Gyno-Daktarin

miconazol

23-01-2017

Vaginale schimmelinfectie

2 keer een kuur gehad van 3 dagen, kort achter elkaar. Geen last van bijwerkingen, heeft mij totaal niet geholpen!! Nooit meer.
05-01-2017

Vaginale schimmelinfectie

Ik ben 4 januari gestart. En ik lees dat heel veel vrouwen jeuk hebben, dat kan inderdaad kloppen (ligt aan hoeveel last je al had van de infectie) .. maar als ik het een cijfer mocht geven van 1(veel jeuk) tot 10 (geen jeuk) zou ik het een 3 geven, ik voel wel wat maar minder. Daarbij laat het inderdaad een soort bijwerking achter, doordat het zich schoonmaakt kan het h[lees meer...]eel wat spul uit de capsule komen .. dit was mijn ervaring tot nu toe ' t valt namelijk wel heel erg mee .
10-12-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik zie dat heel veel vrouwen erg veel last van dit medicijn hebben gehad. Nou ben ik zo iemand die gaat opzoeken wat de bijwerkingen zouden kunnen zijn van iets. Daardoor kwam ik op dit topic en maakte dit mij alleen maar bang om de capsules te gebruiken. Dit bleek totaal onnodig! De jeuk was er natuurlijk, en het branderig gevoel ook maar ik had er niet zo veel last van d[lees meer...]at ik niet kon slapen. En het heeft z'n werk gedaan! Dus ik ben blij, en voor de dames die dit ook lezen, maak je geen zorgen. Iedereen reageert anders op een medicijn.
22-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Jeuk s nachts! Enorm vervelend!! Niet kunnen slapen...
15-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik snap niet dat dit medicijn nog steeds gebruik wordt, wat een last kreeg ik er van! Werd wakker van de jeuk en de pijn.
12-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Het is nu midden in de nacht, voor het slapen gaan een pil ingebracht en ik kan nu niet slapen van de jeuk. Toch maar eens gaan Google'n en nu lees ik dat de meerderheid deze klachten heeft. Waarom wordt dit geneesmiddel niet uit de markt gehaald?! Voor mijn geen 2e en 3e pil meer want deze jeuk is bijna ondraaglijk.
02-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Geen bijwerkingen gehad, 's avonds inbrengen en 's ochtends klachten verdwenen. Enige nadeel is dat de volgende dag wat resten van het eitje uit je vagina komen.
30-10-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik ben 16 jaar en heb vandaag dit medicijn van de huisarts voorgeschreven. Half uur geleden die capsule ingebracht, dat ging makkelijk. Maar wat heb ik me nu toch een jeuk! En het houdt niet op, het is zo naar. Ik hoop serieus dat dit spul werkt en hoop dat het deze nare nacht waard is.
29-09-2016

Vaginale schimmelinfectie

Heb het nu pas 1 x gebruikt dus weet niet of ik t mag mededelen maar heb heeel veel jeuk en branderig gevoel lig al een uur wakker en kan gewoon niet slapen heb de capsule ingebracht en uiteindelijk is de buitenkant er gwn weer uitgevallen en me hele onderbroek zat vol heb geen idee of t nou effectief was of niet, maar lig nu met veel jeuk en branderig gevoel op bed hoop d[lees meer...]at het snel weg gaat!
04-09-2016

Vaginale schimmelinfectie

Pijnlijk! Is het nu echt zo moeilijk om iets verdovend in de crème te doen?
31-08-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik Heb vannacht voor het eerst een eitje genomen nadat ik al een week andere zalfjes moest smeren. Dit werkte niet vandaar nu de eitjes. 3x 400mg. Gisteren ingebracht en rond 2 uur 's nachts wakker geworden van de pijn. Geen oog dicht gedaan. Maar hopelijk allemaal waard dacht ik. Ik werd wakker en het is zoo vreselijk pijnlijk, dat kan toch niet goed zijn. Het jeukt nog e[lees meer...]rger en de pijn is nog net niet ondragelijk.
21-07-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik snap niet hoe mensen gyno daktarin kunnen gebruiken!! De jeuk is niet te harden. Ik had de zalf aan de buitenkant en een ander type tablet om in te brengen, want ik had het de dokter al gezegd dat ik niet tegen dat spul kan. Zegt ze het me als nog om het voor de buitenkant te gebruiken. Ik ben gewoon gekapt met de gyno daktarin zalf. Ik kon niet stoppen met krabben..[lees meer...] Ook niet slapen, direct een natte handdoek tussen me benen gelegd.
12-05-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik ben erg blij met de ovules, er is een periode geweest waarin ik maandelijks last had van de infecties en alleen de eitjes nog hielpen. Ja, de jeuk neemt de eerste nacht toe, maar daarna helemaal geen last meer. Ik hoorde dat ze van de markt gehaald worden, ik hoop dat dat niet waar is, want een ander middel werkt niet meer.
08-02-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik had opeens hele erge klachten. Normaal plassen kon ik niet meer, omdat het zo zeer deed. Het was heel erg rood en het deed ook pijn als je er aan zat. Verder stak het de hele dag door. Ik heb de huisartsenpost zondag gebeld. Ze zeiden dat het een schimmelinfectie was, wat ik overigens nog nooit eerder gehad heb. Ik kreeg 3 capsules mee voor vaginaal gebruik van 400 M[lees meer...]g en zalf. Omdat het voor mijn gevoel meer binnen in de vagina zat, heb ik alleen de capsules gebruikt. Ik las veel negatieve reacties, dus was wel een beetje geschrokken. De pil is super makkelijk in te brengen, het lijkt gewoon op een tampon. De nacht zelf dacht ik er de hele tijd aan, waardoor ik niet kon slapen. Maar verder voelde ik helemaal geen pijn, ook de dag erna totaal niet. Het was juist zo dat ik bijna geen pijn meer voelde van de infectie. De kuur maak ik nu af. Voor mij heeft dit heel erg goed gewerkt.
02-02-2016

Vaginale schimmelinfectie

Wat een hel!! Gister de crème en 3 capsules 400mg van de dokter voorgeschreven gekregen. De crème bevalt prima. Toen ik naar bed ging gisteravond bracht ik de capsule in. Ik kreeg hem er niet ver in en hij lag gekanteld. Alles leek goed te gaan. Echter na een kwartier meeeega jeuk en branderig gevoel van binnen. Wat een ellende. De capsule smolt vannacht en is volledig in[lees meer...] mijn onderbroek terecht gekomen. Ook mn hele matras zit onder.. Nu, de ochtend na gebruik van capsule 1, ben ik ontzettend misselijk en heb ik enorme buikpijn.. En ik moet nog 2 capsules, ik hoop dat die meevallen....
09-01-2016

Vaginale schimmelinfectie

Na 5 antibiotica kuren voor een resistente infectie, voor het eerst in mijn leven een schimmelinfectie. Telefonisch via de huisarts dit gekregen.. Ik heb voor het inbrengen twee paracetamol genomen, en capsule zo ver mogelijk ingebracht. Er was een licht branderig gevoel maar ik heb er gewoon door heen kunnen slapen, met inlegkruisje geen last gehad van natte broek. Het is[lees meer...] nu twee dagen later en het is nog steeds een beetje branderig en geirriteerd. vanwege de creme die er nog steeds uit komt en de irritatie weet ik niet of het nou heeft geholpen of niet.

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum