flucloxacilline

Wondroos (44 meningen)
Infectie (wond) (34 meningen)
Ontsteking in de borst (11 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Krentenbaard (7 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

23-05-2021 | Man | 36
Bacteriële infectie
Doordat ik bulten op mijn hoofd en gezicht kreeg. Heb ik deze antibiotica voorgeschreven gekregen. Ik zit nu op de 6de dag, moet nog 4 dagen. Ik heb wel het idee dat het werkt, maar NOOIT MEER! Op lege maag innemen, uur niet eten, 2 uur voor de volgende tablet niks eten. En de bijwerkingen! Pffff duizeligheid, misselijkheid, suf voelen, maagpijn, maagzuur, s[lees meer...]lokdarm branderig gevoel, zeer droge huid, extreme jeuk op rug en onderarmen .

17-03-2021 | Man | 30
Bacteriële infectie
Na drie dagen gestopt met dit medicijn. De bijwerkingen op de maag zijn erger dan de kwaal

05-03-2021 | Vrouw | 55
Bacteriële infectie
Het effect van het medicijn kan ik niet beoordelen .Ik ben met dit medicijn gestopt na overleg met de arts. Ik voelde me na dag twee steeds beroerder worden.heftige maagpijn ,misselijk , opgeblazen buik .een leeg gevoel, diarree .maagzuur ,moe, spierpijn. Ik Ben echt niet kleinzerig maar dit was niet vol te houden om nog 4 dagen mee door te gaan. Voor mij nooit meer! [lees meer...]

03-12-2020 | Vrouw | 68
Bacteriële infectie
Ik werd op 9 november j.l. geopereerd aan carpaal tunnelsyndroom en na 3 dagen zoveel pijn in mijn hand dat ik ter controle terugging naar Osaka ziekenhuis in Zwolle, vonden dat ik meer moest oefenen en vervolgens na 2 dagen weer met spoed naar ziekenhuis, waar in totaal 3 dagen achter elkaar onder narcose de hand is schoongemaakt want er zat een zeer ernstige infectie in [lees meer...], vervolgens 8 dagen aan het infuus en daarna naar huis met dit medicijn, Nu is het 3 december en nog niet helemaal genezen en heel veel pijn maar het gaat de goede kant op

28-09-2018 | Vrouw | 50
Bacteriële infectie
Forse ontsteking bij mijn grote teen, kon geen sok 9f schoen meer aan. Slechte bloedvoorziening ivm diabetes

11-06-2018 | Vrouw | 61
Bacteriële infectie
Paarse gezwollen arm na daas beet. Middel leek effectief, duurde wel een paar dagen. Wel behoorlijke gewrichtspijn knie nog steeds anderhalve week na inname. Ook heftige netelroos aanval gehad. Beide heb ik nooit eerder gehad.

03-03-2017 | Man | 20
Bacteriële infectie
De huid rondom een wond begon steeds roder te worden en spreide zich uit. Na een gesprek met de huisarts dit begonnen te slikken voor eerst 10 dagen en verlengd naar 14 dagen. De roodheid begon zich na 4 dagen langzaam terug te trekken, nog wel roze huid er om heen, maar de felroodheid is verdwenen. Ik werd wel erg futloos en vermoeid, wat natuurlijk niet erg leuk is. Daa[lees meer...]rnaast merkte ik wel dat mijn ontlasting ook niet helemaal door had wat het nou met het medicijn aan moest. Verder was het erg lastig om het 4 keer per dag te doen op een nuchtere maag...

26-02-2017 | Man | 58
Bacteriële infectie
Ik had een fikse ontsteking aan linkerwijsvinger, waarbij er een groot risico was dat deze zou gaan uitbreiden naar de handpalm. De huisarts heeft om die reden zwaar aangezet met 4 maal daags 500 mg 10 dagen lang om een constante Flow te creëren. Een eventuele ontsteking in de handpalm had chirurgisch behandeld moeten worden. Een fijne bijkomende zaak is dat ik mijn hoof[lees meer...]dholtes met verkoudheid kwijt ben en mijn verstopte buis van Eustachius ontstopt is. Voelt uiteindelijk best lekker al met al ik ben tevreden zonder negatieve bijwerkingen bij mij.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (600) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (573) - Antibiotica - penicillines breedspectrum