Gyno-Daktarin

miconazol

29-09-2016

Vaginale schimmelinfectie

Heb het nu pas 1 x gebruikt dus weet niet of ik t mag mededelen maar heb heeel veel jeuk en branderig gevoel lig al een uur wakker en kan gewoon niet slapen heb de capsule ingebracht en uiteindelijk is de buitenkant er gwn weer uitgevallen en me hele onderbroek zat vol heb geen idee of t nou effectief was of niet, maar lig nu met veel jeuk en branderig gevoel op bed hoop d[lees meer...]at het snel weg gaat!
04-09-2016

Vaginale schimmelinfectie

Pijnlijk! Is het nu echt zo moeilijk om iets verdovend in de crème te doen?
31-08-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik Heb vannacht voor het eerst een eitje genomen nadat ik al een week andere zalfjes moest smeren. Dit werkte niet vandaar nu de eitjes. 3x 400mg. Gisteren ingebracht en rond 2 uur 's nachts wakker geworden van de pijn. Geen oog dicht gedaan. Maar hopelijk allemaal waard dacht ik. Ik werd wakker en het is zoo vreselijk pijnlijk, dat kan toch niet goed zijn. Het jeukt nog e[lees meer...]rger en de pijn is nog net niet ondragelijk.
21-07-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik snap niet hoe mensen gyno daktarin kunnen gebruiken!! De jeuk is niet te harden. Ik had de zalf aan de buitenkant en een ander type tablet om in te brengen, want ik had het de dokter al gezegd dat ik niet tegen dat spul kan. Zegt ze het me als nog om het voor de buitenkant te gebruiken. Ik ben gewoon gekapt met de gyno daktarin zalf. Ik kon niet stoppen met krabben..[lees meer...] Ook niet slapen, direct een natte handdoek tussen me benen gelegd.
12-05-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik ben erg blij met de ovules, er is een periode geweest waarin ik maandelijks last had van de infecties en alleen de eitjes nog hielpen. Ja, de jeuk neemt de eerste nacht toe, maar daarna helemaal geen last meer. Ik hoorde dat ze van de markt gehaald worden, ik hoop dat dat niet waar is, want een ander middel werkt niet meer.
08-02-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik had opeens hele erge klachten. Normaal plassen kon ik niet meer, omdat het zo zeer deed. Het was heel erg rood en het deed ook pijn als je er aan zat. Verder stak het de hele dag door. Ik heb de huisartsenpost zondag gebeld. Ze zeiden dat het een schimmelinfectie was, wat ik overigens nog nooit eerder gehad heb. Ik kreeg 3 capsules mee voor vaginaal gebruik van 400 M[lees meer...]g en zalf. Omdat het voor mijn gevoel meer binnen in de vagina zat, heb ik alleen de capsules gebruikt. Ik las veel negatieve reacties, dus was wel een beetje geschrokken. De pil is super makkelijk in te brengen, het lijkt gewoon op een tampon. De nacht zelf dacht ik er de hele tijd aan, waardoor ik niet kon slapen. Maar verder voelde ik helemaal geen pijn, ook de dag erna totaal niet. Het was juist zo dat ik bijna geen pijn meer voelde van de infectie. De kuur maak ik nu af. Voor mij heeft dit heel erg goed gewerkt.
02-02-2016

Vaginale schimmelinfectie

Wat een hel!! Gister de crème en 3 capsules 400mg van de dokter voorgeschreven gekregen. De crème bevalt prima. Toen ik naar bed ging gisteravond bracht ik de capsule in. Ik kreeg hem er niet ver in en hij lag gekanteld. Alles leek goed te gaan. Echter na een kwartier meeeega jeuk en branderig gevoel van binnen. Wat een ellende. De capsule smolt vannacht en is volledig in[lees meer...] mijn onderbroek terecht gekomen. Ook mn hele matras zit onder.. Nu, de ochtend na gebruik van capsule 1, ben ik ontzettend misselijk en heb ik enorme buikpijn.. En ik moet nog 2 capsules, ik hoop dat die meevallen....
09-01-2016

Vaginale schimmelinfectie

Na 5 antibiotica kuren voor een resistente infectie, voor het eerst in mijn leven een schimmelinfectie. Telefonisch via de huisarts dit gekregen.. Ik heb voor het inbrengen twee paracetamol genomen, en capsule zo ver mogelijk ingebracht. Er was een licht branderig gevoel maar ik heb er gewoon door heen kunnen slapen, met inlegkruisje geen last gehad van natte broek. Het is[lees meer...] nu twee dagen later en het is nog steeds een beetje branderig en geirriteerd. vanwege de creme die er nog steeds uit komt en de irritatie weet ik niet of het nou heeft geholpen of niet.
29-11-2015

