Allergie (55 meningen)
Verkoudheid (2 meningen)
Netelroos (1 mening)

04-08-2018 | Vrouw | 51
Allergie
Ik gebruik dit al vele jaren. Heb tnt geen bijwerkingen ervan ervaren. Mijn klachten zijn onder controle

03-06-2018 | Vrouw | 51
Allergische reactie
Echt vreselijk, ik gebruik dit middel NOOIT meer

07-05-2012 | Vrouw | 51
Hooikoorts
Het goede is je kan dit in de helft verdelen , het slechte is je kan er hoofd pijn van hebben en een gespannen hoofd + je kan je moeilijk concentreren je zou overal willen slapen ! Zelfs op je werk ! Je kan wel beter ademhalen voor een tijdje En je hebt steeds dorst of droge mond en bij het opstaan een zere keel , Na het drinken gaat dit over

07-05-2012 | Vrouw | 51
Allergie
Ik gebruik dagelijks een 1/2 pil omdat ik continu moet geconcentreerd zijn ! Ik zou niets anders doen dan slapen ik vecht er iedere dag tegen .In het begin had ik een gespannen hoofd en hoofd pijn ! Hier voor nam ik Xyzall daar kun je geen 1/2 van nemen en nog meer last van slapen

14-08-2018 | Man | 50
Allergie
Pijnlijke steken Pezen zitten vast en doen pijn Vingers zitten vast Zenuwachtig hoge bloeddruk Jammer Helpt wel voor mijn Chronische rhinitis

25-01-2013 | Man | 50
Allergie
Vertraagt de reactie van het lichaam op katten enorm: kun je ook eens (kort: 2 uren) op bezoek bij een kattenliefhebber!

22-05-2017 | Vrouw | 49
Allergie
Hielp totaal niet. Mijn allergie werd ondertussen ernstiger. Ik kreeg in anderhalf jaar tijd 3 anafylactische shocken, alle drie zeer levensbedreigend. Overgestapt naar fexofenadine.

28-03-2017 | Man | 49
Hooikoorts
Het helpt prima, maar ik werd er flink slaperig van. Dat schijnt weg te gaan, volgens de gebruiksaanwijzing, maar na 2 weken merk ik het nog wel. Even doorzetten?

29-11-2011 | Man | 49
Vele allergieen
Middel helpt prima, slaap ook vaster/beter.

20-04-2019 | Vrouw | 48
Hooikoorts
Ik lees dat levocetirizine minder bijwerkingen geeft en dat ervaar ik ook zo maar de effectiviteit is bij mij nihil. Cetirizine maakt mij inderdaad slaperig maar werkt bij mij beter. Het werkt direct en langduriger. Ik heb al sinds mijn 8ste hooikoorts. Ik heb sinds mijn jeugd van alles geprobeerd. Homeopatisch tot aan prikken. Maar ieder jaar hoopte ik weer dat ik mij a[lees meer...]lles verbeeld had totdat het voorjaar aanbrak. Een paar jaar geleden getest en helaas voor alle pollen, bomen en grassen ben ik allergisch .

25-03-2019 | Vrouw | 48
Hooikoorts
Binnen enkele uren na inname tablet veel minder last van jeukende ogen, niesen en loopneus door hooikoorts. Heb de afgelopen paar dagen vrijwel geen hooikoortsklachten meer gehad. Ben tevreden over cetirizine.

10-10-2017 | Vrouw | 48
Jeuk
Het helpt goed tegen de jeuk met als bijwerking slaperigheid van matig tot extreem. Ik kan deze tabletten alleen maar innemen als ik nog minstens 12 uur niet hoef te rijden met de auto. Ik gebruik cetirizin ook als slaaptablet.

12-05-2016 | Vrouw | 48
Allergie
Ik heb een ernstige koemelk allergie + lactose intolerantie (dat zijn 2 aparte dingen!) en in Nederland is geen Cetirizine te koop zonder lactose. In Spanje wel, van het merk Normon, maar dat is in Nederland helaas niet verkrijgbaar.

28-12-2014 | Vrouw | 47
Allergie
Meerdere dingen geprobeerd qua pillen en sprays om van mijn erge loopneus , verstopte neus en niesbuien af te komen. Als laatste gaf de KNO arts dit middel. Ben er erg blij mee. Loopneus verdwenen, verstopte neus zeer sterk verminderd net zoals het niezen. Je wordt er inderdaad erg duf en slaperig van. Neem het nu net voordat ik naar bed ga in, slaap daardoor beter. Voor [lees meer...]de rest geen bijwerkingen gemerkt.

06-07-2020 | Vrouw | 46
Hooikoorts
Een paar jaar geleden gebruikt en vrij snel gestopt ivm vermoeidheidsklachten. Nu door COVID toch weer begonnen, hoe weet ik anders of ik hooikoorts heb of besmet ben met COVID. Tip van collega was om in te nemen voor het slapen gaan. Al een paar perfecte maanden gehad, nies nu nagenoeg nooit meer, voel me fit en helemaal prima. Van hooikoorts werd ik echt ziek inclusief [lees meer...]koorts, nu voel ik me beter dan afgelopen jaren hiervoor.

23-09-2015 | Vrouw | 46
Hooikoorts
Ik slik cetirizine nu 2 jaar en iedere keer als ik stopte ermee kreeg ik enorme onverdraaglijke jeuk,dacht eerst dat het door iets van buitenaf kwam maar ik ben er achtergekomen dat dit afkickverschijnselen zijn van de cetirizine zelf. Dus mensen begin er niet aan, mij lukt het niet om ermee te stoppen.

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (532) - Antibiotica - penicillines breedspectrum