitje gekregen . Binnen een klein uur geen jeuk meer en weer heerlijk kunnen slapen . Jeuk is weg en de schimmelinfectie is verdwenen

14-09-2020 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb van de dokter het medicijn Daktarin voorgeschreven gekregen tegen een vaginale schimmelinfectie, candida. Na het gebruik moest ik de hele avond plassen en het brandde bij mijn vagina, ook moest ik constant naar het toilet om te plassen. Nu de kuur is afgelopen heb ik nog steeds een branderig gevoel bij mijn vagina en ik moet nog steeds veel plassen.

14-08-2020 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Voor de 2e keer deze zwangerschap een vaginale schimmelinfectie gehad. Eerste keer met 26 weken en tweede keer bij 38 weken zwanger. De vorige keer direct bij de huisarts deze gekregen en met 24 uur waren de klachten weg. Deze keer merkte ik snel dat het weer opkwam maar i.v.m. vakantie van de huisarts eerst op aanraden van de verloskundige canesten gyno gebruikt, de klach[lees meer...]ten werden met de dag erger en zowel de capsule als de crème leken niet te helpen. Uiteindelijk toch weer deze gekregen via de assistente en ook dit keer weer zeer tevreden! Dit keer de volgende dag een heel ligt jeukende en brandend gevoel na het plassen maar dat was inmiddels verwaarloosbaar door de hevigheid van ervoor. Volgende keer weer direct naar de huisarts voor deze capsule! Makkelijk in gebruik en snel effect.

25-07-2020 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Vanwege een vaginale schimmel 1 capsule gyno daktarin gekregen van de Ha. Bijna 40 weken zwanger. Makkelijk in te brengen en zelf nauwelijks last gehad van bijwerkingen. Toen ik snachts wakker werd jeukte het wat (niet erger als de jeuk van de schimmel) en de volgende ochtend een licht brandend gevoel. Echt te verwaarlozen. Later op de dag was dat gevoel over en ook mijn k[lees meer...]lachten waren weg. Ik was door de slechte ervaringen best bang om het medicijn te gebruiken, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Binnen 24 uur klachtenvrij, zonder nare bijwerkingen. Prima ervaring dus hier!

04-07-2020 | Vrouw | 25
miconazol (1200mg)
Ik raad Gyno-Daktarin niet aan. Ik bracht het 's avonds voor het slapen gaan aan. 's Nachts ben ik vaak wakker geworden van de jeuk. Heel vervelend! De volgende dag zijn mijn klachten verergerd. Ik bleef jeuk hebben, branderig gevoel en rode schaamlippen.

09-05-2020 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Super allergische reactie op dit middel! Branderig gevoel, allergische reactie, veel pijn, zwelling, hoofdpijn. Daarnaast geen oog dichtgedaan.

08-04-2020 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Ik was een beetje bang voor gebruik na alle negatieve reacties. Maar ik heb nergens last van gehad, geen buikpijn, geen jeuk. Perfect medicijn!

12-03-2020 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Bij de huisarts aangegeven dat ik last had van jeukerige schaamlippen. Zij schreef dit eitje voor, vreselijk! Zou het niemand aanraden en nooit meer gebruiken.

19-02-2020 | Vrouw | 17
Vaginale schimmelinfectie
Het werkt wel, van de klachten heb ik geen last. Moest alleen 2x een kuur van 3 dagen wegens dat het nog niet helemaal wegging.

11-02-2020 | Vrouw | 48
Vaginale schimmelinfectie
Per toeval kwam de gynaecoloog er achter dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Het gaf verder geen klachten maar kreeg een capsule voorgeschreven. 1 capsule ‘s avonds ingebracht, de volgende dag vreselijke jeuk, branderigheid en rode schaamlippen. Wat een rotspul! Hoef het nooit meer. Dan liever een orale pil.

19-01-2020 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Niet halen is mijn tip Doet pijn het brand en nu de kuur na een week weer herhaald om dat het niet werkt

14-01-2020 | Vrouw | 26
miconazol (1200mg)
Ik heb ongeveer 1-2x per jaar een vaginale schimmelinfectie, hier gebruik ik gyno-daktarin voor. De capsule is zeer makkelijk in te brengen. Soms word ik wakker van de jeuk, maar dat is niet altijd zo. Dit heeft ook niet te maken met de ernst van de schimmelinfectie. De jeuk verdwijnt vanzelf weer na een paar uur. Ik gebruik dan vaak een koude washand en dit verlicht. De [lees meer...]volgende dag heb je meer afscheiding door de crème die er uitloopt. Dit is na 2 dagen echter verdwenen en dan voelt alles pas weer normaal beneden. Ik ben er zeer tevreden over en vind de bijwerkingen nihil en niet opwegen tegen het resultaat. Tip: Soms smeer ik miconazol uitwendig om de roodheid eerder weg te doen trekken.

24-12-2019 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik was erg angstig door de slechte reviews maar heb totaal geen last gehad na inbrengen, hooguit de dag erna wat schrijnend gevoel en natuurlijk afscheiding maar dan doe je gewoon een maandverband in

11-11-2019 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Ingebracht met een paracetamol , na een halfuur begon het wat te prikken en een beetje te branden. De volgende dag was het inderdaad zo dat er veel crème uitliep en nu na twee dagen eigenlijk nog steeds, ik heb er wel maagpijn van en misselijkheid en een beetje ziekjes gevoel, hopelijk gaat dat over, ook wel nog een beetje bloederige afscheiding gehad. De branderigheid in[lees meer...] de vagina is wel verdwenen, dus heb wel het vermoeden dat het weg is. Wat ook wat helpt is een beetje sudocrem op de jeukerige plekjes.