Bij  AngstX

Onrust (3 meningen)
Sociale fobie (1 mening)

08-05-2014 | Vrouw | 33
alprazolam
Gisteren heeft mijn psychiater mij Alprazolam voorgeschreven. Omdat ik benieuwd was wat het was heb ik het even opgezocht op internet. Toen zag ik dat het het middel is wat ik al eerder heb voorgeschreven gekregen. Toen ben ik er mee gestopt omdat ik er slecht op reageerde. Omdat ik een slecht geheugen heb, wist ik eigenlijk niet meer waarom ik zo slecht reageerde op dit m[lees meer...]iddel. Ik had nog een aantal in huis van de vorige keer en dacht i 'laat ik het toch maar nog een keer proberen. Wie weet gaat het nu wel goed. Ik voelde na een tijdje meteen weer wat het was. Ik kreeg een soort nare druk op mijn borst en extreme spierpijn in mijn rug. En ik voelde me geestelijk naarder, gek genoeg voelde ik me juist angstiger en een beetje paranoïde. Ik ben gaan slapen rond half twaalf, toen kreeg ik alleen maar extreem nare en angstige dromen. Vreselijke nacht. Dit middel moet ik nooit meer hebben. Geen idee wat een goed alternatief is.

17-10-2013 | Vrouw | 32
alprazolam (0,5mg)
Hallo . Ik gebruik bijna 3weken Alprazolam . Daar andere geslikt moest ik mee stoppen. Toen kreeg ik deze . Kreeg bijwerkingen, onrust, niet stil kunnen blijven zitten, werd er gek van niet weten hoe je moet zitten . Mijn angstaanvallen werden wel wat minder gelukkig. Maar toen druk op me borst, licht in mijn hoofd, duizelig . Benauwd, regelmatig wegvallen, snelle hart[lees meer...]kloppingen kei eng. Prikkelen in mijn hoofd, handen. ffff dan heb ik het gevoel dat ik een baksteen in mijn hoofd heb, ffff klote allemaal overal pijn. Op een gegeven moment 112 gebeld. Mijn lichaam is gezond en was niet de eerste keer op af ziekenhuis en ze kennen niks vinden. Stress stress zo in 1dag. En dan ook nog is wegvallen, word mijn lichaam slap. Prillen in me hoofd en lig ik weer. Wil er van af . Veel denken, wilder van af . Enne momenten gaat het goed en dan weer in 1keer weer terug bij af. Gebruik ook slaappil als ik echt niet kan slapen. Wie herkent dit en hoe ga jij er mee om. Voor de mensen die dit ook hebben, hopen kom je er snel van af. gr danielle

09-05-2013 | Vrouw | 17
alprazolam
Alprazolam voorgeschreven gekregen om de ergste angst te verminderen. Voorschrift was 1x per dag en daarnaast nog 1 indien nodig. Meteen na de eerste inname merkte ik dat dit medicijn erg verslavend is. Ik heb me daarom niet gehouden aan het voorschrift en alleen indien nodig een pilletje gepakt, 3x per week. De dag na de laatste inname ging het mis en kreeg ik ontwenning[lees meer...]sverschijnselen en had last van dissociatie, extreme angst, misselijkheid en hoofdpijn. De angst is sindsdien alleen maar erger geworden. Voor mij nooit meer.

05-04-2012 | Man | 52
alprazolam
Prima middel wat niet slaperig maakt en je tot ontspanning brengt. Ik heb geen last van vreemde aanvallen of manische toestanden en ga nu ook naar buiten; iets wat ik niet deed toen ik Oxazepam slikte. Mijn dokter vroeg me om over te stappen op een antidepressivum, maar dat wil ik niet omdat die je dik maken door te veel eten en ook erectieproblemen geven. Ik neem nu pe[lees meer...]r dag 2 x 0.25 mg in en dit bevalt me goed.

03-04-2012 | Vrouw | 50
alprazolam
Ik slik nu bijna een week alprazolam. Drie tabletten van 0,5 mg. Na instorting durfde ikniet meer alleen naar buiten of auto te rijden. Maar voel me niet zo prettig. Kan wel weer rustig aan autorijden. Maar ben overdag vrij onrustig. Heb het idee dat de dosering misschien te sterk is. Ik mag het nog niet verspreiden over dag, zodat ik bv zes keer een halve neem. Dan heb [lees meer...]ik het idd dat ik het misschien kan minderen, maar dat mag nog niet. Ik heb jarenlang (en achteraf blijkbaar voor niets, want dan werkt het niet meer, maar ben je alleen nog maar verslaafd) bromazepam geslikt. 1,5 pillen per dag van 3 mg. Maar die moest ik nu gelijk laten staan vorige week en beginnen met alprazolam 0,5. Kan iemand mij vertellen of ik gewoon nog te kort bezig ben met deze medicijnen. En dat ik die bromazepam gelijk moest latenstaan zonder af te bouwen, heb ik daar misschien dan ook extra last van. Groeten.

28-03-2012 | Vrouw | 45
Paniekaanvallen
prachtig hulpmiddel. Neem het alleen wanneer die verschrikkelijke onrust in mn lichaam is. Ik was vanwege een fobie voor het onbekende (erfelijke vorm) stillaan mijn hele leven aan het verliezen. Kwam nog zelden buiten en vermeed onbekende plaatsen en situaties. Mijn wereldje werd steeds kleiner, net zoals destijds dat van mijn oma. Ik herkende het maar was machteloos. Dan[lees meer...]kzij alprazolan en veel geduld en goede vrienden heb ik terug een leven. Het zal steeds beperkingen hebben, ik zal nooit een wereldreizeiger worden maar kan terug functioneren, genieten van een uitstapje met de kinderen, een bioscoop een etentje. Dingen wat ik allemaal had geschrapt in mn jonge leven. Nu neem ik 1 a 2 alprazolan van 0.25 mg als ik ergens heen moet en ik geniet. Dank U Alprazolan.

12-03-2012 | Man | 36
alprazolam
Benzo's zijn zeer verslavend en hebben bij mij eigenlijk maar een aantal maanden gewerkt. Op lange termijn wordt je er alleen maar zieker van, google maar eens op "Ashton Manual" Ik wil iedereen adviseren om te stoppen (langzaam afbouwen!) met deze medicatie, ik heb het geprobeerd maar het is me niet gelukt...

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (551) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (505) - Antibiotica - penicillines breedspectrum