Metoprolol

<< < vorige
Pagina 1 van 2
22-04-2019

Metoprolol (metoprolol)

Ik heb al geklaagd bij apotheek - klacht neergelegd bij Lareb - FDA in Amerika schrijft - dit medicijn NOOIT aan mensen over 70 voorschrijven - de bijwerkingen zijn te intensief en gevaarlijk voor deze groep. mijn lichaam hield op met werken, klappen in mijn nek en hoofd, benen wilden niet meer, longen wilden niet meer, ijskoud, trillingen, duizelig duizelig, hoofdpijn, h[lees meer...]artkloppingen, enz enz - bijwerkingen werden steeds erger over vijf dagen
01-04-2019

Metoprolol (metoprolol)

Pieken van hoge bloeddruk blijven bestaan, nu een ander middel.
09-03-2019

Metoprolol (metoprolol)

Voor de tweede dag dit medicijn. Bloeddruk gezakt van 158/96 naar 99/77. Ik heb dit middel erbij gekregen naast enalapril en chloortanidine. Normaal heb ik bijna nooit bijwerkingen van medicijnen. Maar nu dus wel. Kan nog niet zeggen dat ik mij beter voel.
14-02-2019

Metoprolol (metoprolol)

heb soms idee dat ik flauw val!!
08-02-2019

Metoprolol (metoprolol)

Werd voor geschreven voor mijn hoge bloed en een te hoge hartslag in de rust.. Daar werkt het prima daar voor alleen jammer voor die vele extra kilo's die je er gratis bijkrijgt helaas gebruik ik ze nog steeds.. Ga vragen om een andere..
09-01-2019

Hypertensie

Na jaren gebruikt te hebben sinds afgelopen november ineens last van oorsuizen en daar kom ik niet meer vanaf. Daarvoor naar tevredenheid gebruikt behalve dan dat ik altijd heel veel zweette.
21-11-2018

22-10-2018

Metoprolol (metoprolol)

Ongeveer na een half jaar heb ik enorme last van tintelingen, koude handen en voeten. Zelfs zo erg dat mijn vingers wit worden. Als ik mijn handen onder de warm water houd dan krijgen ze langzaam weer de normale kleur. Wie heeft hier nog meer ervaring mee ? Het is enorm lastig. Vooral de tintelingen ( Net na het eten ) Groetjes Stresskipje.
22-10-2018

Metoprolol (metoprolol)

Gebruik sinds 4 mei dit medicijn en het geeft bij mij mogelijk veel bijwerking. De gehele dag transpireren, slaap kort circa 5 uur per nacht en enorm pijnlijke bovenbenen.
24-09-2018

Metoprolol (metoprolol)

Beste mensen , ik ben nu aan het afbouwen de Metoprolol en ik heb weer alle bijwerkingen nu ik aan het afbouwen ben maar dan nog heftiger . Ik heb oedeem en verder alles wat in de bijsluiter staat . Maandag ga ik naar de huisarts en ik ben nu 7 weken verder met een halve tablet , ik moest ze doorbreken . Ik voel mij echt wanhopig en ik vraag mij af hoe lang die bijwerkinge[lees meer...]n van het afbouwen duren . Ik kan bijna niet lopen van het vocht over mijn hele lichaam plus de rest narigheid . Ik ben benieuwd hoeveel gram ik nu moet gaan slikken om af te bouwen . Ik hou u graag op de hoogte .
17-08-2018

Metoprolol (metoprolol)

ik heb sinds jaren last van hoge bloeddruk heb nu metoprolol al voor de derde keer een andere fabrikant waarvan ik ontzettend baal en het helpt ook niet echt daarnaast al verschillende medicijnen erbij gehad waaronder het middel valsartan met het kankerverwekkende stofje en dan krijg je als antwoord dat je het kunt vergelijken met het eten van barbecue vlees schandalig vin[lees meer...]d ik dat gelijk mee gestopt en ik heb behoorlijk wat bijwerkingen van metoprolol hoop dat ik er vanaf kan komen maar de huisarst zegt dat je niet zomaar kan stoppen want dan kun je een hartstilstand krijgen lekker dan.
20-07-2018

Metoprolol (metoprolol)

Ik gebruik dit nu al een hele tijd als middel tegen hoge bloeddruk en de gevolgen van een stevige burnout. In het begin weinig last van de bijwerkingen maar de laatste tijd is de er sprake van overdreven vermoeidheid dan wel matige conditie. Het is echter de vraag of dit komt door medicijn of door de burnout. De bloeddruk is terug naar 131/86 met een slag van 67
17-07-2018

Metoprolol (metoprolol)

Hoge bloeddruk ontwikkeld als gevolg van chronische hyperventilatie (160/90). Met metoprolol zakte dat langzaam naar 140/80. Het werkte wel enigszins, maar erg onder de indruk was ik niet. Twee nare bijwerkingen: ten eerste ging ik vocht vasthouden. Alles begon op te zwellen en ik kwam 10 kilo aan. Toen m'n voeten te dik waren om in m'n schoenen te passen, ben ik af g[lees meer...]aan bouwen en na een paar maanden was ik de 10 kilo weer kwijt. Andere nare bijwerking: m'n libido verdween volledig. Ook daar was ik niet blij mee. Nooit meer dit spul.
16-06-2018

Metoprolol (metoprolol)

Te hoge bloeddruk...28/5 enapril begonnen. Piepende en suizende oren, beenkrampen Volgens huisarts suizende oren door te hoge bloeddruk. Wel raar want mijn oren begonnen te suizen direct na gebruik. Aangezien ik een gegenaraliseerde angst stoornis heb waarvoor ik de wel juiste medicatie heb, neemt geen huisarts me serieus. Dus over op de metopronol. Nog erger.....hel op[lees meer...] aarde dit. Neem oxazepam (huisarts voorgeschreven voor de bijwerkingen van de metopronol) om te kunnen slapen. Wat een troep allemaal! Probeer nog Cozaar de orginele en anders maar eerder dood door de bloeddruk.
18-05-2018

Hypertensie

In september 2009 schreef mijn toenmalige ex-huisarts Metoprolol voor wegens Hypertensie, en daarna is het in de vergetelheid geraakt. Er werd hier bovenop nog eens jarenlang 25 medicijnen voorgeschreven het kon niet op. Kwam ik de WAO terecht in 2003, had ernstige ME, CVS, Hartfalen, Diabetes onbehandeld, Hypertensie, Cholesterol, enz. In 2013 heb ik een secound opion aa[lees meer...]ngevraagd bij Best Docters in Madrid/New York, hieruit kwam als diagnose Steatosis Hepatitus non alcoholic. Niemand interesseerde zich daarvoor, ook niet mijn nieuwe huisarts? Uit eigen onderzoek heb ik mij laten verwijzen naar het UMC Maastricht MDL, hier bleek dat de lever zo groot was dat een radioloog hem niet meer kon traceren. In de MRI bleek al een haard van een levercirrose te bestaan. Niemand deed iets en er werd je het gevoel gegeven afvallen, terwijl het gewicht niet overmatig was als ik rondkijk. Ik ben toen een zelfstudie gestart, en kwam bij Metoprolol uit een een leverbeschadiging veroorzaakte. Dit heb ik met de chef de cliniq Internist besproken, en zij adviseerde gewoon doorgaan met Metoprolol wegens Hypertensie die zonder Metoprolol al goed onder controle was. En nu? Juist nu ben ik therapie-ontrouw, ja zo noemen ze dat. In ieder geval ben ik toch met die Metoprolol gestopt ik heb géén zin in een bewust veroorzaakte levertransplantatie. Kijk eigenlijk moet zoiets bespreekbaar zijn, of is de patiënt zijn eigen geneesheer?
30-04-2018

Metoprolol (metoprolol)

Metoprolol gestart voor mijn bloeddruk, 160/90 en pols gemiddeld 120. duurde 4 maanden en bracht de bloeddruk naar 145/75. bij koorts weer terug op 160/90 en gewoon dagelijks nu 150/75. werkt dus niet goed voor de bloeddruk. Ik was de eerste twee maanden vreselijk moe, doodziek, kwam niet meer uit bed en mijn armen voelden 150kg. veel evenwichtsproblemen en benauwdheid. [lees meer...]daar na begon het beter te gaan, voelde me niet zo gejaagd meer en hartslag bleef netjes rond 70. nu toch moeten stoppen van de internist, ik val steeds vaker flauw, fiets niet meer, heb maar een afspraak per dag en kan moeilijk lang recht op blijven staan. bloeddruk is nog steeds te hoog, hartslag in rust 45 staand 85.. moest direct 3dagen afbouwen en dan nieuwe medicatie starten.
<< < vorige
Pagina 1 van 2

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (491) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (467) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (376) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!