Gyno-Daktarin

miconazol

09-01-2016

Vaginale schimmelinfectie

Na 5 antibiotica kuren voor een resistente infectie, voor het eerst in mijn leven een schimmelinfectie. Telefonisch via de huisarts dit gekregen.. Ik heb voor het inbrengen twee paracetamol genomen, en capsule zo ver mogelijk ingebracht. Er was een licht branderig gevoel maar ik heb er gewoon door heen kunnen slapen, met inlegkruisje geen last gehad van natte broek. Het is[lees meer...] nu twee dagen later en het is nog steeds een beetje branderig en geirriteerd. vanwege de creme die er nog steeds uit komt en de irritatie weet ik niet of het nou heeft geholpen of niet.
29-11-2015

Vaginale schimmelinfectie

Een capsule gebruikt tegen de schimmel infectie. Voor het slapen gaan ingebracht de dag erna stond ik in brand van onderen en alles was flink gezwollen.Echt vreselijk!! Voor mij dit nooit meer omdat ik er blijkbaar allergisch voor ben.
27-11-2015

Vaginale schimmelinfectie

02:38 en ik lig al de hele nacht wakker van de vreselijke jeuk en het branderige gevoel in mijn vagina. Dit is de tweede x dat ik het medicijn gebruik. Twee weken geleden had ik ook last van een schimmelinfectie en schreef mijn huisarts 1 pil van 1200mg voor. Die keer had ik geen last van het inbrengen en kon ik overigens gewoon slapen. De volgende dag had ik een beetje ee[lees meer...]n branderig gevoel, maar that's it. Ik was vrij snel van de infectie af naar mijn idee. Nu 2 weken later heb ik weer een schimmelinfectie heel vervelend!! Ben weer naar de huisarts geweest en zij schreef mij weer hetzelfde recept voor alleen nu voor 3 dagen 400 mg. Gisteren de eerste pil ingebracht, het inbrengen deed pijn maar in de nacht nergens last van gehad. Over dag voelde ik me ook helemaal prima. Nu net de tweede pil ingebracht, inbrengen ging makkelijker maar de pijn en de jeuk die ik nu heb is niet te omschrijven!! Net wezen plassen en heb het idee dat het alleen maar erger wordt! Ik zie zo op tegen de derde pil!! Ik weet nou niet of het een goed medicijn is of niet.. Maar ik weet wel dat als ik de reacties van iedereen lees me wel wat beter voel! Succes voor iedereen die dit medicijn nog wil gaan gebruiken.
20-11-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik gebruik dus de creme. Ik had op internet gelezen dat het werkt. Geen dokter nodig die mij een duur medicijntje voor gaat schrijven. Ik ben tot nu toe tevreden. Mijn vagina stonk verschrikkelijk nadat ik met 'de maandelijkse pil' was gestopt. Tenminste ik hoopte dat het daarvan kwam.. En had al vaker vaginale schimmel infectie en dat blijft terug komen. Er staat op het [lees meer...]doosje dat de creme 10dagen 1maal per dag voor het slapen gaan ingenomen moet worden. Het geeft een klein beetje jeuk. Maar het vervelendste vind ik wanneer het eruit komt. Je stopt het erin en de volgende ochtend op de wc komt het er al uit en dat gedurende de hele dag... Daardoor heb ik geen eens zin om het 10dagen lang vol te houden. Maar ik ben nu op mijn 4e dag en het stinkt al niet meer zo heftig als het was.
21-10-2015

Vaginale schimmelinfectie

Liep al een week met jeuk en irritatie rond. Uiteindelijk vaginale schimmel, voor de eerste keer. Ik kreeg meteen Gyno-Daktarin 1200mg mee. Ik zat de hele dag thuis te studeren dus ik heb het meteen na mijn ochtendafspraak ingebracht (huisarts zei dat als ik niet veel zou gaan lopen dat dat dan gewoon kon) en heb er in de loop van de dag helemaal geen last van gehad. Bijna[lees meer...] geen jeuk of irritatie. Ben heel tevreden hierover. Ik heb nog wel 3/4 dagen met lichte schimmel symptomen rondgelopen.
06-10-2015

