ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
15-01-2019

Metoprolol (metoprolol)

Heeft een tijd goed geholpen maar uiteindelijk niet voldoende
28-10-2018

Metoprolol (metoprolol)

volgens de neuroloog heeft candesartan minder bijwerkingen en metoprolol heeft geen effect met 25 mg.
26-08-2018

Metoprolol (metoprolol)

ik kreeg deze medicijnen voorgeschreven ter behandeling van migraine aanvallen. De frequente bleef echter hetzelfde en na verloop van tijd kreeg ik steeds meer last van bijwerkingen. Mijn hartslag daalde geleidelijk aan, tot onder de 40 slagen per minuut. Ik voelde me erg vermoeid en sporten werd lastig door een verminderde conditie. In eerste instantie bleef het aantal mi[lees meer...]graine aanvallen hetzelfde, maar na verloop van tijd ging het van 2 keer per maand naar wekelijks. Ook kreeg ik last van slapeloosheid en een neerslachtig gevoel.
21-08-2018

Metoprolol (metoprolol)

Prima medicijn, had altijd met de warmte last van migraine, aan het begin van de hittegolf al heel frequent een aantal aanvallen gehad, door de huisarts dit middel voorgeschreven gekregen en tot nu toe nergens meer last van gehad. Wel wat bijwerkingen, maar liever dat dan migraine.
19-08-2018

Metoprolol (metoprolol)

In eerste instantie hielp het goed ter voorkoming van migraine-aanvallen. Na vele jaren gebruik bleek ik toch ernstige bijwerkingen te hebben. Laatste tijd daalde steeds de hartslag als ik rustig zat of lag dat ik buiten bewustzijn dreigde te raken. Na druk bewegen werd de hartslag weer normaal. Gebeurde steeds vaker en resulteerde in paniekaanval vanwege dreiging om buite[lees meer...]n bewustzijn te dragen. Abrupt gestopt met medicijnen. Mijn gewicht is aan het afnemen. Al 14 kg eraf, alleen door te stoppen met dit medicijnen. Ook ben ik van mijn chronische vermoeidheid af. Migraine heb ik wel maar probeer alle triggers te verkomen. Qau merk zijn er veel wisselingen geweest omdat de apotheek je elke keer weer wat anders mee geeft.
30-05-2018

Metoprolol (metoprolol)

Na jarenlange migraine aanvallen en verschillende triptanen te hebben geprobeerd, kreeg ik van mijn huisarts Metropolol voorgeschreven. Ik had circa 8 tot 10 aanvallen per maand. Ik heb de Metropolol ongeveer 6 weken gebruikt en heb 1 klein aanvalletje gehad die snel weer onder controle was, dus ik was echt heel erg tevreden over dit medicijn! Echter na de eerste week kree[lees meer...]g ik uitslag op verschillende plekken, ik dacht van de warmte aangezien we in een hittegolf zaten. Maar na een paar weken moest ik voor controle terug komen voor de Metropolol en vroeg mijn huisarts of de uitslag een bijwerking kon zijn. De uitslag was inmiddels verspreid van hoofd tot teen en jeukte gigantisch. Helaas bleek dit Psoriasis te zijn, een bijwerking van de Metropolol die zelden voorkomt. Helaas dus moeten stoppen en een sterke hormoonzalf gekregen wat snel werkte. Nu overgestapt naar een anti epileptica wat eenzelfde soort werking zou hebben op de migraine.
29-04-2018

Metoprolol (metoprolol)

Ik slik metoprolol nu al bijna twee jaar om mijn ernstige migraineaanvallen te voorkomen. Hiervoor vind ik het middel erg geschikt, hoewel ik wel aardig wat last heb van de bijwerkingen. Ik heb het tegenwoordig altijd koud en ik heb moeite om mij hiervoor te kleden. Zelf de dikste winterjas is niet dik genoeg. Verder ben ik gediagnosticeerd met het fenomeen van Raynaud. Ve[lees meer...]rder ben ik vaak moe en heb hierdoor mijn sociale en mijn werkleven hierop moeten aanpassen.
17-01-2018

Metoprolol (metoprolol)

Slik nu ruim een jaar metoprolol tegen migraine. Had elke dag hoofdpijn en zo'n 3 keer in de week heftige migraine. Nu nauwelijks nog migraine, hoogstens 1 keer in de 2 a 3 maanden. Merk wel dat ik er wat duizelig door ben, trillende handen (vooral bij inspanning) en ik krijg het niet snel warm. Maar... de voordelen wegen niet op tegen de nadelen. Moet ze wel in de avond i[lees meer...]n nemen, in de ochtend zijn de bijwerkingen heftiger.
Pagina 1 van 3

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!