Citalopram

citalopram

Bij  ADDX

Postnatale depressie (11 meningen)
Obsessieve-compulsieve stoornis (7 meningen)
Psychische klachten (3 meningen)

Citalopram

Arjen Walstra (26-04-2013)

29-06-2019

ADD

Na lang therapie te hebben gevolgd met veel twijfel dit medicijn gaan gebruiken. Sindsdien overleef ik niet, maar leef ik. Ik ben hier heel dankbaar voor en neem de lichte bijwerkingen graag voor lief.
19-06-2018

ADD

De psychiater van de GGZ heeft mij de Citalopram voor geschreven omdat ik steeds heel onrustig in mijn hoofd was. Had veel problemen met negatieve gedachten en had moeite keuzes te maken. Door de Citalopram is de drempel wat lager geworden en ik voel me een stuk beter sinds ik dit neem. Ik neem de medicatie niet meer in de ochtend maar in de avond anders kan ik namelijk ni[lees meer...]et slapen.
08-05-2017

ADD

Werkt goed op agressiviteit, prikkeldemping & ontangsten! Echter werkt ook op je stofwisseling en maakt je eerder suf, verder gaat je libido de kelder in! Ben in principe tegen medicatie, maar binnen ons gezin is het helaas praktisch noodzakelijk.
29-01-2017

ADD

Het spul helpt wel maar heeft bij mij ook veel bijwerkingen. Zoals erg veel zweten, gewichtstoename van 35kg, elke week een aantal dagen hoofdpijn (voorheen nooit), afwijkende leverwaarden, laag libido, veel vaker diarree en elke nacht wel een paar keer wakker dus veel slaap te kort. Voor je hoofd werkt het prima maar voor de rest van je lijf absoluut niet.
26-01-2013

ADD

Jarenlang als mantelzorger overbelast en sombere gedachten. Daarnaast ADD. Sinds 7 jaar citalopram 10 mg via de huisarts en geen nare gedachten meer. Voel me niet afgevlakt, wel verminderd libido helaas en iets prikkelbaarder.. Na 5 jaar 1 maal gestopt en vrij snel weer sombere gedachten. Na overleg weer gaan slikken en advies door belasting binnen het gezin blijvend slikk[lees meer...]en. Ben echt blij met citalopram, andere middelen vlakten m'n gevoelens af..

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (513) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum