ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

24-02-2014

Kroep

Dochter heeft dit door de kinderarts hier in België voorgeschreven gekregen. In siroopvorm. Geen enkel probleem gehad bij het afhalen en ook niks gehoord over uit handel. Maar ja in België liggen de wetten misschien wel anders. Zo als eerste indruk niet slecht en ook qua smaak voor kids valt dit wel goed mee. want probeer maar eens een drie jarige een vieze siroop te [lees meer...]laten inslikken...
27-04-2014

Hooikoorts

Desloratadine...............hondskotsmisselijk van die pillen en toch nog niezen, ik heb me al 'ns 'n stoma breuk geniesd. Wat moet ik doen om van dat niezen ieder voorjaar af te komen??? Toch maar weer 'n pot bijenpollen kopen .
16-09-2016

Allergische reactie

Na 1 pilletje klacht verholpen!
17-04-2013

Hooikoorts

Mijn dochter slikt al jaren na volle tevredenheid aerius. Maar net als vorig jaar is het middel weer niet voorradig. Vorig jaar heeft ze een half jaar zonder gezeten en werd het vervangen door een drankje (ongelooflijk smerig en zo'n gedoe, met 1 flesje doen we een kleine week). Nu was Aerius weer niet te krijgen. De apotheek heeft geen idee wanneer het er wel weer is. Het[lees meer...] kan zo weer een half jaar duren! Iemand een idee waar ik het wel zou kunnen krijgen?
14-01-2015

Astma

Mijn oudste zoontje heeft dit jaren gebruikt. Ik merkte meteen dat zijn gedrag serieus veranderde, heel druk en opvliegend. Andere druppels gekregen maar nog erger. Geen keus ivm ernst allergie. Toen mijn 3e zoontje ook dit spul kreeg, echt weer hetzelfde te merken aan gedrag. Inmiddels was mijn oudst depressief! Ik had er deze zomer genoeg van en heb het spul de deur uit [lees meer...]gedaan. Eerlijk waar.. mijn oudste kijkt weer vrolijk en ze hebben beiden geen terugval gehad. (nu is Montelukast blijkbaar een goed alternatief, zijn tabletjes, wel prijzig -hier in België toch) Ik werd niet serieus genomen door de longspecialist van mijn oudste, goh hoor je niet vaak hoor.
16-06-2013

Allergie

Jarenlang gebruikt mijn zoontje al Aerius, eerst de drank, toen de oplosbare tablet, en in derdaad wordt deze de laatste tijd niet meer geleverd omdat deze voor volwassenen niet meer wordt vergoed. Nu weer de Aerius drank, niet zo handig, maar nog steeds net zo effectief en daar gaat het om!
08-01-2013

Aerius (desloratadine)

ook ik kreeg bij de apotheek het vervangend middel voor aerius, gevolg mijn zoon de hele kerstvakantie ziek. hij had enorme hoofdpijn en ontzettend moe, haast niet wakker te krijgen. terug naar de apotheek, nee mevrouw het is preciel hetzelfde als aeius hoor, ik zeg hij kan er niet tegen , probeert u het nog maar een paar dagen hij moet er gewoon aan wennen. Niks wennen, j[lees meer...]e laat je kind toch niet ziek worden van die troep. Dokter gebeld en uitgelegd, dat hij door zijn autisme, hooikoorts en voedselallergieen hier helemaal niet tegen kan en gelijk gelukkig Aerius weer gekregen!!! Het gaat inmiddels weer goed met mijn zoon!
24-01-2016

Allergie

Onze dochter kreeg dystonie van de Desloratidine, ze heeft een aantal dagen in het ziekenhuis doorgebracht, het was enorm schrikken en angstig om te zien. Komt zeldzaam voor bij deze medicatie, wij vinden het echt troep dus, voor ons deze zooi nooit meer!
Pagina 1 van 7

Mirena (2052) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (456) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!