Ervaringen met Furabid

nitrofurantoine

vermoeidheid misselijkheid hartkloppingen lichte duizeligheid opgezette buik hoofdpijn duizeligheid diarree verminderde eetlust rugspierpijn

Blaasontsteking (541 meningen)
Urineweginfectie (78 meningen)

07-10-2022 | Vrouw | 56
Urineweginfectie
Dokter gebeld gingen overleggen en moest gelijk stoppen met deze anti biotica, en verschillende ervaringen gelezen te hebben snap ik niet dat deze niet uit de handel word genomen.

17-09-2022 | Vrouw | 19
Blaasontsteking
5 daagse kuur gekregen voor mijn blaasontsteking, sinds de eerste dag super ziek geworden. Super misselijk en veel hoofdpijn. Mijn hele lichaam voelt zwak en totaal geen eetlust. Eerder gestopt met de kuur vanwege de heftige bijwerkingen

13-09-2022 | Vrouw | 38
Blaasontsteking
1 pil genomen maar uur erna hevige krampen in maag. Ook erg veel moeite met lopen door de krampen. Stekende pijn in zij (buurt lever) Nu paar uur later brandend gezicht met jeuk. Ik neem zelf de beslissing om kuur niet af te maken en morgenochtend maar contact opnemen met dokter.

08-09-2022 | Vrouw | 40
Blaasontsteking
Ik ben al drie dagen naar de arts heen en weer en slaap ook al twee nachten niet van de uitslag en de jeuk !!!!!!!! Het is vreselijk ondragelijk!!! Ondragelijk uitslag en jeuk overal Prednison al verhoogd en tavestyl opgehoogd Gedacht aan opname met infuus Nu tweede nacht ik wordt gek alles komt weer op alles jeukt het is niet te doen. Morgen weer bellen naar de h[lees meer...]uisarts

03-09-2022 | Vrouw | 35
Blaasontsteking
Vijfdaagse kuur gekregen ivm blaasontsteking. Na een uur of twee na inname van de eerste pil ontzettend misselijk en moe. Daarna begon de hoofdpijn en overgeven. Bij de gedachte alleen al dat het tijd werd voor de tweede pil werd ik helemaal naar. In overleg met de huisartsenpost gestopt. Voor mij nooit meer Furabid!

30-08-2022 | Vrouw | 77
Blaasontsteking
werd er heel naar van, ben gelijk gestopt, dat moet een huisarts ook toch weten, Ik zal de andere helpen, mensen neem deze medicijn niet in, er zijn vreselijk bijwerkingen bij, jeetje

22-08-2022 | Vrouw | 32
Blaasontsteking
Gekregen vanwege blaasonsteking na drie pillen doodziek niet meer op mijn benen kunnen staan overgeven spierpijn hoofdpijn wat een waardeloos medicijn. Duizelig een ander medicijn gekregen.

18-08-2022 | Vrouw | 57
Blaasontsteking
Blaasontsteking maar krijg 39 koorts moei geen fut voel mezelf beroerd moet ik het ziekenhuis bellen of niet

23-06-2022 | Vrouw | 37
Blaasontsteking
Ik heb dit medicijn gekregen voor een blaasontsteking. Maar ik wil nooit geen Furabid meer! Ik kreeg last van ernstige vermoeidheid, verwardheid, spierpijn en opgezette klieren en spieren in de nek, ontzettend duizelig, slap, futloos en jeuk onder de voeten. Ik ben na 4 tabletten gestopt met deze kuur.

06-06-2022 | Vrouw | 29
Urineweginfectie
5 daagse kuur gehad, na 1 dag gestopt. wat een troep. kort na inname kreeg ik hoofdpijn en een heel wazig gevoel. gevolgd door misselijkheid en algeheel gevoel van ziek zijn. nooit meer. heb erna een zakje monuril gekregen. werkt prima, geen bijwerkingen van.

20-05-2022 | Vrouw | 70
Urineweginfectie
Donderdagmiddag begonnen met dit medicijn tegen blaasontsteking. Voor het naar bed gaan de 2de pil ingenomen. Om 3 uur in de nacht wakker geworden met een snelle hartslag, erge hoofdpijn( ik heb nooit hoofdpijn),misselijkheid en veel pijn in mijn botten, spieren. Ik kon niet liggen,zitten en lopen door de pijn in mijn lijf. De volgende ochtend de medicatie niet meer i[lees meer...]ngenomen en de arts gebeld. Ik krijg nu een ander antibioticakuur. Voor mij nooit meer Furabid.

29-04-2022 | Vrouw | 52
Blaasontsteking
Niet nemen,ben nu 2 weken verder nog steeds vreselijke jeuk op handen voeten,etc. Moest met ambu naar ziekenhuis,kreeg adrenaline voor de allergische reactie.Na 2 dagen inname werd ik doodziek,2 dgn erna opgeknapt.Na 5 dgn begon de grootste ellende Dit middel kan gelijk,of zelfs nog dagen na kuur reacties geven.

28-02-2022 | Vrouw | 64
Blaasontsteking
Furabid 2x per dag gedurende 5 dagen voorgeschreven gekregen. Na dag 1 ( na 2e pil) heel erg ziek geworden, koorts, rillingen, overal pijn , heel erg beroerd voelde ik me, meteen gestopt met dit medicijn!!! Niet geschikt voor mij, nooit meer!

08-02-2022 | Vrouw | 57
Na 0.45 min ernstige huidirritatie en hartkloppingen Medicatie gestopt

05-02-2022 | Vrouw | 33
Blaasontsteking
Wat een vreselijk medicijn! Ik had het al eens eerder gebruikt, toen wel zonder bijwerkingen (behalve hoofdpijn) maar zonder resultaat waardoor ik na furabid nog een andere antibiotica moest gebruiken. Dit keer was ik al sceptisch of het überhaupt zou werken toen ik deze kuur weer kreeg. Nadat ik 1 capsule had genomen kreeg ik na een paar uur al meteen meer buik en rugpijn[lees meer...]. Eerst dacht ik dat dit door de blaasontsteking kwam. Toen ik na inmiddels 4 capsules me zo slecht voelde ben ik eens gaan zoeken naar reviews van furabid. Dit was een eye opener. Ik ben direct met de kuur gestopt en nu bijna 24 uur na de laatste tablet voel ik me steeds beter. Mijn blaasontsteking zal niet over zijn denk ik maar ik kijk het aan met extra cranberry capsules en vit C en anders vraag ik om een andere kuur. Voor mij nooit geen furabid meer

01-02-2022 | Vrouw | 28
Blaasontsteking
ik lag heel de dag vermoeid met hoofdpijn op de bank. Ook moest ik een andere kuur omdat mijn blaasontsteking nog aanwezig is.