Vaginale schimmelinfectie

Werd snachts gek van de jeuk!
19-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

Doet pijn met inbrengen aangezien er al een infectie zit... s'nachts slecht kunnen slapen door de jeuk en branderigheid!
18-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb dus afgelopen weekend met mijn vriend onder de douche sex gehad. Waarschijnlijk is er zeep in mijn vagina gekomen en nog geen uur later had ik last van blaasontsteking. Dag later verdween de blaasontsteking wel weer maar ik merkte dat mijn vagina nogal gevoelig en geirriteerd was. Er kwam ook veel witte afscheiding ineens uit waarop ik besloot toch de dokter maar in[lees meer...] te schakelen. Ik kreeg een eitje mee genaamd Gyno-daktarin die moest ik s'nachts in mijn vagina drukken. Het is nu 2 dagen geleden en ik merk eigenlijk nog weinig verbetering. Ik heb sinds vanmorgen zelfs weer last van blaasontsteking en weet me nu echt ff geen raad meer. Zijn er meer mensen geweest die dit hebben ervaren in combinatie met blaasontsteking?? Ik hoor graag van jullie.
04-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

wat een ellende!! Geef mij maar liever de schimmelinfectie die van zichzelf al aan het wegtrekken was. Deze jeuk en branderig gevoel zijn echt niet te doen! Wat kan ik hier aan doen?
19-08-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik wist niet dat ik een vaginale schimmelinfectie had tot mijn vriendje rode bultjes op zijn eikel kreeg. Na een bedoek bij de huisarts kreeg in deze "vaginale zetpil" voorgeschreven waar ik wel even van schrok. Het inbrengen ging redelijk goed en ik heb de hele nacht geen klachten gehad. Maar vanochtend zag ik dat er echt (voor mijn gevoel) een enorme hoeveelheid wit spul[lees meer...] uit kwam! Het ging niet zomaar weg door er met de douchkop op te spuiten dus probeerde ik het weg te poetsen. Dit resulteerde in een enorm branderig gevoel. Ik ben pas 17 en maakte me er erg zorgen over maar na al jullie ervaringen denk ik dat dit er gewoon bij hoort. Hopelijk ben ik hierna in ieder geval we gewoon van die nare infectie af.
18-08-2015

Vaginale schimmelinfectie

Het 1200mg -ei zat er, en ik lag rustig mijn boekje te lezen toen WHAM ik aangevallen werd door zeer pittige jeuk! Was verschrikkelijk! Ben nog even naar de douche gerend en gechild mer de douchekop en haar verkoelende stralen. Daarna terug gekeerd naar bed met de afspraak dat ik er niet aan mag komen. Even de laptop gepakt om meerdere ervaringen te lezen van vrouwe[lees meer...]n die het zelfde lot hebben ondervonden als ik. Dit geeft wel een soort van groepsgevoel hoor. Allemaal zo ver uit elkaar en toch verbonden in de zware nacht waar we gebruik maakte van Gyno-Daktarin 1200. <3..... Huidige gebruikers en toekomst gebruikers, Hoogstwaarschijnlijk wordt dit een behoorlijk kutte nacht met jeuk enzo. Maar het valt ergens ook heel erg mee. Gewoon lekker meelezen met de ervaringen die mensen over dit medicijn hebben geplaatst. Het loopt allemaal wel los ^^
13-08-2015

Gyno-Daktarin (miconazol)

Ivm de zwangerschap had ik veel last van afscheiding toen kreeg ik dektarin capsule. Voor het slapen ingebracht werd wakker in de ochtend met bloedverlies, pijn aan de nieren krampen in de buik waardoor het niet duidelijk is of er iets mis is met de placenta of zijn dit de bijwerkingen van de capsule
26-07-2015

Vaginale schimmelinfectie

Na gebruik van antibiotica een vaginale schimmelinfectie gekregen. Even de huisarts gebeld, en omdat het een bekend probleem was op basis van de klachten gyno-daktarin 1 malig 1 capsule voorgeschreven gekregen. De dag dat ik het gehaald had gelijk s'avonds voor het slapen ingebracht en ik moet zeggen dat dat best wel heel pijnlijk was.. Toen die er eenmaal inzat voelde ik [lees meer...]er niet zoveel meer van, echter een half uur later begon er een licht brandend gevoel en kreeg ik ontzettende buikpijn. Toch in slaap gevallen, toen ik snachts wakker werd schrok ik wel een beetje.. Ik was helemaal nat! naar de wc gegaan en daar kwam naar mijn idee de inhoud van het eitje er zo ongeveer helemaal uit. Even wat schoons aangetrokken, en verder gaan slapen voor zover dat ging met onwijze steken ter hoogte van me baarmoeder. de dag erna een inleg kruisje gebruik voor het spul dat eruit kwam. Dat jeukte en brandde wel ontzettend aan mijn schaamlippen.. Nu inmiddels bijna 4 dagen verder. klachten vermindert alleen met naar de wc en het afvegen nog een ontzettend branderig gevoel aan mijn schaamlippen, maar of dat nu de schimmel is of irritatie vanwege de zalf!? Ik had graag van te voren willen weten dat er wel degelijk ontzettend veel vocht en crème uit de vagina komt. Voor rest zal ik de volgende keer nog wel is nadenken of ik nogmaals dit medicijn zou willen gebruiken..
24-07-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb al een keer eerder last gehad van deze schimmelinfectie en heb het toen niet behandeld. Na enige tijd is de schimmelinfectie vanzelf weggegaan. Nu had ik een aantal dagen terug weer een vaginale schimmelinfectie en de jeuk en branderigheid waren zo vervelend, dat ik besloot toch maar naar de huisarts te gaan. Zij heeft me een Gyno-Daktarin (1200 Mg) voorgeschreven v[lees meer...]oor eenmalig gebruik. Ook deed ze daar een crème bij die twee keer per dag gesmeerd moest worden en na het verdwijnen van de schimmelinfectie nog twee dagen doorsmeren. Door alle verhalen over de vervelende ervaringen met de capsule werd ik toch wel een beetje bang, maar heb het uiteindelijk toch gebruikt. De volgende ochtend kreeg ik veel last van jeuk en branderigheid en er kwam ook veel wit spul van de capsule uit (niet helemaal goed gesmolten). Een maandverbandje is dan ook een aanrader! Verder heel de dag nog last gehad, maar de dag erna niet meer. De schimmelinfectie is verdwenen. Voortaan als ik een schimmelinfectie heb meteen een afspraak bij de dokter maken zodat ik er weer snel van af ben!
24-07-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik ben echt geen pieperd, maar dit branderige gevoel is niet normaal. Vandaag voor de tweede keer op rij een capsule ingebracht. Gisteravond/nacht nergens last van, maar vanavond/vannacht NÁ dat ik geplast hebt, ontzettend last van een branderig gevoel in mijn vagina. Hele tijd de drang om eraan te zitten, te wassen of met iets kouds er tegen aan te doen. Gister ochtend ze[lees meer...]i ik tegen de apotheker dat ik de jeuk vd infectie zo erg vond, maar dit gevoel vind ik veel erger! Hopelijk val ik zometeen nog even inslaap.
15-06-2015

Vaginale schimmelinfectie

Dit middel gebruikt na een paar nachten met jeuk incl. een slapeloze nacht met ondraaglijke jeuk en ontzettend branderig gevoel bij het plassen. Jeuk was dag na inbrengen ei (ging gemakkelijk) nog steeds even erg. Dag 2 was al iets beter, dag 3 hetzelfde. Branderig gevoel bij plassen is sterk verminderd, jeuk ook, maar nog steeds erg droog en afscheiding heel raar. Niet zo[lees meer...]als het hoort in ieder geval. Ik denk niet dat de schimmelinfectie is verdwenen. Ik heb nog steeds verhoging en voel me zwak.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (510) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum