Moviprep (135 meningen)
Movicolon (88 meningen)
Psylliumvezels (48 meningen)
Metamucil (47 meningen)
Macrogol en elektrolyten (45 meningen)

25-07-2015 | Vrouw | 34
bisacodyl (5mg)
Darmproblemen - verstopping
ik gebruik dit medicijn al heel wat jaren en het werkt echt goed. Het werkt het beste als je op je nuchterige maag het medicijn inneemt. Ik heb als sinds jongs af aan last van verstopte darmen en ik kreeg in eerste instanties van die zakjes met poeder die je moest innemen, maar dat duurde te lang voordat het begon te werken. Toen kwam hij met bisacodyl en dat werkte snel e[lees meer...]n efficient. Voor mij is dit een hele goede oplossing en je moet het alleen innemen als je ook echt een grote verstopping hebt en bij mij werkt het perfect. Het is de ideale oplossing voor mijn probleem!

16-11-2014 | Vrouw | 53
Darmproblemen - verstopping
Voor mij al 35 jaar het perfecte middel, heb namelijk geen mooi gladde darmwand en daardoor kan ik makkelijk een darmontsteking oplopen. Neem elke avond voor het slapen 3 x 5 mg bisacodyl en heb geen problemen meer. De klachten van krampen die veel mensen ervaren heb je alleen in het begin van het gebruik. In het begin werkt ook 1 of 2 tabletjes. Na een aantal maanden [lees meer...]moet je er echt wel 3 nemen wil het nog werken. Koop ze tegenwoordig in een verpakking van 1000 stuks bij de apotheek, wordt het erg voordelig. Was er mee begonnen op advies van de internist, maar moet ze nu helaas zelf betalen zijn niet meer in het ziekenfondspakket. Perfect middel dus!

26-05-2013 | Vrouw | 23
Ziekte van Crohn
Op 25 mei 2013 begonnen savonds voor het slapengaan met 2 tabletten bisacodul ter voorbereiding van de endoscopie op 27 mei 2013. Ingenomen om 12 uur en gaan slapen. 2 uur later werd ik wakker en merkte dat ik naar het toilet moest. De enige bijwerking die ik had was dat ik lichtelijk misselijk was maar dit was te verwaarlozen. Hierna heb ik prima verder geslapen[lees meer...]. De ochtend erna nog 2 tabletten genomen. Werkte wederom na 2 uur weer. Ben tevreden over het medicijn. Geen bijwerkingen gehad. In combinatie met moviprep werkt het helemaal uitstekend.

03-06-2012 | Man | 46
bisacodyl
Ik ging al nooit vaak naar de wc, maar de laatste tijd liep het terug naar 2x per week. Ik liep dan dagen rond met buikpijn omdat ik wel moest, en het niet kwam. Qua voeding en drinken heb ik van alles geprobeerd, maar dat haalde weinig uit. Nu slik ik 's avond 1 pilletje bisacodyl, en 1 dag later ga ik keurig naar de wc, fantastisch! Ik ben alleen wat ongerust over eventu[lees meer...]ele bijwerkingen als ik hiermee doorga.

13-03-2012 | Vrouw | 34
bisacodyl
ik heb vroeger verschillende middelen tegen verstopping gebruikt maar geen van die is zo effectief, makkelijk te gebruiken en snelwerkend als bisacodylac. Bijzonder voor mensen met maagklachten is dit middel een oplossing. De enige wat ik kan adviseren is bisacpdylac niet innnemen als je binnen een uur niet in handbereik van de (eigen) wc bent!!!! het kan zijn dat je er e[lees meer...]en poosje blijft zitten. Dus niet voor het naar werk gaan innemen. in de avond ideaal.

20-11-2010 | Man
bisacodyl
Af en toe harde ontlasting / aambeien
Pilletjes werken heel goed en doen precies waar ze voor bedoeld zijn. Ik ben van mijn zeer hardnekkige aambeien af!

13-03-2010 | Vrouw
Obstipatie tijdens zwangerschap
Ik had al allerlei vieze drankjes en zakjes geprobeerd om vaker dan 1 keer in de 5 dagen naar het toilet te kunnen, maar die waren voor mij niet in te nemen vanwege de smaak. Nu Bisacodyl gebruikt, 's avond 1 tabletje genomen en smorgens meteen resultaat, zonder krampen of wat dan ook! Wat een opluchting!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (508) - Antibiotica - penicillines breedspectrum