Ervaringen met Oxazepam

Bromazepam (87 meningen)

Bojan Nikolik (18-05-2015)

26-06-2017 | Vrouw | 20
Stress
Hielp goed. Innemen wanneer nodig helaas was dit soms meer als dan voorgeschreven. Net zoals vorig jaar was dit hetzelfde maar het toch weer geprobeerd met Oxazepam. Nu op de seroquel overgestapt en dit werkt beter voor mij, iets vlakker in mijn hoofd. Oxazepam mag geslikt worden voor eventuele bijwerkingen bij de sertraline maar vanwege de seroquel doe ik dat niet.

09-08-2016 | Vrouw | 24
Stress
Dit medicijn 2 weken gebruikt in verband met veel spanning, stress en angsten. Dit medicijn doet goed wat het moet doen, ik nam twee keer een half tabletje per dag gedurende 2 weken. Ik heb ook helemaal geen bijwerkingen gehad. De eerste keer werd ik er wel erg moe en een beetje roesig van. Ik was heel erg bang voor de verslavende werking, maar ik ben na 2 weken makkelijk [lees meer...]gestopt. Ik ben blij dat dit soort medicijnen er zijn voor wanneer her echt nodig is, maar raad wel aan om dit niet langere tijd te gebruiken. Ik ben na gebruik van dit medicijn overgestapt op natuurlijke supplementen tegen spanning (is op internet best wat over te vinden) en neem nu een combinatie van Valeriaan, magnesium en visolie. Dit is iets wat je zou kunnen overwegen, mocht dit voor jou ook werken.

04-11-2015 | Man | 48
Stress
Na het gebruik voor dit medicijn heb ik geen verbetering opgemerkt.

05-08-2015 | Vrouw | 36
Stress
Helpt mij door stressvolle periodes heen, en inslapen

09-01-2014 | Vrouw | 51
Stress
Na een zeer lange stress-periode, psychische ziekte van mijn man, de echtscheiding blijft mijn evenwicht kwetsbaar. Met de kerst heeft de vriend van mijn dochter hun relatie beëindigd en toen kon ik niet meer...Gelukkig is er Oxazepam. Oxazepam, begeleiding door de psycholoog en ik hoop over een aantal weken weer stevig op mijn benen te kunnen staan. Oxazepam lost niets o[lees meer...]p, dat is duidelijk, maar geeft zo veel rust. Men kan weer functioneren, werken. Begrijpelijk dat dit middel extreem verslavend werkt.

05-06-2013 | Vrouw | 58
Stress
Zeer verslavend, in het begin neem je weinig maar je hebt steeds meer nodig voor hetzelfde effect. Mijn moeder begon met een half, en op den duur 5 per dag ! en het effect werd steeds minder. Als je meteen begint met hoog dosis slaap je veel te diep en word je zo suf en draaierig.

21-11-2012 | Vrouw | 66
Stress
Na 1 tablet wel goed geslapen maar 18 uur lang duizelig en wazig, dus niet bruikbaar.

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum