nitrofurantoine

Fosfomycine (4 meningen)
Xcyst (1 mening)

10-05-2019 | Vrouw | 19
Blaasontsteking
Capsule is makkelijk door te slikken alleen het vervelende is dat er minimaal 12 uur tussen moet zitten. En tijdens een maaltijd. Zo neem ik het om 11 uur s ochtends in tijdens het eten en moet ik om 11 uur ‘s avonds nog eten zodat ik het kan innemen! Werkt verder goed! Geen bijwerkingen gehad.

01-03-2019 | Vrouw | 57
Urineweginfectie
Onduidelijk of het door gebruik van dit antibiotica komt, maar ik ben sindsdien (nu 3 maanden) de hele winter aan het kwakkelen met gezondheid o.a. Neus- en keelontstekingen, griep enz. vanwege gebrek aan weerstand.

13-02-2019 | Vrouw | 43
Blaasontsteking
IK HEB zojuist deze medicijnen gekregen voor eventuele blaasontsteking . (Heb klachten aan telefoon genoemd en kreeg het zonder urine check of bezoek) nu ik deze reacties lees weet ik niet of ik ze wel moet nemen.Kan niet erbij gebruikengebruiken 4 kids onder de 13 dat ik flauwval misselijk oid. HAD beter niet kunnen lezen.

13-10-2018 | Vrouw | 34
Blaasontsteking
Furabid gekregen en vaak hielp het meteen bij mij want vaak blaasontsteking gehad. Nooit last gehad van bijwerkingen alleen moeheid. Dit keer helpt het medicijn me helaas niet. Blaasontsteking na 5 dagen antibiotica niet over dus nu 7 dagen opnieuw een kuur.

14-09-2018 | Vrouw | 18
Blaasontsteking
Ik ben gisteren begonnen met deze pil, heb hem nu pas twee keer ingenomen maar merk al meteen wat van de bijwerkingen. Ik stond op met hele zeurende darmen en heb de hele dag door een honger gevoel het maakt niet uit wat ik eet. Ondanks dat ik deze pil dus pas twee keer heb ingenomen krijg ik er een heel naar gevoel van en hoop ik dat het niet erger word en dat de blaasont[lees meer...]steking afneemt.

22-08-2018 | Vrouw | 47
Blaasontsteking
Dit middel gekregen voor mijn blaasontsteking. Hiervoor heeft het goed geholpen na 24 uur werden mijn klachten een stuk minder en na 3 dagen geen klachten meer. Alleen na inname laatste capsule jeuk gekregen en uitslag over mijn gehele lichaam . Na contact met huisartsen post reactine gehaald en hiermee onderdruk ik de jeuk. Ik ga dit middel dus nooit meer gebruiken.

11-10-2020 | Man | 48
Urineweginfectie
Over het algemeen tevreden. Probleem was dat ik ook prostaatproblemen had waar deze antibiotica niet goed tegen werkt. Daarm nog een aanvullende kuur gehad hiertegen. Vervelendste bijwerkingen waren de darmkrampen i.c.m. het vaker moeten poepen.

02-10-2020 | Vrouw | 24
Blaasontsteking
Tijdens mijn zwangerschap bleek ik blaasontsteking te hebben. Zit nu 4 dagen aan dit medicijn en heb geen bijwerkingen. Als ik de verhalen hier lees komt dit mij absoluut niet bekend voor

09-07-2020 | Vrouw | 47
Urineweginfectie
middel werkt prima tegen blaasontsteking, maar jongens wat een bijwerkingen.

26-02-2020 | Vrouw | 51
nitrofurantoine (50mg)
Blaasontsteking
Tijdens mijn vakantie, ik was alleen, ben ik ongelofelijk ziek geworden.Ik werd heel erg angstig en ik had vreselijke jeuk over mijn gehele lichaam.ik kreeg koorts en durfde amper naar buiten. Mijn haar viel uit en is een jaar na dato nog niet terug. Niet helemaal. Ik heb nooit de link helemaal gelegd maar nu ik dit ook van andere patienten lees weet ik dat ik allergisch b[lees meer...]en voor dit middel. Ik heb twee kuren achter elkaar gehad destijds, na de eerste kwam het snel weerterug. Mijn advies is neem dit middel gewoon niet.erzijn zat alternatieven.

14-09-2019 | Vrouw | 66
Blaasontsteking
Na ongeveer 6 uur merkbaar dat het werkte, pijn en plasfrequentie nam af en geen bloed bij urine meer.

12-08-2019 | Vrouw | 64
Urineweginfectie
Veel ervaringen hier gelezen, dus werd een beetje huiverig. Prima middel, bijna geen bijwerkingen gehad, mag geen naam hebben. Erg tevreden, van mijn urineweginfectie af gelukkig...

28-05-2019 | Vrouw | 31
Urineweginfectie
Deze medicijnen voorgeschreven gekregen na urine test ivm onsteking. Ik voelde me al niet super maar met deze medicijnen werd het de eerste 2 dagen niet beter. Dan koud, dan warm. Leek net of ik koorts had. Erg moe, dagelijks hoofdpijn, misselijk en diarree. De 3de dag werd het iets beter maar de hoofdpijn, misselijkheid en diarree bleef. Gister de laatste capsule gehad e[lees meer...]n hopelijk zakken de bijwerkingen nu snel af.

28-09-2018 | Vrouw | 76

09-08-2018 | Vrouw | 49
Blaasontsteking
Na het lezen van de vorige reviews hield ik mijn hart vast, want ik reageer vaak op medicijnen. Viel reuze mee! Had direct na inname 1e capsule klein eczeem plekje (wat ook direct verdween na de kuur), geen misselijkheid gehad maar wel erg moe en vooral eerste dagen licht in het hoofd en beetje duizelig. Ik moest 5 dagen slikken. Merkte 4e dag pas dat blaasontsteking weg w[lees meer...]as. Dus ditmaal een positieve ervaring van het medicijn!

14-07-2018 | Vrouw | 37
Blaasontsteking
Positieve ervaring. Nergens last van na het innemen. Vond het wel vreemd om met melk in te nemen. Maar dat ging prima: geen misselijk; geen diarree etc. Blaasontsteking niet meer te voelen na een dag! Helemaal fijn!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (508) - Antibiotica - penicillines breedspectrum