Ervaringen met Diazepam

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

30-01-2022 | Vrouw | 44
Rugklachten
Door een nare bovenrugpijn die ook mijn nek beïnvloed na een paar zeer gebroken nachten gekozen voor deze doorbreking. En het helpt! Ik sliep door en had geen pijn in de nacht. Nadeel is wel dat je door de pijn wel op de zere kant gaat liggen want die voel je dus minder. Dus soms wel wakker met extra pijn. Door de belasting in de nacht. Nul bijwerkingen…. Verbaas me erov[lees meer...]er. Ook niet suf of moe. Ik kies voor een paar nachten wel en dan niet. Nu 8 pillen gehad en hoop weer te stoppen.

13-11-2021 | Vrouw | 61
Rugklachten
Acute spit en geen werkende darmen. Na een week veel pijn hebben en geen medicatie die wat deed was dit het laatste redmiddel. Ik moet 2 x per dag 1 tablet nemen, maar ik neem een halve. Vannacht eindelijk geslapen. Niet geweldig maar zo veel beter dan daarvoor. Ik hoop ze alleen niet lang nodig te hebben. Want ze zijn verslavend.

23-08-2017 | Vrouw | 28
diazepam (10mg)
Rugpijn

29-07-2013 | Vrouw | 23
Rugklachten
Ik gebruik nu een week diazepam eerst 10 Mg en nu 5 mg.. Dit in samenwerking met oxycodon 4x daags! En nog een aantal medicaties ( ontstekingsremmers, zenuwpijnmedicatie) Ik heb al 2 jaar chronische rug klachten en veel pijn! En nu had ik ineens last van slijmbeurs ontseking en pees ontsteking in me schouder!! Ook staate Schouder scheef en steekt me sleutelbeen uit! H[lees meer...]ad ook al een spuit in me schouder gekregen maar dit werkte maar 2 dagen! Ik ben erg blij met diazepam Want dat verminderd echt de pijn!! Wel wat last van bijwerkingen zoals coordinatie die beetje weg is.. Vergeet het 1 en ander en ben wat suf!! Dit zal vanzelf wel weer over gaan:)!! Ik ben nu 23 en hoop toch is dat de pijnen minder worden!! Maar als je veel pijn heb is oxycodon met diazepam echt super!!! Je hebt dan veel minder pijn.. Helaas blijft bende al die medicijnen!!! Maar je wilt toch nog beetje normaa functioneren!!

18-06-2013 | Vrouw | 33
Rugklachten
33 jaar ben ik nu en heb 2 jaar geleden te horen gekregen dat mijn rug al versleten is en er niks meer aan gedaan kan worden. nu slik ik 4 x daags 50 mg Tramadol en voor het slapen gaan een Diazepammetje. dit helpt me de nacht door te komen. voorheen werd ik elke nacht wakker met veel pijn en daardoor kon ik me moeilijk omdraaien. met Diazepam heb ik daar geen last meer va[lees meer...]n. ik vind het goed werken en weinig bijwerkingen.

11-03-2023 | Man | 47
Rugklachten
Kreeg dit voorgeschreven van mijn huisarts omdat het SI gewricht voor uitstralingspijnen zorgt en de spieren berkrampt zijn, ik verga van de pijn. Zou spierontspannend zijn en er goed op kunnen slapen maar niets is minder waar. Helpt totaal niet, ook geen bijwerkingen, alsof het helemaal niets doet. Ook Naproxen gekregen 2 keer 500 mg, dit diet helaas ook niets. Nu met 4 [lees meer...]keer daags 500 mg parcetamol erbij nemen. Iemand nog tips of ideeen voor pijnverlichting?

12-01-2017 | Man | 70
Rugklachten
Gebruikte Diazepam vanwege ernstige rugklachten. Dit hielp in de tijd dat ik pijn had behoorlijk goed. Werd ontspannen, sliep goed waardoor de pijn beter te verdragen was. Alleen wil ik het hier meer over in mijn geval de bijwerking hebben. De Diazepam daar werd ik rustig van en kon daardoor bovengemiddeld veel verdragen van mijn gezinsleden. Maar zoals in ieder gezin well[lees meer...]icht gebeuren er dingen die niet prettig zijn. Maar dan kon ik zoals men zegt de druppel die de emmer doet overlopen, abnormaal agressief reageren. Iets wat ik zeer waarschijnlijk zonder het regelmatige gebruik van Diazepam niet of veel minder ernstig zou hebben gedaan. Toen de pijn minder werd ben ik resoluut gaan minderen ook vanwege mijn gedrag en is mijn agressiviteit sterk verminderd en eigenlijk niet meer....... In die tijd kon ik mijn handjes wel gebruiken zogezegd. Gelukkig heb ik ze nu niet meer zoveel nodig ( 2x 5 mg in de week i.p.v. destijds 3x per dag) en zijn de extreme uitvallen (handjes gebruiken) weggebleven. Mijn vermoeden is de oorzaak Diazepam......

25-06-2013 | Man | 28
Rugklachten
Olaaa! Heb dit medicijn sinds 1 week ivm met zware rugklachten waar ik al bijna een jaar mee loop. (Probeer te lopen) hiervoor kreeg ik tramadol. Ik werd er misselijk chagrijnig van. Dit medicijn is zoveel beter voor mij. Al merk ik wel dat ik er gewoon zin in heb. Was voorzichtig met dit maar neem nu al na een week meer als voorgeschreven. Voel geen pijn en slaap als een [lees meer...]roosje. Droom ook ontzettend veel levends echt gewoon. Bedenk me wel dat ik nog 1 strip heb en daarna therapie op eigen krachten moet gaan doen. Maar zonder diazepam heb ik pijn. Dat is een feit! Zou bijna bijna willen liegen tegen meneer dokter dat ik niks voel van 2mg en me beter f 5mg voor kan schrijven. ... kappen met deze zooi denk ik?!?

25-06-2013 | Man | 28