Fluoxetine

fluoxetine

Bipolaire stoornis (7 meningen)
Premenstrueel syndroom (PMS) (6 meningen)
Obsessieve-compulsieve stoornis (5 meningen)
Eetstoornis (4 meningen)
Postnatale depressie (1 mening)
Sociale fobie (1 mening)

11-05-2016

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Ik ben dit middel gaan slikken tegen stemmingswisselingen, onrust en dwangmatige gedachten. Ik vond het middel goed werken toen ik op 20 mg zat. De bijwerkingen (gapen) gingen na twee weken weg, behalve de wilde dromen en de libidoverlaging. Ik had door de Fluoxetine minder zin in seks en kon bovendien niet meer klaarkomen. Ik heb vervolgens 30 mg Citalopram geprobeerd, ma[lees meer...]ar hier was mijn libido helemaal door weggegaan. