Ervaringen met Diazepam

diazepam

rusteloos somber voelen angst depressief

Slapeloosheid (25 meningen)
Onrust (17 meningen)
Beenkrampen (8 meningen)
Alcoholverslaving (4 meningen)

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

15-11-2023 | Man | 67
diazepam (5mg)
als antwoord op u vraag obstapatie nee dat niet maar het is soms door de hardheid langer en moeilijker afgaan.veel sterkte.

14-11-2023 | Man | 67
diazepam (5mg)
Ik slijk dit middel al geruime tijd soms 1x daags ,maar als ik echt angstig /paniekerig wordt 2x ,tabletten van 5 mg .Nu heb ik de laatste tijd last van jeuk ,dit staat beschreven in de bijsluiter ,echter ik lees er op deze site niets van.Hebben meer mensen daar last van?

20-10-2023 | Man | 35
Onrust
Door stress rondom de schizofrenie helpt het middel enorm voor een leefbaarder heden.

02-08-2023 | Man | 35
diazepam (10mg)
Ik gebruik Diazepam als een kuur . Sinds burnout die 4 jaar geleden begon. Zo heb ik periodes dat ik weer te ver ben gegaan. Slapen gaat steeds slechter en stress is niet te houden. Knal er dan gewoon 20 mg in voor slapen gaan. 1e week 20 mg 2e week 15mg 3e week 10 mg 4e week 5mg 5e week 2.5mg 6e week 1.25 mg 7e week 0 mg Luister mensen op zich is afb[lees meer...]ouwen niet moeilijk met diazepam omdat het lekker lang werkt minder ontwenning dan een kort werkende benzo. Koop de Dr Original Week Medicijn Doos via internet voor 6 euro en je kaan voor 4 weken je afbouw maken. Op https://www.knmp.nl/rekenmodules Kan je je medicijn uitrekenen hoe af te bouwen. Snijplank mesje erbij. Het is helemaal niet moeilijk en volg gewoon je gevoel. Gaat 6 weken te snel dan kies je voor 12 weken. Waarom haasten als je er een kutgevoel van krijgt . Waarschuwing door benzodiazepine word je trager en je kan makkelijk van de trap vallen of in het verkeer een ongeluk veroorzaken. Neem dat niet te licht. Laat het middel in je voordel werken en ga er verantwoord mee om dan kan het zeker in je voordeel werken. Ik wens iedereen succes en kracht toe bij hun problemen.

21-05-2023 | Man | 58
Lage rugpijn
In neem 5 mg diazepam samen met diclofenac 50mg. Het ontspant, veel minder pijn en het herstel gaat veel sneller. Veel minder verkramping. Doorbloeding beter. Anders ga ik op de bank zitten omdat lopen veel slechter gaat. Nu kan en durf ik meer te bewegen.

14-11-2022 | Man | 33
Hernia
Veel spierpijn en verstijfde spieren over het gehele lichaam, na dagelijkse dingen van werk tot huishouden tot niks doen in de bank zitten. Door deze aandoening ga je een bepaald patroon lopen en liggen en doen, wat weer andere problemen kan veroorzaken. Zelf 2 hernia's gehad 2x het mes er in. Nu weer het probleem , laatste week weer aan de diazepam en ik ben herboren v[lees meer...]an 8 tot 11 productie maken, dus ja.. bij mij is het een super middel

15-10-2022 | Vrouw | 68
diazepam (5mg)
Diazepam overdag tegen angst en om beter te kunnen slapen

30-05-2022 | Man | 64
diazepam (5mg)
Na een hernia, zenuwpijn , uitstraling naar beide benen overgehouden. Gebruik 1 tablet van 5mg per dag wat net de ergste uitstraling goed vermindert! Helaas is dit medicijn mij nu ontnomen, voor in de plaats nu Nortriptyline 10mg Ria gekregen, na eerste maal gebruik, direkt mee gestopt ivm zeer vreemde, rare bijwerkingen . Van een zeer pijnlijk rechter oog tot een ha[lees meer...]lvering van mijn zicht ! Nu een maand zonder diazepam , geen ontwenningsverschijnselen ervaren, alleen de pijn qua uitstraling naar de beide benen is enigszins ondraaglijk. Ik heb pech dat diazepam zo in het verdoemhokje zit !!

08-05-2022 | Man | 66
diazepam (5mg)
ik heb een gegenaraliserende angst stoornis,en 2 van 5mg diazapam,en dat 2 keer per dag soms 3 als de angst heel erg is.30 mg is zo, n beetje de max geloof ik per dag ,de stapeling zorgt er bij mij voor dat het in de loop van de dag goed gaat ,ben wel bang voor gewenning.ik heb wel van licht heid in hoofd,veders geen noemenswaardige problemen,tot nu toe.slik het nu zo,n 10[lees meer...] jaar.

26-04-2022 | Vrouw | 55
diazepam (5mg)
Dit haalde de scherpste pijn weg die in mijn rug, nek, arm, schouder zat en de hoofdpijn. Ik kon weer redelijk slapen. Ik kreeg het voor 5 dagen maar moet nog naar fysio en dry needling dus u weer een week zonder medicatie en hevige pijn. Ik krijg geen nieuwe voorgeschreven waar ik erg van baal. De naproxen met paracetamol gaf mij enorm veel bijwerkingen tot bloed opho[lees meer...]esten. Waarom zijn artsen zo overdreven voorzichtig, het is mijn lichaam en mijn pijn! Het zou mijn keuze moeten zijn als ik dit langer wil gebruiken.

23-03-2022 | Man | 49
diazepam (5mg)
ik heb. gisteren twee paracetamols 500 mg vanwege migraine aanval in genomen en diazepam 5mg tegelijk samen in geslikt. ik vraag me af of dit wel samen kan eigelijk maak me er ongerust over. weiweet me gerust te stellen graag hoor ik het van iemand gr

30-01-2022 | Vrouw | 44
Rugklachten
Door een nare bovenrugpijn die ook mijn nek beïnvloed na een paar zeer gebroken nachten gekozen voor deze doorbreking. En het helpt! Ik sliep door en had geen pijn in de nacht. Nadeel is wel dat je door de pijn wel op de zere kant gaat liggen want die voel je dus minder. Dus soms wel wakker met extra pijn. Door de belasting in de nacht. Nul bijwerkingen…. Verbaas me erov[lees meer...]er. Ook niet suf of moe. Ik kies voor een paar nachten wel en dan niet. Nu 8 pillen gehad en hoop weer te stoppen.

14-01-2022 | Man | 76
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
76 jaar en gebruik 50 jaar diazepam. Daardoor kan ik het leven aan. Hogere doseringen kan ik niet aanbevelen. Wel als je zeer oud of terminaal bent.

22-12-2021 | Man | 73
diazepam (2mg)
Onrust
Sorry maar ik gebruik diazepam al vanaf mijn 12 jaar. Ben nu 73. Ik kan er niet van buiten en stoppen moet ik echt niet proberen want dan krijg ik heel veel psychische klachten. Dan de bijwerkingen. Die zijn er niet. Voor het CBR zal je geen verlenging krijgen maar als je diazepam langer dan 3 maanden slikt. Zijn de negatieve bijwerkingen verdwenen. Slaperig worden doe dan[lees meer...] niet meer en je rectievermogen is weer optimaal. Dus je rijbewijs zal zeker verlengd gaan worden. Mijn hele leven diazepam (valium) geslikt gewoon mijn militaire dienst verricht en voor het werk veel auto moeten rijden. Laatst meegedaan aan de broemrit met als uitkomst dat ik de beste was wat betreft het reactievermogen. Laat u dus niet gek maken want de eventuele bijwerkingen zullen verdwijnen.

05-11-2021 | Man | 72
diazepam (2mg)
Angst
Ik slik al vanaf mijn 2e jaar Valium. 5x per dag 2 mg. Ben nu 72. Medicatie werk wel goed. Maar van bijwerkingen kan ik niet spreken. Men zegt dat je geen auto mag rijden maar dit is pure onzin. Mijn reactie is heel erg snel. Alle negatieve reactie zijn echt niet van toepassing. Merk niets van bijwerkingen en functioneert goed. Moet nu mijn rijbewijs gaan verlengen maar m[lees meer...]aar huisarts zegt dat dit OK is en ik mij geen zorgen hoeft te maken. Immers zijn de bijwerkingen verleden tijd. Ik zal niet slaperig worden etc.

17-07-2021 | Vrouw | 53
diazepam (10mg)
Ik gebruik al ruim 20 jaar dit middel, oorspronkelijk voorgeschreven voor de nacht, maar daar werd ik naar van. Nu slik ik overdag een tablet rond hetzelfde tijdstip ongeveer. Dit werkt erg goed, ik ben rustig maar niet duf. Als ik deze pil vergeet heb ik totaal geen rare dingen terwijl dat eigenlijk zo moeten na zo'n lange tijd. Of misschien ben ik niet zo verslavingsgev[lees meer...]oelig. Maar ik voel me prima met deze pil. Zal er dan ook niet meer mee stoppen. Het helpt mij tegen datgene waar ik het voor nam.