Vaginale schimmelinfectie

Een capsule gebruikt tegen de schimmel infectie. Voor het slapen gaan ingebracht de dag erna stond ik in brand van onderen en alles was flink gezwollen.Echt vreselijk!! Voor mij dit nooit meer omdat ik er blijkbaar allergisch voor ben.
27-11-2015

Vaginale schimmelinfectie

02:38 en ik lig al de hele nacht wakker van de vreselijke jeuk en het branderige gevoel in mijn vagina. Dit is de tweede x dat ik het medicijn gebruik. Twee weken geleden had ik ook last van een schimmelinfectie en schreef mijn huisarts 1 pil van 1200mg voor. Die keer had ik geen last van het inbrengen en kon ik overigens gewoon slapen. De volgende dag had ik een beetje ee[lees meer...]n branderig gevoel, maar that's it. Ik was vrij snel van de infectie af naar mijn idee. Nu 2 weken later heb ik weer een schimmelinfectie heel vervelend!! Ben weer naar de huisarts geweest en zij schreef mij weer hetzelfde recept voor alleen nu voor 3 dagen 400 mg. Gisteren de eerste pil ingebracht, het inbrengen deed pijn maar in de nacht nergens last van gehad. Over dag voelde ik me ook helemaal prima. Nu net de tweede pil ingebracht, inbrengen ging makkelijker maar de pijn en de jeuk die ik nu heb is niet te omschrijven!! Net wezen plassen en heb het idee dat het alleen maar erger wordt! Ik zie zo op tegen de derde pil!! Ik weet nou niet of het een goed medicijn is of niet.. Maar ik weet wel dat als ik de reacties van iedereen lees me wel wat beter voel! Succes voor iedereen die dit medicijn nog wil gaan gebruiken.
20-11-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik gebruik dus de creme. Ik had op internet gelezen dat het werkt. Geen dokter nodig die mij een duur medicijntje voor gaat schrijven. Ik ben tot nu toe tevreden. Mijn vagina stonk verschrikkelijk nadat ik met 'de maandelijkse pil' was gestopt. Tenminste ik hoopte dat het daarvan kwam.. En had al vaker vaginale schimmel infectie en dat blijft terug komen. Er staat op het [lees meer...]doosje dat de creme 10dagen 1maal per dag voor het slapen gaan ingenomen moet worden. Het geeft een klein beetje jeuk. Maar het vervelendste vind ik wanneer het eruit komt. Je stopt het erin en de volgende ochtend op de wc komt het er al uit en dat gedurende de hele dag... Daardoor heb ik geen eens zin om het 10dagen lang vol te houden. Maar ik ben nu op mijn 4e dag en het stinkt al niet meer zo heftig als het was.
21-10-2015

Vaginale schimmelinfectie

Liep al een week met jeuk en irritatie rond. Uiteindelijk vaginale schimmel, voor de eerste keer. Ik kreeg meteen Gyno-Daktarin 1200mg mee. Ik zat de hele dag thuis te studeren dus ik heb het meteen na mijn ochtendafspraak ingebracht (huisarts zei dat als ik niet veel zou gaan lopen dat dat dan gewoon kon) en heb er in de loop van de dag helemaal geen last van gehad. Bijna[lees meer...] geen jeuk of irritatie. Ben heel tevreden hierover. Ik heb nog wel 3/4 dagen met lichte schimmel symptomen rondgelopen.
06-10-2015

Vaginale schimmelinfectie

Werd snachts gek van de jeuk!
19-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

Doet pijn met inbrengen aangezien er al een infectie zit... s'nachts slecht kunnen slapen door de jeuk en branderigheid!
18-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb dus afgelopen weekend met mijn vriend onder de douche sex gehad. Waarschijnlijk is er zeep in mijn vagina gekomen en nog geen uur later had ik last van blaasontsteking. Dag later verdween de blaasontsteking wel weer maar ik merkte dat mijn vagina nogal gevoelig en geirriteerd was. Er kwam ook veel witte afscheiding ineens uit waarop ik besloot toch de dokter maar in[lees meer...] te schakelen. Ik kreeg een eitje mee genaamd Gyno-daktarin die moest ik s'nachts in mijn vagina drukken. Het is nu 2 dagen geleden en ik merk eigenlijk nog weinig verbetering. Ik heb sinds vanmorgen zelfs weer last van blaasontsteking en weet me nu echt ff geen raad meer. Zijn er meer mensen geweest die dit hebben ervaren in combinatie met blaasontsteking?? Ik hoor graag van jullie.
04-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

wat een ellende!! Geef mij maar liever de schimmelinfectie die van zichzelf al aan het wegtrekken was. Deze jeuk en branderig gevoel zijn echt niet te doen! Wat kan ik hier aan doen?

Thyrax Duotab (846) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (529) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (490) - Antibiotica - penicillines breedspectrum