Metoprolol

Hartritmestoornissen (93 meningen)
Hartklachten (15 meningen)

03-10-2016

Metoprolol (metoprolol)

Gebruik dit tegen mijn migraine en ben er heel tevreden over. Ik heb weinig bijwerkingen. Het heeft bij mij echt geholpen. Ik slik het 1 maal daags. Ben er erg blij mee.
28-09-2016

Metoprolol (metoprolol)

Tegen hormonale migraine, metropolol genomen. Het leek de goede kant op te gaan met 25 mg vertraagde afgifte. Meest vervelende bijwerkingen voor mij waren, zeer gejaagd, en slapeloosheid. Ik combineerde het met nitrazpam 1x iedere derde nacht om te slapen. Na 6 weken dosis gehalveerd vanwege de gejaagheid en slapeloosheid. Toen werkte het totaal niet meer tegen migraine en[lees meer...] de bijwerkingen werden toch erger. . Helaas moest ik dus stoppen vanwege de bijwerkingen. Toch zou het mensen met ernstige migraine aanraden want 25 mg leek wel te helpen. NIet iedereen zal deze bijwerkingen hebben.
26-08-2016

Metoprolol (metoprolol)

ik had veel te kampen met hevige migraine aanvallen - waar ik echt ziek van was - de dokter schreef me dit voor om dit tegen te gaan - ik voel me er goed mee - heb zeer weinig aanvallen nog. als ik al eens een pil vergeet te nemen 's morgens, ik tegen de avond druk in mijn hoofd voel -
28-07-2016

Metoprolol (metoprolol)

Ben nog maar net gestart met het medicijn, voordien Inderal gehad, waar ik heel goed mee was. Sinds de start hiervan al 4 migraine aanvallen gehad (en nog maar 8 dagen bezig), dus echt helpen lijkt het mij niet te doen. Bovendien ben ik enorm fel en eng beginnen dromen en ben ik overdag doodmoe. Ik wacht nog even af, of de bijwerkingen afnemen, maar voorlopig ben ik niet t[lees meer...]evreden.
12-04-2016

Metoprolol (metoprolol)

Ik krijg dit medicijn, omdat ik veel last heb van migraine.. de migraine aanvallen worden wel minder frequent, maar ben nu wel vaak behoorlijk duizelig.
05-01-2016

Metoprolol (metoprolol)

Heel tevreden over dit medicijn, ik had eerst 50 Mg, maar ik ben na 2 maanden over gestapt op 25 Mg, ik heb helemaal geen migraine aanvallen meer gehad, wel zo nu en dan lichte hoofdpijn, maar dat is zelfs zonder enige pijnstillers goed te doen. Zo heerlijk dat ik migraine vrij ben, ik hoop dat dat zo blijft. Bijkomend is dat ik rustiger ben, en dat mijn hart minder te ke[lees meer...]er gaat, en van de ritmestoornissen heb ik nu veel minder last. Ik heb wel last van duizeligheid dat is niet weg, het is net of je teveel wijn gedronken hebt, alles draait zo nu en dan, dat is oppassen dus. Al met al aan te raden bij migraine.
22-12-2015

Metoprolol (metoprolol)

Echt voorkomen van aanvallen doet het niet, maar de aanvallen zijn minder heftig en goed te controleren met een sumatriptan. In begin last van rare dromen en overdag soms opeens uit het niets moe. Dat verdween na enkele weken. Wel ben ik meer vermoeid na inspanning. Extra toegift is dat ik me stabieler voel, minder emotioneel. Heel mooi meegenomen!
09-12-2015

Metoprolol (metoprolol)

Ik gebruik dit medicijn sinds een paar weken, vorige maand zonder medicijn 20 aanvallen gehad, deze maand slechts 5, die goed te stoppen waren met rizatriptan. Ik ben benieuwd of dit zo goed blijft werken!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum