Gyno-Daktarin

miconazol

06-10-2015

Vaginale schimmelinfectie

Werd snachts gek van de jeuk!
19-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

Doet pijn met inbrengen aangezien er al een infectie zit... s'nachts slecht kunnen slapen door de jeuk en branderigheid!
18-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb dus afgelopen weekend met mijn vriend onder de douche sex gehad. Waarschijnlijk is er zeep in mijn vagina gekomen en nog geen uur later had ik last van blaasontsteking. Dag later verdween de blaasontsteking wel weer maar ik merkte dat mijn vagina nogal gevoelig en geirriteerd was. Er kwam ook veel witte afscheiding ineens uit waarop ik besloot toch de dokter maar in[lees meer...] te schakelen. Ik kreeg een eitje mee genaamd Gyno-daktarin die moest ik s'nachts in mijn vagina drukken. Het is nu 2 dagen geleden en ik merk eigenlijk nog weinig verbetering. Ik heb sinds vanmorgen zelfs weer last van blaasontsteking en weet me nu echt ff geen raad meer. Zijn er meer mensen geweest die dit hebben ervaren in combinatie met blaasontsteking?? Ik hoor graag van jullie.
04-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

wat een ellende!! Geef mij maar liever de schimmelinfectie die van zichzelf al aan het wegtrekken was. Deze jeuk en branderig gevoel zijn echt niet te doen! Wat kan ik hier aan doen?
19-08-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik wist niet dat ik een vaginale schimmelinfectie had tot mijn vriendje rode bultjes op zijn eikel kreeg. Na een bedoek bij de huisarts kreeg in deze "vaginale zetpil" voorgeschreven waar ik wel even van schrok. Het inbrengen ging redelijk goed en ik heb de hele nacht geen klachten gehad. Maar vanochtend zag ik dat er echt (voor mijn gevoel) een enorme hoeveelheid wit spul[lees meer...] uit kwam! Het ging niet zomaar weg door er met de douchkop op te spuiten dus probeerde ik het weg te poetsen. Dit resulteerde in een enorm branderig gevoel. Ik ben pas 17 en maakte me er erg zorgen over maar na al jullie ervaringen denk ik dat dit er gewoon bij hoort. Hopelijk ben ik hierna in ieder geval we gewoon van die nare infectie af.
18-08-2015

Vaginale schimmelinfectie

Het 1200mg -ei zat er, en ik lag rustig mijn boekje te lezen toen WHAM ik aangevallen werd door zeer pittige jeuk! Was verschrikkelijk! Ben nog even naar de douche gerend en gechild mer de douchekop en haar verkoelende stralen. Daarna terug gekeerd naar bed met de afspraak dat ik er niet aan mag komen. Even de laptop gepakt om meerdere ervaringen te lezen van vrouwe[lees meer...]n die het zelfde lot hebben ondervonden als ik. Dit geeft wel een soort van groepsgevoel hoor. Allemaal zo ver uit elkaar en toch verbonden in de zware nacht waar we gebruik maakte van Gyno-Daktarin 1200. <3..... Huidige gebruikers en toekomst gebruikers, Hoogstwaarschijnlijk wordt dit een behoorlijk kutte nacht met jeuk enzo. Maar het valt ergens ook heel erg mee. Gewoon lekker meelezen met de ervaringen die mensen over dit medicijn hebben geplaatst. Het loopt allemaal wel los ^^
13-08-2015

Gyno-Daktarin (miconazol)

Ivm de zwangerschap had ik veel last van afscheiding toen kreeg ik dektarin capsule. Voor het slapen ingebracht werd wakker in de ochtend met bloedverlies, pijn aan de nieren krampen in de buik waardoor het niet duidelijk is of er iets mis is met de placenta of zijn dit de bijwerkingen van de capsule
26-07-2015

Vaginale schimmelinfectie

Na gebruik van antibiotica een vaginale schimmelinfectie gekregen. Even de huisarts gebeld, en omdat het een bekend probleem was op basis van de klachten gyno-daktarin 1 malig 1 capsule voorgeschreven gekregen. De dag dat ik het gehaald had gelijk s'avonds voor het slapen ingebracht en ik moet zeggen dat dat best wel heel pijnlijk was.. Toen die er eenmaal inzat voelde ik [lees meer...]er niet zoveel meer van, echter een half uur later begon er een licht brandend gevoel en kreeg ik ontzettende buikpijn. Toch in slaap gevallen, toen ik snachts wakker werd schrok ik wel een beetje.. Ik was helemaal nat! naar de wc gegaan en daar kwam naar mijn idee de inhoud van het eitje er zo ongeveer helemaal uit. Even wat schoons aangetrokken, en verder gaan slapen voor zover dat ging met onwijze steken ter hoogte van me baarmoeder. de dag erna een inleg kruisje gebruik voor het spul dat eruit kwam. Dat jeukte en brandde wel ontzettend aan mijn schaamlippen.. Nu inmiddels bijna 4 dagen verder. klachten vermindert alleen met naar de wc en het afvegen nog een ontzettend branderig gevoel aan mijn schaamlippen, maar of dat nu de schimmel is of irritatie vanwege de zalf!? Ik had graag van te voren willen weten dat er wel degelijk ontzettend veel vocht en crème uit de vagina komt. Voor rest zal ik de volgende keer nog wel is nadenken of ik nogmaals dit medicijn zou willen gebruiken..
24-07-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb al een keer eerder last gehad van deze schimmelinfectie en heb het toen niet behandeld. Na enige tijd is de schimmelinfectie vanzelf weggegaan. Nu had ik een aantal dagen terug weer een vaginale schimmelinfectie en de jeuk en branderigheid waren zo vervelend, dat ik besloot toch maar naar de huisarts te gaan. Zij heeft me een Gyno-Daktarin (1200 Mg) voorgeschreven v[lees meer...]oor eenmalig gebruik. Ook deed ze daar een crème bij die twee keer per dag gesmeerd moest worden en na het verdwijnen van de schimmelinfectie nog twee dagen doorsmeren. Door alle verhalen over de vervelende ervaringen met de capsule werd ik toch wel een beetje bang, maar heb het uiteindelijk toch gebruikt. De volgende ochtend kreeg ik veel last van jeuk en branderigheid en er kwam ook veel wit spul van de capsule uit (niet helemaal goed gesmolten). Een maandverbandje is dan ook een aanrader! Verder heel de dag nog last gehad, maar de dag erna niet meer. De schimmelinfectie is verdwenen. Voortaan als ik een schimmelinfectie heb meteen een afspraak bij de dokter maken zodat ik er weer snel van af ben!
24-07-2015

