Gyno-Daktarin

miconazol

19-12-2018

Vaginale schimmelinfectie

Eerst het product opgezocht en de ervaringen ervan. Ik las heel wat verhalen waar er ernstige bijwerkingen bij optraden & werd al snel heel bang. Uiteindelijk de crème toch gebruikt. Is heel makkelijk in te brengen en heb er nauwelijks last van. Alleen op de 2de dag een beetje jeuk maar anders voel ik er niks van. Werkt heel goed want na de 3de dag is het zo goed als weg. [lees meer...]Ook heel goed geslapen. Het is inderdaad wel aangeraden om een maandverband te gebruiken ‘s nachts want het loopt er een beetje uit. Ik mag mij prijzen als een van de gelukkige, iedereen zn lichaam is anders en dus ook de reacties erop!
07-12-2018

Schimmelinfectie van de huid

Niet geslapen door ernstige brandpijn en jeuk. Voelde zelfs mijn hartslag kloppen beneden, vreselijk! Al vaker gebruikt maar dit keer wel hele heftige reactie. Hopen maar dat het snel uitgewerkt is en ik van mijn schimmel infectie af ben.
07-12-2018

Vaginale schimmelinfectie

Gebruik dit middel niet! Ik heb het van de huisarts voorgeschreven gekregen eenmalig voor 1 nacht wegens schimmelinfectie! Ik werdt snachts ervan wakker al het spul vloeiede er bij mij weer uit!! Ergste van alles is de pijn!! Ernstige branderige gevoel heb ik, heb zelfs ijs geprobeerd om de pijn en branderige gevoel te kalmeren! Begrijp echt niet waarom dit product besta[lees meer...]at. Beter dat je pilletjes neemt om door te slikken ipv van dit product!!!
12-10-2018

Vaginale schimmelinfectie

Ik was een beetje huiverig om dit te gebruiken na alle verhalen. Maargoed toch maar gebruikt (24 weken zwanger) maar tot nu toe geen klachten over het medicijn en nergens last van. Er werd geadviseerd om een inlegkruisje te gebruiken in de nacht dus dat gedaan maar achteraf niet nodig gehad want heb niet meer afscheiding gehad en er is ook niks van de capsule er uit gekome[lees meer...]n. Het inbrengen was wel wat lastiger vanwege de buik die in de weg zat.. Maar ondanks dat ik verder nergens last van had, gebruik ik de volgende keer toch liever een zalfje.
15-09-2018

Vaginale schimmelinfectie

Capsule was makkelijk in te brengen! Geen last gehad van bijwerkingen in de nacht! Alleen volgende dag beetje buikpijn rond de baarmoeder. Verder totaal geen bijwerkingen. Aanrader!
05-09-2018

Vaginale schimmelinfectie

Top middel. Al een maandje last gehad van een schimmelinfectie, uiteindelijk de drie capsules gebruikt en het werkt top. Geen bijwerkingen gehad, behalve dat het spul er de volgende ochtend uit vloeid (daarom is een maandverband erg handig). Bijwerkingen verschilt immers per persoon, gelukkig heb ik nergens last van gehad! Ik heb de kuur afgemaakt en heb verder geen la[lees meer...]st meer gehad van symptomen dat aanduidt op een vaginale schimmelinfectie :)
01-08-2018

Vaginale schimmelinfectie

OPLOSSING BRANDENDE JEUK na gebruik Gyno Daktarin vaginale capsule 1200mg. Vroeg in de ochtend wakker geworden van jeuk, irritatie, brandend gevoel en pijn. Het was te vroeg om de huisarts raad te plegen. Eerst dacht ik een overgevoeligheidsreactie te hebben maar na het lezen van verschillende verhalen bleek het juist te zijn. Heftig medicijn! Een bom, zoals mijn huisarts [lees meer...]al zei de dag ervoor... De bijwerking was nog erger dan de klacht zelf! Na enige tijd gekweld te zijn met extreme brandende jeuk, realiseerde ik me dat mijn schaamlippen die irritatie voelen. Snel op zoek in mijn medicijnen laatje en jahoor mijn redding: LIDOCAÏNE VASELINECRÈME. Heb de witte crème achtige afscheiding van de capsule verwijderd van mijn schaamlippen en met wattenstaafjes een goede hoeveelheid lidocaïne vaseline erop gesmeerd(lidocaïne werkt verdovend, let op met wondjes e.d. aan de vingers). Na enkele minuten inwerken nam de ergenis af!! Gedurende de dag 1-2 keer opnieuw gesmeerd, de dag erna eveneens. Voor de ongelukkigen die wel te maken hebben met extreme jeuk, brandend gevoel, irritatie en pijn >> vraag de huisarts om lidocaïne vaselinecrème 3% FNA, crème 30mg/g. Is het te vroeg om te bellen naar de dokter? Witte afscheiding van schaamlippen halen en koelen met icepack/washandje en ijsklontjes. Goed urine deppen na plassen om verdere irritatie te voorkomen. Inbrengen van capsule is net als een tampon. Witte cremèachtige afscheiding heb ik voor zeker 5 dagen in mijn onderbroek/inlegkruisje teruggevonden. Geen last meer van vaginale schimmel, dus wel effectief ondanks heftige bijwerking.
17-07-2018

Allergische reactie

Mijn schaamlippen waren erg opgezwollen en jeukte enorm. Ook had ik een korrelige uitscheiding. Geen andere geuren. Ben naar de dokter geweest en hij gaf mij deze zalf om alleen te gebruiken om op mijn schaamlippen te smeren. Maar is het normaal dat dat het uitdroogt?????
16-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Had erg veel last van jeuk, korrelige afscheiding en een branderig gevoel tijdens mijn schimmelinfectie. Vandaag een capsule opgehaald bij de apotheek. 2 uur geleden ingebracht ( met moeite, maar moet maar...) en verga nu van vreselijke en ondraagbare jeuk. Heb tussen de benen een koud washandje gelegd. Nu maar hopen dat het zsm mogelijk weg is en dat deze capsule wel doet[lees meer...] wat die moet doen 🙌🏽
11-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Werkt het beste. Beter dan de vrij verkrijgbare
07-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Onvoorstelbaar dat iets wat verlichting moet brengen op een intieme plek zo ongelooflijk veel pijn doet, jeukt en brand. Gebruikt i.v.m. vrij lichte schimmelinfectie. Ingebracht en midden in de nacht de gruwelijke jeuk en het branderige gevoel niet kunnen verdragen. Bijna niet op kunnen houden met krabben terwijl je weet dat je dat absoluut niet moet doen. Onder de douche[lees meer...] gaan staan en zoveel mogelijk schoon gespoeld. Voor mij géén tweede capsule, nooit meer! Sommige vrouwen zullen wellicht geen of weinig klachten hebben maar gelet op het feit dat de mogelijkheid op deze klachten, gezien alle reacties hiervoor, toch groot is, onbegrijpelijk dat dit middel nog verkocht mag worden. Nu tablet door huisarts voorgeschreven gekregen, eenmalig oraal in te nemen.
05-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Inbrengen ging prima. Beetje jeuk gehad erna maar verder nergens last van gehad en prima geslapen. Zit nu op dag 2 na dat ik het inbracht en heb nog een beetje afscheiding, denk dat dit de 3e dag wel over is. Tip: slaap met maandverband na inbrengen en verder inlegkruisje.
04-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

In het begin dacht ik lekker erin duwen en slapen. Maar nee hoor zoveel jeuk en branderigheid heb ik nog nooit gehad. Hele nacht misschien maar 2/3uur geslapen. Een maandverband is zeker nog voor de hele nacht en in de ochtend ivm de hoeveelheid afscheiding die ik had. Effectiviteit wordt pas na 3 dagen gemerkt nou ik ben benieuwd! Dus overweeg je om te gebruiken? Dit is d[lees meer...]e laatste hulpmiddel hoe erg de vaginale schimmel ook is.
22-06-2018

Vaginale schimmelinfectie

Geen last gehad van bijwerkingen. Had hier enorm veel schrik voor na het lezen van alle reacties! Als ik dan toch iets moet zeggen, een klein beetje brandend gevoel gehad 5 min nadat ik het aangebracht had. Werkt zeer goed bij mij!
21-06-2018

Vaginale schimmelinfectie

Ik lig al voor de 3e nacht wakker van dit medicijn. Erg veel jeuk en een heftig branderig gevoel. Het gevoel is zo heftig dat ik eigenlijk naar de huisarts wilde bellen maar het leek me slim om eerst op te zoeken waar de jeuk vandaan zou komen en of dat een vaker voorkomende klacht is. Door jullie verhalen te lezen ben ik redelijk gerust gesteld. Hopelijk lukt het slapen [lees meer...]na het innemen van mijn 3e paracetamol.
10-06-2018

Vaginale schimmelinfectie

Werkt goed, pijn en jeuk door schimmelinfectie waren na de eerste nacht zo goed als helemaal weg. De bijwerkingen van dit medicijn waren in mijn geval echter verschrikkelijk: 10-30 minuten na het inbrengen onstond er alle 3 de keren jeuk (erger dan de hele infectie zelf) en enorm branderig gevoel, wat 2 uur aanhield, ik niks tegen kon doen en heb 3 nachten belabberd geslap[lees meer...]en.

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum