flucloxacilline

Wondroos (37 meningen)
Infectie (wond) (26 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Ontsteking in de borst (9 meningen)
Krentenbaard (7 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

26-02-2017 | Man | 58
Bacteriële infectie
Ik had een fikse ontsteking aan linkerwijsvinger, waarbij er een groot risico was dat deze zou gaan uitbreiden naar de handpalm. De huisarts heeft om die reden zwaar aangezet met 4 maal daags 500 mg 10 dagen lang om een constante Flow te creëren. Een eventuele ontsteking in de handpalm had chirurgisch behandeld moeten worden. Een fijne bijkomende zaak is dat ik mijn hoof[lees meer...]dholtes met verkoudheid kwijt ben en mijn verstopte buis van Eustachius ontstopt is. Voelt uiteindelijk best lekker al met al ik ben tevreden zonder negatieve bijwerkingen bij mij.

27-11-2016 | Man | 59
Bacteriële infectie
Ik had last van een bacteriële huidontsteking bij het oor. Kreeg een kuur voorgeschreven 4 x daags 1 capsule voor 10 dagen. Na drie dagen was de huidontsteking verdwenen. Moest natuurlijk de kuur wel afmaken en dat was een behoorlijke opgave. Betekent toch goed plannen met eten en doorgaan tot de 10 dagen voorbij zijn terwijl het euvel al verholpen was. Wel een paar bijwer[lees meer...]kingen zijnde diaree en huiduitslag (bultjes en jeuk). Vandaag de eerste vrije medicijnen-dag dus hoop dat de bijwerkingen snel verdwijnen. Kortom voor mij een goed medicijn met wat ongemakken.

31-08-2016 | Vrouw | 35
Bacteriële infectie
Vanaf maandag gestart met deze kuur ivm een ontsteking van de nagelriem. Nu dus de 3e dag. Vanaf gister last van hoofdpijn, diarree en veel maagpijn vanmorgen. Net naar de huisarts gebeld en mag er omeprazol bij nemen. Hopelijk helpt dit. Nagelriem lijkt al wel rustiger en loost geen pus meer.

10-03-2016 | Man | 55
Bacteriële infectie
Huiduitslag ontstond dag na afronden van de kuur met dit medicijn. Volgens huisarts zou dat toeval zijn.

14-02-2016 | Vrouw | 22
Bacteriële infectie
Helaas sloeg de kuur niet aan en moest ik overstappen naar een ander antibioticum. Had alleen last van brandend maagzuur, verder nergens last van. Gebruikt voor geïnfecteerd eczeem, met als symptoom bultjes op benen en rug.

23-03-2015 | Vrouw | 43
Bacteriële infectie
2 dagen hondsberoerd geweest en ik werd gestrest van de planning van eten en inname. Op zondag m'n wekker gezet. Ontstekingen werden niet minder. Daarna met betadine aan de slag gegaan(zalf), nu redelijk aan het slinken. Nog steeds moe en sinds 1 dag zwaar verkouden en keelpijn. Is trouwens van Mylan, maar dat kon ik niet selecteren.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum