ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

24-01-2016

Allergie

Onze dochter kreeg dystonie van de Desloratidine, ze heeft een aantal dagen in het ziekenhuis doorgebracht, het was enorm schrikken en angstig om te zien. Komt zeldzaam voor bij deze medicatie, wij vinden het echt troep dus, voor ons deze zooi nooit meer!
12-05-2015

Hooikoorts

ik werd er na een dag of drie, enorm suf van en kon alleen nog maar slapen. Ik had het gevoel mezelf kwijt te zijn. Ik ben een actieve ADHD'er zonder medicijn gebruik. Dit medicijn is nog erger dan de kwaal.
14-01-2015

Astma

Mijn oudste zoontje heeft dit jaren gebruikt. Ik merkte meteen dat zijn gedrag serieus veranderde, heel druk en opvliegend. Andere druppels gekregen maar nog erger. Geen keus ivm ernst allergie. Toen mijn 3e zoontje ook dit spul kreeg, echt weer hetzelfde te merken aan gedrag. Inmiddels was mijn oudst depressief! Ik had er deze zomer genoeg van en heb het spul de deur uit [lees meer...]gedaan. Eerlijk waar.. mijn oudste kijkt weer vrolijk en ze hebben beiden geen terugval gehad. (nu is Montelukast blijkbaar een goed alternatief, zijn tabletjes, wel prijzig -hier in België toch) Ik werd niet serieus genomen door de longspecialist van mijn oudste, goh hoor je niet vaak hoor.
27-04-2014

Hooikoorts

Desloratadine...............hondskotsmisselijk van die pillen en toch nog niezen, ik heb me al 'ns 'n stoma breuk geniesd. Wat moet ik doen om van dat niezen ieder voorjaar af te komen??? Toch maar weer 'n pot bijenpollen kopen .
30-08-2013

Aerius (desloratadine)

Mijn verhaal over de nieuwe goedkopere versie Actavis is heel positief, heb dit jaar niet een keer de speciale sunblok hoeven te smeren! Bij Aerius kreeg ik toch nog veel jeuk en overal rode bultjes (plakkaten noem ik ze liever, want het waren er zoveel!) Bij het nieuwe goedkopere middel heb ik het hele jaar niet 1 allergische reactie gekregen! Vind het jammer voor de mens[lees meer...]en waar het niet bij werkt en wens jullie veel sterkte toe!
06-08-2013

Aerius (desloratadine)

Ik kreeg netelroos als gevolg van een reactie op een antibioticakuur voor een blaasontsteking . Klachten verergeren ernstig na inname, de vlekken vliegen mijn lijf uit , mijn gezicht is opgeblazen, tintelt , zelfs tussen mijn hoofdhuid. Niks dus !!!
05-04-2013

Hooikoorts

Ik gebruik al jaren hooikoorts medicijnen. In het verleden heb ik denk ik wel 8 verschillende soorten gebruikt. vorige week (28-03-2013) had ik bij de apotheek milzollen gehaald. Die werkten niet. Daarna van de dokter het namaak merk van Aerius gekregen. Desloratadine actavis, wat een waardeloze rommel. Het kost niks maar dan heb je ook niks. De pijn/jeuk in mn neus neemt [lees meer...]af. Maar sinds ik het gebruik heb ik altijd hoofdpijn, ben sneller moe en mijn ogen branden. Zelf betalen moet ik toch vanwege mijn eigen risico, dus dan betaal ik liever meer voor de echte Aerius.
20-02-2013

Aerius (desloratadine)

Sinds 2011 gebruikte ik aerius. het werkte gelijk maar kreeg in de loop van dat jaar en 2012 rare gevoelens en kreeg last van hallucinatie, zag rare lichten harde geluiden in mijn oor maar het drong niet tot mij door waar het door kwam, en alles werd erger en toen ze die vernieuwde aerius gaven verergerde mijn situatie . Heb meteen de bijsluiter goed gelezen en wat bleek [lees meer...]nou, het had de bijwerking waan en hallucinatie. Heb de dokter gebeld ben gelijk gestopt het duurde me maanden om mezelf weer te zijn. En nu heb ik er zo last van overgevoelig voor licht en als ik naar bv een lamp kijk die witte peren heeft en wegdraai met mijn hoofd. Flikkert die lamp nog steeds na, zo ook met tv kijken het is soms zo noem ik het maar kopie maken van gezichten of voorwerpen . En sinds kort heb ik last van zwarte flitsen zien, alleen wanneer ik net wakker word het lijkt op zwarte onweer ,en daar schrik je best van. Ben naar oogarts geweest, niks aan de hand met mijn ogen. Ben gewoon ten einde raad misschien. Iemand hier ook last van??
Pagina 1 van 7

Mirena (2046) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (448) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!