Longontsteking (35 meningen)
Keelontsteking (19 meningen)
Urineweginfectie (16 meningen)
Infectie (wond) (16 meningen)
Oorontsteking (13 meningen)
Nierbekkenontsteking (10 meningen)
Tandvleesontsteking (9 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (8 meningen)
Bronchitis (8 meningen)
Ontsteking in de borst (8 meningen)
Bijholteontsteking (8 meningen)
Kaakontsteking (7 meningen)
Middenoorontsteking (4 meningen)
Amandelontsteking (4 meningen)
Bijbalontsteking (3 meningen)
Ontsteking (mond) (3 meningen)
Prostaatontsteking (2 meningen)

Tazocin (3 meningen)
Amoclan (2 meningen)

03-02-2020 | Vrouw | 45
Blaasontsteking
Ik heb jammergenoeg wat vaker blaasontsteking; acht verschillende antibiotica’s geprobeerd maar Amoxicilline met Clavulaanzuur werkt bij mij super. Daarom kom ik altijd bij deze kuur. Het is erg effectief en slaat snel aan. Geen last van bijzondere bijwerkingen; behalve wat sneller moe.

15-10-2015 | Vrouw | 40
Blaasontsteking
wel last van diarree, en moe. voor de rest doet het medicijn bij mij na 3 dagen wel zijn werk goed gelukkig !

23-01-2015 | Vrouw | 42
Blaasontsteking
Deze kuur kreeg ik voor mijn blaasontsteking + holteonsteking waar ik onbewust al een poos mee rond liep. Ik knapte met de dag op. Helaas had de praktijkassistente een kuur voorgeschreven van maar 5 dagen. Binnen een week was ik weer ziek. Helaas kreeg ik toen een ander antibiotica voorgeschreven die dus niet helpt.

24-06-2013 | Vrouw | 33
Blaasontsteking
Drie keer per dag ingenomen, heb na de tabletten goed gegeten waardoor ik me beter voelde. Suiker, koffie, chocola, en eiwitten vermeden, goed gedronken. Eerste twee dagen heel moe en misselijk drie keer diaree gehad. Na de twede dag heb ik geen klachten gehad. Plassen gaat beter. Voor de mensen die gevoelig zijn bilion en volkoren brood met multi vitamine sap is een must[lees meer...]. Veel sterkte

14-08-2018 | Vrouw | 28
amoxicilline / clavulaanzuur (875/125mg)
Blaasontsteking
Liep al 3 weken met een blaasontsteking, zonder uitslag in de urine. Na afwachten toch maar antiobiotica gekregen van de dokter en na 1-2 dagen merkte ik dat het minder werd, en na de 4e dag was het zo goed als weg.

19-10-2015 | Vrouw | 47
Blaasontsteking
Heb voorheen wel vaker Amoxicilline voorgeschreven gekregen en dit hielp altijd prima, maar opeens heeft mijn lichaam er blijkbaar een overgevoeligheid voor ontwikkeld. Ik kreeg over mijn hele lichaam rode vlekjes, beginnend in mijn hals en gezicht.

23-04-2015 | Vrouw | 29
Blaasontsteking
Wegens zwangerschap en blaasontsteking dit middel voorgeschreven gekregen. Blaasontsteking leek snel te Verbeteren en ik ervaar weinig bijwerkingen alleen lichte hoofdpijn. Tip: vraag bij de Apotheek Ortiflohr probiotica capsules. Dit werkt tegen diarree en Candida. In b.v. Amerika wordt deze probiotica standaard bij een kuur geleverd.

18-03-2019 | Vrouw | 56
Blaasontsteking
Ik herken de helse pijn en misere van iemand van leeftijd van 25. Ik had laatst weer(laatste keer was aug-sept-18) blaasontsteking. Het is helaas een zwakte in mijn lijf. Ik vermoed dat het bij iedereen anders aanvoelt. Zowel intensiteit als ander soort gevoel. Ik sla bij een fikse ontsteking bijna dubbel van de ellende, en kan moeilijk lopen erdoor. Afgelopen augustus-sep[lees meer...]tember heb ik 4 verschillende kuren gehad. herstel: 2x dezelfde, in totaal 3 verschillende soort AB. hierdoor had ik nu afgelopen bij het opsteken ervan nog een kuur Amoxicilline en ben ermee begonnen, af en toe voel ik nog wat in de blaasstreek, tot nu toe is iig de erge misere afgenomen. Ik bid(ben niet gelovig) dat het voorlopig weer wegblijft. Ik vind het zo ellendig. Ben er sinds jong kind al bekend mee. Ik ben nu 56. grtjs

04-01-2016 | Vrouw | 19
amoxicilline / clavulaanzuur (50/12,5mg/ml)
Blaasontsteking
Dit 7 dagen genomen, blaasontsteking was gelijk weg. Wel ben ik nu al bijna 2 maanden kotsmisselijk met maagkramp, volgens huisarts darmflora etc overhoop.

06-11-2015 | Vrouw | 28
Blaasontsteking
Ik kreeg dit middel vanwege een flinke blaasontsteking met veel pijn in mijn zij (richting nieren). Mijn derde blaasontsteking en tevens de ergste. In het verleden heb ik verschillende antibiotica gekregen, maar omdat ik mogelijk zwanger was, kreeg ik nu amoxicilline met clavulaanzuur. Na een aantal dagen merkte ik verbetering. Aangezien ik toch nog veel pijn had, kreeg ik[lees meer...] deze kuur voor tien in plaats van vijf dagen. Tijdens de kuur had ik last van bijwerkingen als hoofdpijn en misselijkheid. Een beetje vervelend, maar volgens de apotheker kon dit geen kwaad. Tegen het einde van de kuur had ik geen klachten meer van de blaasontsteking. Helaas kwamen de klachten na het beëindigen van de kuur binnen een aantal dagen weer terug en kreeg ik weer een ander middel voorgeschreven.

09-01-2015 | Vrouw | 49

19-09-2013 | Vrouw | 19
Blaasontsteking
Nou voor de zoveelste keer een blaasonsteking gekregen. De 5e in 4 maanden. Iedere keer maar naar de huisarts geweest en iedere keer dezelfde antibiotica gekregen. Dit keer had ik er echt genoeg van en ben ik naar een specialist geweest. Deze heeft mij dit medicijn gegeven voor 3x per dag een week lang, wat ik nou nog moet doorzetten tot 21 september. De specialist heeft m[lees meer...]e wel gewaarschuwd dat het een krachtige antibiotica is en veel harder aankomt dan mijn voorgaande. Ik begon de 1e dag al gelijk en ik merkte na een paar uur al een verschil, ik was er vanaf toen al zeer tevreden over. Maar na ongeveer 2 dagen kwam de ellende. Ik werd na iedere inname (1 'sochtends, 1 'smiddags en 1 'savonds met min. 4 uur ertussn) heel duizelig en al snel kreeg ik erge last van diarree, wat ik denk dat doorgaat houden tot ik ermee stop. Ook zien/zagen de mensen om me heen dat ik veel sipper en depressiever werd/word. Voor mij is het een kwestie van doorzetten en voor de toekomst ermee opletten dat ik het niet weer krijg. Ik heb al vaak zat gehoord dat als je antibiotica neemt er op een gegeven moment immuun voor kan worden en dat ze het na een paar keer niet meer voorschrijven.

29-04-2021 | Man | 70

16-11-2020 | Vrouw | 61
Blaasontsteking
Na dag 1 al gelijk misselijk en zeurende hoofdpijn,duizelig,savonds maagzuur en vervelende buikpijn ,de volgende dag kwam er bijna zwarte ontlasting bij ,en na 4 dagen ondraaglijke jeuk en branderigheid in mondhoeken en vagina ,en in mijn geval verergerde mijn psoriasis behoorlijk qua plekken en jeuk ,al met al ben ik er niet blij mer .

24-11-2013 | Vrouw | 76
amoxicilline / clavulaanzuur (500/100mg)
Blaasontsteking
ik kreeg Amoxicilline tegen een blaas ontsteking het heeft goed geholpen maar de laatste dag van de kuur kreeg ik keel pijn een dik tandvlees en tong en lippen, nu heb ik er nog last van, wordt wel minder..

11-01-2021 | Vrouw | 16
Blaasontsteking
Eerste dag zo misselijk dat ik de hele dag naast de wc heb gezeten. Tweede dag begon de hoofdpijn: onverdraaglijk! Bonzende pijn bij elke beweging die ik doe gepaard met duizeligheid. Herkenbaar?

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum