Dormicum

Slapeloosheid (19 meningen)
Epilepsie (2 meningen)

11-06-2010

Slecht slaappatroon

door de kort durende werking (HWT 3 uur) geen verslavingsproblematiek.. Door de vrij snelle werking na inname bij mij (10-20 minuten) en een diepe slaap van ongeveer 4 uur een zeer uitgerust gevoel na ontwaken, en geen nare bijwerkingen zoals hoofdpijn, duizeligheid, afwezigheid...
20-05-2010

Dormicum (midazolam)

Sinds 16 jaar gebruik ik dormicum om me te helpen in te slapen na levenslange slapeloosheid. Ik ben heel tevreden en heb geen last van bijwerkingen. De dosis is vrij snel hoger geworden van 7 mg naar 1 en een halve tablet van 7 mg. Nu al enkele jaren op 15 mg. plus een halve tweede helft van de nacht. Eerste helft een hele. In het begin heb ik heel scherp opgelet of ik suf[lees meer...]fer was overdag of anders maar dat was niet het geval. Leve dormicum!!
17-04-2010

Onrust/problemen/angst

Ik kreeg het middel in 1982 (!!!) voorgeschreven van een psychiater. Ik gebruik het dus 28 jaar, en ben aan het afbouwen. Ben nu zover dat ik een tablet van 15 mg in 4 gedeeltes opdeel. Het lukt wel, maar ik vraag me af of er geen andere manier van afbouwen is. Mijn huisarts zegt van niet! Gebruik het in combinatie met Xanax (Iedere avond 4 x 0,25 mg Xanax (of Alprazolam) [lees meer...]Slapen gaat heel slecht Iemand enig idee wat ik moet doen.? Flip
15-03-2010

Slapeloosheid en onderzoek

1 keer een pil gehad om in slaap te komen. Zou erg zware dosis moeten zijn geweest, maar ik heb gewoon de hele nacht wakker gelegen. Kreeg het ook met een maag/darmonderzoek maar toen via infuus. Was toen gelijk van de wereld en weet me niets te herinneren van het hele onderzoek. Hele dag loom geweest
08-03-2010

Couperen van epilepsie-aanval

25-11-2009

Slaap problemen

Op 19 jarige leeftijd een tijd slecht kunnen inslapen ,toen het middel Dormicum gekregen van de doktor. Ben er totaal meer dan 2 jaar verslaafd aan geraakt, het roesje dat je krijgt wil je telkens weer voelen, je gaat in een andere wereld leven en kent totaal geen emoties meer. Kortom het is een zware drug. Toen mee proberen te stoppen, nu nog steeds last van en moe[lees meer...]t af en toe dat gevoel hebben! Blijf a.u.b van deze pil af, ook als je niet snel verslaafd raakt, - je gaat kapot! Heel hevig pammetje!
25-11-2009

16-09-2009

Dormicum (midazolam)

in het begin werkte het goed maar na een paar maanden ging de werking behoorlijk achteruit. en ik durf er geen twee te nemen want dat schijnt zeer slecht te zijn
01-09-2009

Dormicum (midazolam)
Slaapproblemen in combi met adhd en PS

Gebruik het nog niet zo lang dormicum 15mg, oxzazepam 50mg en seroguel 100mg al een jaar. Slaap nu beter, maar ben in 1,5 jaar ruim 15kg aangekomen. Overdag gebruik ik concerta 54mg en 's avonds ritalin 20mg. Dit laatste werkt goed, ben niet zo snel opgefokt en kom niet meer zo aggressief over. Veel meer rust in mijn hoofd. Zeg niet dat het goed is voor je lichaam en gees[lees meer...]t, maar de rust geeft wel een goed gevoel. Bijwerkingen neem ik er voor lief bij.
27-05-2009

Narcose-roes

Dubbele dosis gekregen voor een maagonderzoek (roesje). Heel vreemd middel. Na inspuiting via infuus moet ik direct zijn 'weggeraakt'. Heb van het onderzoek zelf niets gemerkt, maar in mijn herinnering heb ik flarden van beelden (enge film). Dit komt omdat Dormicum je korte termijn geheugen wegneemt. Je slaat dus geen memorie op. Je beleeft dingen (onderzoek) maar vergeet [lees meer...]dat direct. Als het onderzoek voorbij is begrijp je er niets van. Bijkomen duurde vrij lang maar dat kwam door de dubbele dosering (had ik om gevraagd omdat vorig onderzoek met enkele dosering betekende dat ik halverwege het onderzoek 'wakker' werd). De dag erna voelde ik me nog vreemd, daarna geen last meer gehad. Ik vind het een duister middel, maar ja, een vreselijk onderzoek ondergaan zonder slaapmiddel moet nog veel erger zijn.
04-12-2008

Dormicum (midazolam)

Thyrax Duotab (846) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (530) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (491) - Antibiotica - penicillines breedspectrum