Ervaringen met Co-Trimoxazol

co-trimoxazol

misselijkheid duizeligheid beenkrampen koortsig gevoel Jeuk over het hele lichaam huiduitslag hele lichaam algemene malaise energieverlies huilend constipatie

Blaasontsteking (33 meningen)
Longontsteking (4 meningen)
Oorontsteking (4 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (3 meningen)
Bronchitis (2 meningen)
Infectie (wond) (1 mening)
Vasculitis (1 mening)
Oogontsteking (0 meningen)

19-12-2011 | Vrouw | 43
co-trimoxazol
het middel is groot maar je kan het in een glas uiteen laten vallen en opdrinken dit staat ook in de bijsluiter ikzelf neem een tablet en een grote slok water en wacht ff dan lost het zich vanzelf op in je mond

15-12-2011 | Vrouw | 28
co-trimoxazol
Eerst voor blaasontsteking kuur gekregen van furabid, hielp niet daarna co-trimoxazol. Binnen 2 dagen werden de klachten snel minder. Bijwerkingen: Heel erg moe, futloos, misselijk. Tabletten zijn vrij groot om in te nemen, niet erg handig.

07-12-2011 | Man | 65
co-trimoxazol
Diverse bijwerkingen, waaronder ook rode vlekken op de huid. Maar het valt mij op dat mijn zin in sex volledig verdwenen is, al;thans tijdelijk. Is dat normaal?

06-11-2011 | Vrouw | 75
Blaasontsteking
na 4 dagen gebruik hoge koorts gekregen en helemaal onder de rode vlekken.Kuur werd voorgeschreven voor 10 dagen (2x per dag 960 mg) En ..afmaken die kuur werd gezegd bij de huisartsenpost IJsselland.Volgens diverse artsen was kuur veel telang.Ben gestopt met 7 dagen op advies van een andere arts ook bij de huisartsenpost.Ben in het ziekenhuis IJsselland terecht gekomen me[lees meer...]t een ernstige leverbeschadiging, waarvan (na een biop vd lever) deze medicijnen als oorzaak werden aangewezen. Nu wel thuis maar ben nog steeds erg ziek. En hoe gaat het nu verder?

02-11-2011 | Man | 47
21-10 2011
gelijk na gebruik verbetering met pijn en ontsteking. maar daarna elk dag meer verveelende bijwerkingen onder andere"hoofpij,,oogpijn, korts, behoorlijk moe. gewrichten minder fit.

22-09-2011 | Man | 42
Longtransplantatie
De tabletten zijn nogal groot heb wel wat moeite met doorslikken

20-09-2011 | Vrouw | 27
Urineweginfectie
Nu op 4e dag van de kuur en merk nog weinig vooruitgang waardoor ik twijfel aan de effectiviteit. Nog 3 dagen te gaan. Verder weinig bijwerkingen, lichte misselijkheid. Pillen zijn stroef waardoor moeilijk door te slikken.

29-08-2011 | Vrouw | 41
Terugkerende blaasontsteking
Na een paar dagen kuur werd ik verschrikkelijk moe, kortademig en depressief, had een lage bloeddruk. Na kuur depressiviteit weer weg, de blaasontsteking kwam na een paar dagen weer terug. Moeheid, lage bloeddruk niet. 2 Maanden later had ik een veel te laag hb. Oorzaak?

10-08-2011 | Man | 54
Prostatietes
Ik kan nog niet vertellen of het medicijn goed werkt, maar zal wel mijn kuur af moeten maken. Dit is mijn derde medicijn al en tot nu toe nog steeds geen resultaat.

14-07-2011 | Vrouw | 59
Blaasontsteking
na eerst een reguliere antibiotica voor blaasontsteking die niet heeft geholpen dit medicijn gekregen. Was toen snel van de klachten af.

27-04-2011 | Man | 15
Blaasonsteking
Op 4e dag hoge koorts (39.9) met rode vlekkerige uitslag en zeer zeer ziek. Acuut moeten stoppen na raadplegen huisarts. Hoogstwaarschijnlijk allergie voor deze combi- antibiotica.

11-03-2011 | Vrouw | 43
Infectie aan de luchtwegen
veel maagzuur, misselijkheid, moe

20-02-2011 | Man | 42
Infectie

26-01-2011 | Man | 42
Bijbal ontsteking
Na 1 dag last van een beetje uitslag met jeuk in het gezicht. Vanaf de tweede dag duizelig en een beklemmend gevoel (angstaanvallen). De spieren in mijn benen voelen stijf en veel tintelingen en prikkels in mijn benen. Na 5 dagen in overleg met de huisarts gestopt met de kuur. De angstaanvallen en duizeligheid werden namelijk steeds erger. Hopelijk zijn de klachten na sto[lees meer...]ppen van de kuur snel verdwenen, geen idee hoelang de stoffen in het lichaam blijven.

21-10-2010 | Vrouw
Blaasonsteking
Heb sinds 14-06-2010 blaasontsteking waarvoor al diverse middelen zijn gegeven echter zonder resultaat. kuur 1 met co-trimox na 3 weken opnieuw problemen Toen 3 kuren met ciprofloxacine toen kuur met norfloxacine , hierna trimethoprim toen weer co-trimoxazol en nu proberen met amoxiciline. Wie weet de juiste oplossing???

19-08-2010 | Man
Blaasontstekeing
na 2 dagen gebruik was mijn urine weer helemaal helder en normaal van kleur.tijdens de kuur had ik ook wel last van lichte hoofdpijn.nadat de kuur was afgelopen (7 dagen) kreeg ik na een dag huiduitslag over het hele lichaam.