Vaginale schimmelinfectie

Ik ben echt geen pieperd, maar dit branderige gevoel is niet normaal. Vandaag voor de tweede keer op rij een capsule ingebracht. Gisteravond/nacht nergens last van, maar vanavond/vannacht NÁ dat ik geplast hebt, ontzettend last van een branderig gevoel in mijn vagina. Hele tijd de drang om eraan te zitten, te wassen of met iets kouds er tegen aan te doen. Gister ochtend ze[lees meer...]i ik tegen de apotheker dat ik de jeuk vd infectie zo erg vond, maar dit gevoel vind ik veel erger! Hopelijk val ik zometeen nog even inslaap.
15-06-2015

Vaginale schimmelinfectie

Dit middel gebruikt na een paar nachten met jeuk incl. een slapeloze nacht met ondraaglijke jeuk en ontzettend branderig gevoel bij het plassen. Jeuk was dag na inbrengen ei (ging gemakkelijk) nog steeds even erg. Dag 2 was al iets beter, dag 3 hetzelfde. Branderig gevoel bij plassen is sterk verminderd, jeuk ook, maar nog steeds erg droog en afscheiding heel raar. Niet zo[lees meer...]als het hoort in ieder geval. Ik denk niet dat de schimmelinfectie is verdwenen. Ik heb nog steeds verhoging en voel me zwak.
10-06-2015

Vaginale schimmelinfectie

Nou door mijn zwangerschap mag ik niet veel andrre dingen gebruiken. Dus kreeg ik van de huisarts daktarin het jeukt als een tierelier :( ik kan wel janken. Dan geef mij maar de jeuk van de infectie want dit is evht niet te doen
31-05-2015

Vaginale schimmelinfectie

Vanavond voor de zoveelste keer een capsule van 1200 mg ingebracht. Helaas vaker last van vaginale schimmelinfecties. Ik zie er altijd enorm tegenop. Ik heb eens gehad dat ik niet doorhad dat je het beste plat kon blijven liggen nadat je de capsule (liggend) had ingebracht. Dat heb ik geweten. Ruim een half uur heb ik onder de douche zitten spoelen, het deed verschrikkelij[lees meer...]k veel pijn. Sindsdien blijf ik altijd netjes liggen. Nu was het echter zo dat mijn dochter van 8 maanden lag te huilen en mijn man niet thuis was. Ik moest er dus zelf een paar keer uit, ook nog een keer om te plassen. Bij het afvegen kwam zowat de hele inhoud van de capsule op mijn wc papiertje. Ik vraag me af of de werking dan nog wel goed is, of dat ik dan net zo goed de behandeling opnieuw kan doen? Overigens ook weer veel pijn en jeuk nu het hele spulletje naar buiten is gekomen, helaas.. Normaliter is het resultaat van de behandeling prima, dat is ook de reden dat ik het nog steeds gebruik, maar de pijn die er soms bij komt kijken is echt een groot minpunt.
13-05-2015

Vaginale schimmelinfectie

Van de huisarts het ei meegekregen omdat ik last heb van een schimmelinfectie. Na alle ervaringen te hebben gelezen hier, durfde ik hem haast niet in te brengen 's avonds, bang voor een brandend gevoel. Gelukkig had ik hier helemaal geen last van. Het voelde eigenlijk hetzelfde als de schimmelinfectie. Maar nu de volgende dag heb ik wel last van een irritant brandend gevoe[lees meer...]l, zitten is zeer oncomfortabel. Mijn vagina voelt ook heel droog vanbinnen, terwijl er wel veel vocht uitkomt (maandverbandje is een aanrader). Of het effectief is, is nog even afwachten. Als ik er morgen geen last meer van heb dan vind ik het het zeker waard. Maar als het morgen nog steeds zo brandt dan gebruik ik volgende keer liever iets anders.
13-05-2015

Vaginale schimmelinfectie

Nadat de irritatie en jeuk te vervelend werd maar naar huisarts gegaan. Bleek ik een schimmelinfectiE. Al na inbrengen van eerste capsule werd de jeuk stukken minder. Kuur afgemaakt en nergens last meer van gehad.
21-04-2015

Vaginale schimmelinfectie

3 slapeloze nachten door ontzettend pijnlijke vagina & ontzettend veel jeuk.. Dit wil je gewoon niet gebruiken, voor mij nooit meer echt nooit meer.. Wat een waardeloos product & dan te bedenken dat wij vrouwen het al niet makkelijk hebben met onze maandelijkse ongesteldheid... Vreselijk gewoon.. Heb 1 nacht gejankt van de pijn & neem al 3 nachten paracetamol... Nu inmidde[lees meer...]ls 02:24 & ik lig nog wakker van de pijn.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (540) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (497) - Antibiotica - penicillines breedspectrum