Ervaringen met Zolpidem

zolpidem

versuft ongerustheid geheugenverlies concentratieproblemen maagpijn voor misselijkheid/braken rusteloze slaap somber voelen duizeligheid verminderd gezichtsvermogen Angst

Slapeloosheid (104 meningen)
Moeheid (2 meningen)

Bojan Nikolik (17-05-2015)

03-11-2020 | Man | 38
Stress
Vanaf 10mg begin je te flashen.

10-04-2020 | Man | 38
zolpidem (10mg)
Mijn partner neemt het nu al een aantal jaren.. Het is verschrikkelijk spul, Hij is zichzelf verloren.. En als er niks veranderd verliest hij mij ook.. Hij weet niet meer wat hij doet zodra hij het neemt veranderd die in een monster... net alsof hij aan de harddugs zit. Valt om , praat heel moeilijk.. vernederd mij.

26-02-2020 | Vrouw | 38
zolpidem (10mg)
Als ik dit niet pak slaap ik soms 3 nachten achter elkaar niet...het is een echte life safer voor mij

03-09-2019 | Man | 38
zolpidem (10mg)
Ik kon slecht inslapen en vervolgens snel en regelmatig weer wakker. Met zolpidem slaap je makkelijk in en slaap je door. LET OP! Dit is een slaap pil. M.a.w, ga slapen na het innemen van de pil.

26-07-2021 | Vrouw | 39
Moeheid
Kan gewoon dagen niet slapen daarom krijg ik ze. 10 mg per dag. Kan soms gespreken die dan niet erg fijn zn dan flinke discussies aan ga met partner kan t niet herinderen.Ook komt wel eens voor dan heb je ff voor spel en sex en de volgende dag kan me niks van herindere dacht die neem me in de maling . Heb wel minder remmingen. (RED mijnmedicijn.nl: Let op: deze menin[lees meer...]g is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd, verkorte tekst).

15-05-2020 | Vrouw | 40
zolpidem (10mg)
Met zolpidem kon ik geen paniekaanval krijgen , Dus die was erg belangrijk! En ik voel me gewoon beter als ik een zolpidem op heb .

16-12-2019 | Vrouw | 40
zolpidem (10mg)
Hallo Ik ben 40 jaar en heb door stressgerelateerde zaken een tijd niet goed kunnen inslapen.. nu met Zolpidem wel goed maar wil overschakelen op een natuurlijk middel. Wie kan er mij tips geven om toch beter en snel in te slapen?

26-12-2018 | Vrouw | 43
zolpidem (10mg)
Mijn neuroloog schreef me Zolpidem voor omdat ik door gebruik van Deanxit niet meer kon slapen. Heel de nacht wakker, onmogelijk om te slapen. Nu neem ik sinds een week elke avond een tablet Zolpidem van 10mg. Ik ben er tot nu toe supertevreden van. Geen bijwerkingen en ik slaap heerlijk. Sinds heeeel lange tijd slaap ik terug de hele nacht door. Dat was jaren gelede[lees meer...]n. Ik heb geen enkele bijwerking en vind het (tot nu toe uiteraard) een fantastisch middel. Hopelijk geeft het op termijn geen gewenning, maar ik ben er zeer tevreden over!

04-06-2015 | Man | 43
zolpidem (10mg)
Heb dit middel ruim 8 jaar gebruikt. De eerste jaren zeer effectief en weinig geheugen bijwerkingen. Een echte aanrader voor relatief kort gebruik (een aantal maanden 0f zelfs 1 tot 3 jaar). Probleem was door gewenning aan deze stof er een jaarlijkse toename van 5mg (halve tablet) ontstond. Dus beginnende met 5mg per nacht en eindigend in 2014 met, schrik niet 60mg per nac[lees meer...]ht. De uitschieters laat ik maar even weg. Vanaf een dosis van 20+ ontstonden er geheugen problemen. Eerst alleen na inname tot aan de uitwerktijd een soort black hole's. Dit was vervelend maar had geen invloed op het functioneren. Vervolgens geheugen problemen die altijd aanwezig waren. Ben uiteindelijk onder begeleiding äfgekickt". Nu 9 maanden geen medicatie maar wel weer een heel groot slaapprobleem. Maar ja, het leven bestaat uit keuzen maken. Als tip kan ik meegeven dat dit middel voor tijdelijk of gecontroleerd gebruik (10 tot 30x per jaar) mijnerzijdes zeer effectief werkt maar voor zeer langdurig gebruik een no-go is. Succes voor alle slecht slapers omdat dit een zeer hardnekkig en langdurig gevecht blijf.

23-05-2023 | Man | 44
zolpidem (10mg)
Beste, dit produkt gebruikte ik 8 jaar geleden toen ik ernstige slaapproblemen had. Na drie maanden NIET kunnen slapen heb ik mezelf opnieuw aangeleerd om goed te slapen en nadien heb ik een opleiding tot slaapcoach gevolgd. Als slaapcoach kan ik je helpen naar een betere slaap, bekijk mijn website en lees ook even mijn persoonlijk verhaal. Warme groet, Kurt ///[lees meer...]///////RED mijnmedicijn.nl - Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd).///////////

24-09-2018 | Man | 44
zolpidem (10mg)
Hoi allemaal! Ik ben Harry en heb dus via een website zolpidem gekocht, dit omdat mijn dokter het niet wilde voorschrijven. Ik heb het gekocht via internet. De dokter gaf niet echt een reden waarom hij het mij niet wilde voorschrijven. Ik kan al niet slapen van al die depressieve gedachtes die constant door mijn hoofd spoken! Gelukkig met deze medicijn kan ik prima sla[lees meer...]pen, hoewel ik in de loop der jaren heb gemerkt dat ik wel soms rustig aan moet doen werkt het nog altijd perfect. Soms stop ik een paar dagen omdat je soms wel 2 dagen duf kan zijn na gebruik. Hoop dat ik hiermee iedereen heb geholpen hoe mijn ervaring is.

08-12-2015 | Man | 44
Apneu
Zeer goede en snelle inslapen en dus geen volwaardige zware slaaptablet.

27-03-2024 | Man | 45
zolpidem (5mg)

ongerustheid

Ik nam eerst zolpidemtart 10 mg na 2 weken 5 mg en nu na een maand wil ik stoppen krijg ik dan ontwenning of kan je in een keer stoppen want ben van rivotril naar diazepam overgestapt afgelopen vrijdag en daar voel ik me heel kut de hele dag en avond maar als ik ze samen neem in de avond slaap voor 4 uurtjes en het lijken wel 5 minuten ben de hele dag moe en dan neem i[lees meer...]k nog een diazepam in de ochtend word ik slaperig maar ook onrustig waardoor ik helemaal in de war ben kan niet slapen en kan niet gaan lopen of dingen thuis doen omdat ik slaperig ben wil alleen diazepam gaan proberen maar ben bang dat ik de ontwenning van zolpidemtart erbij krijg met die andere klachten heeft iemand hier ervaring mee

22-03-2024 | Vrouw | 45
zolpidem (5mg)

versuft somber voelen maagpijn voor misselijkheid/braken

Omdat Temazepam capsules (10mg) niet meer leverbaar waren, heb ik Zolpidemtartraat gekregen (5mg). Dit bevalt mij niet goed. Maagpijn, en daarna flink overgegeven. De volgende dag heel somber, sloom en niet happy… (bij Temazepam ervaar ik geen bijwerkingen, behalve dan dat ik de volgende dag echt uitgerust én super vrolijk wakker wordt juist!

02-11-2022 | Man | 45
zolpidem (10mg)
Goede slaappil maar kijkt u astublieft goed uit met alkohol!!!

16-08-2021 | Man | 45
zolpidem (10mg)
Ik kreeg zolpidem voorgeschreven wegens slapeloosheid. Op zich sliep ik er wel goed op in, maar had overdag teveel last van dufheid en afwezig gevoel, mentaal ook instabiel. Werd niet echt uitgerust wakker. Overgestapt op zopiclon omdat ik daar in het verleden al goede ervaringen mee had. Dat werkt ook wat beter tegen angsten naar mijn idee. Zolpidem is meer puur een sla[lees meer...]apmiddel zonder anxiolytische werking. Voor sommige mensen werkt het misschien wel prima. Qua dosering zou het ook nog verschil kunnen maken of je veel bijwerkingen hebt. 10mg is de normale dosering, maar 5mg zou ook afdoende kunnen zijn.

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum