Ervaringen met Co-Trimoxazol

co-trimoxazol

bittere smaak huilend Misselijkheid misselijkheid constipatie verlies van eetlust duizeligheid

Blaasontsteking (33 meningen)
Longontsteking (4 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (3 meningen)
Oorontsteking (3 meningen)
Bronchitis (2 meningen)
Infectie (wond) (1 mening)
Vasculitis (1 mening)
Oogontsteking (0 meningen)

11-08-2012 | Vrouw | 31
co-trimoxazol
Na 4 dagen zijn de oorspronkelijke klachten weg maar ben ik 'dood' ziek van de antibiotica. Ondraaglijke hoofdpijn, kramp in nek en schouders, overmatig zweten, pijn in alle spieren en gewrichten, koort. De kwaal was minder erg dan het medicijn. Ik moet nog 6 dagen maar dat is alleen vol te houden met ibuprofen. Nooit meer!!!

02-08-2012 | Vrouw | 56
Urineweginfectie
Na een paar dagen infuus met antibiotica mocht iknaar huis met deze gericht werkende antiboitica. Dag één ging goed maar vanaf dag twee heb ik ongelooflijke kramp gehad waarbij ik letterlijk ,ook 's nachts , diaree had .verder kon ik geen hap meer eten en was misselijk .hierdor ging ik er erg tegenop zien de medicijnen in te nemen .ik ben een dag eerder gestopt en 4 kil[lees meer...]o afgevallen en stond te trillen opmijn benen en heb nog de rest. Van de week last gehad en van vermoeidheid vaak in bed gelegen. Deze medicijnen neem ik noooooooit weer

17-07-2012 | Vrouw | 63
Keelpijn
na 2 dagen enorm overmatig zweten, gevoel van flauwvallen. Na stoppen explosie van jeuk en huiduitslag, voornamelijk handen, armen, benen, voeten

01-05-2012 | Vrouw | 67
Blaasontsteking
last van buikpijn en misselijkheid

29-04-2012 | Vrouw | 27
Blaasontsteking
Sinds inname wel verbetering van de blaasontsteking maar minder leuke bijwerkingen oa moe, geen zin in sex, snel prikkelbaar,depressief, waanbeelden, angstgevoelens, en het gevoel verkouden te zijn. Ben er niet blij, elke dag komt er wat nieuws bij ik zit pas op de derde dag en heb er nog 4 te gaan.

16-04-2012 | Vrouw | 56
Blaasontsteking
tabletten zijn erg groot. verder vooral last van buikkramp.

17-03-2012 | Vrouw | 38

17-03-2012 | Vrouw | 60
Blaasontsteking
Een zeer goed medicijn zonder eninge bijwerking voo ontsteking in de dikke darm. Enig nadeel de tabletten zijn erg groot maar lossen wel snel op in wat water.

22-02-2012 | Vrouw | 45
Blaasontsteking
Moest 2 maal daags 960, bij 1 ste tabet wist niet wat me overkwam, knalrood hoofd, hart fladderen, niet kunnen slapen, zweten, nu 2 maal daags 480 mg, 3 de dag, vannacht weer kruipend naar toilet, stinkende urine en raar, pijn komt terug, misselijk, hoofdpijn, drink me een ongeluk, nieren willen niet, dus plassen gaat bijna niet meer, hart blijft dag en nacht flad[lees meer...]deren en raar alles doet me pijn en lijkt of ik verkouden ben, gaat naar de nieren, maar plassen stopt, morgen naar de huisarts, lig er werkelijk doodziek van op bed en we drinken er op los, klopt iets niet, weet niet hoe te lopen, zitten of liggen van de buikpijn en 2 dreunende nieren. Je hoopt zo dat het aanslaat, niet het tegenovergestelde.

13-02-2012 | Man | 51
co-trimoxazol
bijwerkingen moe , lusteloos en prikkelbaar. Klachten na 4 dagen wel weg.

28-01-2012 | Vrouw | 24
co-trimoxazol
Ik kreeg hem voor een oorontsteking, die was redelijk snel over. Maar ik heb een vreselijke afkeer van eten gekregen. En ontzettende zweethanden en tintelende armen. Ik moet op dit moment nog 4 dagen, maar ik eet echt alleen maar omdat ik het moet innemen met eten.

19-01-2012 | Man | 64
Hoge bloeddruk
De doelstelling is volgens de specialist dat de ziekte GPA door het medicijn in een remisestand kan komen. Ik zal het medicijn 2 jaar moeten gebruiken. Naast Co-Trimoxazol slik ik metoprolol 50mg. 2x per dag en losartan 100 mg 1x per dag beiden tegen hoge bloeddruk.

14-01-2012 | Vrouw | 28
co-trimoxazol
na ongeveer 7 dagen gebruik kreeg ik erg sprierpijn en zere nek vervolgens een droge, zeer pijnlijke mond en tong en minder smaak, de 9e dag kreeg ik huiduitslag die erg jeukt en hevig brand rond mijn gezicht, ben gestopt met de kuur,de 10e dag is de vlekkerigheid erg uitgebreid, en de 11 e dag is dit alleen maar veel heftiger geworden, deze kuur hoef ik dus nooit meer te [lees meer...]nemen. het hoesten is wel beter geworden.

21-12-2011 | Vrouw | 43
co-trimoxazol
na een kuur met furabid die niet hielp en de blaasonsteking een fikse nierbekonsteking werd,kreeg ik deze pillen dit is dag vier en ze beginnen nu pas te werken,weinig bij werkingen tot nu toe....mensen in de bijsluiter staat dat je de tabletten mag oplossen in water,das veel handiger,ik doe er eentje in me mond met een slok water en dan wacht je ff dan lost ie in je mond [lees meer...]al op helemaal geen probleem met innemen en dit is beter voorje maag

19-12-2011 | Vrouw | 43
co-trimoxazol
het middel is groot maar je kan het in een glas uiteen laten vallen en opdrinken dit staat ook in de bijsluiter ikzelf neem een tablet en een grote slok water en wacht ff dan lost het zich vanzelf op in je mond

15-12-2011 | Vrouw | 28
co-trimoxazol
Eerst voor blaasontsteking kuur gekregen van furabid, hielp niet daarna co-trimoxazol. Binnen 2 dagen werden de klachten snel minder. Bijwerkingen: Heel erg moe, futloos, misselijk. Tabletten zijn vrij groot om in te nemen, niet erg handig.