ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
23-01-2019

Hartritmestoornissen

Sinds december 2017 Metoprolol 50 mg gebruikt voor bevordering hartslag en bloeddruk. De specialisten zeggen dat het werkt dus sluit ik me er maar bij aan. Per 31 mei 2018 verlaagd naar 25 mg. Gemakkelijk in te nemen. Bijwerking koude handen en koude voeten. Dat is erg vervelend. Daarom per 31 mei 2018 gewisseld naar Nobivolol 2.5 mg. Ook hiermee koude handen en voeten en [lees meer...]nu een koude neuspunt. Zelfs de afgelopen mooie zomer. Of het effectief is weet ik niet maar de cardioloog zegt van wel. Dus!
01-01-2019

Hartritmestoornissen

Na twee hartinfarcten 2007, bypass operatie 4 omleidingen gehad, maar bleef hartritmestoornissen houden begonnen met 50 Mg . Bleef toch steeds last hebben van zeer onregelmatige hartslag wat ervoorzorgde dat ik niet behoorlijk kon functioneren . Dosis verhoogd naar 100 Mg. En nu gaat het beter alleen bij grote inspanning krijg ik last omdat mijn hartslag laag blijft. Maa[lees meer...]r als ik rustig aandoe gaat het goed. Alleen nog last van moeheid. Maar ritmestoornissen heb ik nog wel alleen in veel mindere mate.
21-12-2018

Hartritmestoornissen

Fijn medicijn, doet wat het doen moet. Hartslag en bloeddruk omlaag halen. Bijwerkingen kloppen met het geen wat er op de gebruiksaanwijzingen staat. Reeds met 12,5 mg verhoogd, verder geen rare bijwerkingen dan soms wat duizeligheid. Na een week of 4 of 5 ben je aan de bijwerkingen gewend.
09-10-2018

25-09-2018

Hartritmestoornis

Ik moest dit medicijn nemen om mijn hartslag te verlagen voor een ct scan van het hart.Moest 2 dagen voor de scan beginnen met innemen.Vond de tablet een verschrikkelijke ervaring.Had na inname van de eerste tablet al de bijwerking dat ik bijna in slaap viel als ik rustig op de stoel zat,waarschijnlijk omdat de hartslag in rust iets te laag was.Als mij een beetje te veel i[lees meer...]nspande kreeg ik enorm veel pijn op de borst.Na even rustig zitten ging dit wel weer over.Kreeg de 2e dag ook een enorm droge mond.op de dag van de scan had ik ook vervelende spierpijn en omdat mijn hartslag op het moment van de scan niet laag genoeg was,kreeg ik via een infuus meer van dit middel toegediend waarna ik een aantal uren flinke hoofdpijn heb gehad en erg duizelig was.Ben opgelucht dat ik dit medicijn niet voor langere tijd hoef te gebruiken.
23-09-2018

Waardeloos medicijn. Gebruik nu weer Sandoz. Is uitstekend
13-09-2018

Hartritmestoornissen

Na eerder geprobeerd te hebben voor hartritmestoornissen jaren geleden, nu na meerdere invasieve behandelingen en nu pacemakerafhankelijk zijn opnieuw geprobeerd om overgebleven ritmestoornissen in elk geval te verminderen. Bijwerkingen waren net als de eerste keer heftig en werden van dag tot dag nog erger: ritmestoornissen bleven en werden meer, slapeloosheid, kortademig[lees meer...], zware ademhaling, spierpijn/krampen, enorme spierspanning, druk in hoofd/lichte hoofdpijn, slechter zicht, sterk transpireren, snel duizelig, tinnitus, koude intolerantie. Geen optie om ermee door te gaan.
26-03-2018

Hartritmestoornis

wegens hart ritme problemen kreeg ik Metoprolol, werken prima, bijwekingen zo goed als geen, zeer tevreden, langzame afgiften van Sandoz. Prima merk Sandoz en effective.
Pagina 1 van 3

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!