Acenocoumarol

Bloedverdunnen (24 meningen)
Beroerte (3 meningen)

29-06-2018

Boezemfibrilleren

Slik nu drie jaar acenocoumarol na een dotterbehandeling en boezemfibrilleren. Eerst verdwenen mijn wenkbrauwen en haar op benen en armen. Nu ook kale plek op hoofd. Ik ga proberen of ik andere bloedverdunners kan krijgen....
17-09-2017

Atriumfibrilleren

Bij sportkeuring oorzaak ontdekt, leidt regelmatig leven, wandelen, joggen, zeer matig in de alcohol. INR redelijk binnen de grenzen. Geen andere gezondheidsklachten dan anders. Trombosedienst (Starlet) uitstekende behandeling. Prikken is fluitje van een cent. Keurige digitale en schriftelijke rapportage. Zal tzt wel zelf prikken en doseren.
02-09-2017

Atriumfibrilleren

Het steeds moeten prikken is erg vervelend, ben blij dat ik daarvan af ben.
10-07-2017

Atriumfibrilleren

Heb hele grote en kleine blauwe plekken, heb darmproblemen en heel vaak buikpijn. Voel me er niet goed bij. Baal ervan maar durf niet zomaar te stoppen.
15-05-2017

Boezemfibrilleren

Eenvoudig in te nemen, alleen moest ik 1 x per week zelf bloedprikken en dit doorgeven aan de Star, dit werkte zeer eenvoudig via de mail.
04-08-2016

Atriumfibrilleren

Begonnen met dit medicijn na boezemfibrilleren. Daarna overgestapt na Xarelto. Dit heeft slechts een week geduurd. Gestopt hiermee door de vervelende bijwerkingen. Nu dus weer teruggegaan naar de acenocoumarol.
04-08-2016

Boezemfibrilleren

Eerst Pradaxa, maar dat was helemaal een ramp. Nu Acenocoumarol leek in begin goed te gaan, maar nu kan ik geen 100 meter meer lopen. Algehele vermoeidheid en een vermoeid gevoel in de benen net of ik de 4 daagse heb gelopen, Zelfde verschijnselen als met Pradaxa en na 10 dagen gestopt te zijn met Pradaxa was ik weer aardig hersteld en kon ik weer redelijk goed lopen. [lees meer...]Maar na met Acenocoumarol gestart te zijn kwamen de verschijnselen langzaam weer terug. Nu na 2 maanden deze rotzooi gebruikt te hebben kan ik bijna niet meer lopen. Ik ga op zoek naar andere medicijnen wat dit is echt 3xnixs.
28-04-2016

Atriumfibrilleren

Ik heb 02-07-2013 een hartoperatie met 6 bypasses gehad en op 25-07-2013 atrium flutter en dat is tijdens 1-malige opname in de VU behandeld. Sinds mei 2015 hoef ik van de cardioloog niet meer terug te komen voor controle: blijf maar doorgaan met acenocoumarol, kan geen kwaad. De Trombosedienst blijft maar doorgaan met de onstolbaarheid INR erg precies vast te stellen. Ik [lees meer...]wil 30 dagen met vakantie naar Indonesië, maar vind de Trombosedienst erg moeilijk doen (misschien maar goed ook). P.S. de acenocoumarol 1mg tabletten gebruik ik volgens schema 2 of 3 per dag (1x daags). Ik kan geen tijdelijke meter meer meekrijgen en met een cursus zit ik er gelijk aan vast en moet ik blijven zelfcontroleren. Ik moet anders maar naar een Ziekenhuis in Indonesië. Daar wil ik vanwege de viezigheid niet zijn, dan word je pas echt ziek. Dus vlak voor mijn vakantievertrek en na terugkomst hier maar extra laten controleren. Wie de verantwoordelijke arts of specialist is aan wie de Trombosedienst de resultaten doorgeeft, weet ik ook niet: ik kom niet meer voor controle in de VU, de cardioloog ZMC, wellicht de huisarts.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum