05-05-2019 | Man | 21
macrogol/elektrolyten (2l)
Crohn
Ik moest een endoscopie doen. Het innemen ging extreem moeilijk tot de laatste paar 100 ml. Dit spul moet je echt goed koud drinken! Bijna bevroren. Warm/lauw is het niet weg te werken. Ook is de hoeveelheid water die ik er bij in moest nemen gigantisch en was niet fijn.

18-11-2014 | Man | 21
Ziekte van Crohn
Moest voor een endoscopie Moviprep innemen voor het laxeren. Voor iedereen die dit moet gaan gebruiken.. veel succes! Je kunt het beste water in de vriezer doen zodat het lekker koud is en dan mengen met aanmaaklimonade. Je moet je er even doorheen bijten maar het is het waard.

30-06-2013 | Vrouw | 20
Ziekte van Crohn
Ik heb hele vervelende ervaring met Klean prep. Ontzettend vies, braakneigingen en gewoon veel te veel. Van mijn arts kreeg ik voor mijn volgende coloscopie Moviprep (citroensmaak). Prima te doen. De smaak is veel en veel beter en als je het mengt met citroenlimonade en ijskoud drinkt heb je nauwelijks last ervan. De effecten zijn hetzelfde als bij klean prep (schone darm[lees meer...]en) maar het inamegemak is een stuk beter!!

05-04-2013 | Vrouw | 24
Ziekte van Crohn
Moviprep ook voor de eerste keer deze week gebruikt. Vond het niet smakelijk maar zoals alle andere tips hier, ijskoud met een rietje en ik heb er siroop aan toegevoegd. Van die siroop die je normaal bij water doet. Ik had moviprep met sinaassmaak en daarbij nog eens extra sinaassiroop dan is het wel goed te doen. Had wel als bijwerkingen erop serieuze koorts en een onderl[lees meer...]iggende ontstreking die ik had kwam terug naar boven. Het onderzoek zelf, de colonscopie is zeer goed meegevallen, schrik gehad voor niks. is zo voorbij en valt echt goed mee, niet pijnlijk alleen als ze er wat lucht inspuiten. hangt ook van de dokter af die u behandeld denk ik wel. Maar volgende keer toch liefst geen moviprep meer, opzoek naar iets anders!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (551) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (506) - Antibiotica - penicillines breedspectrum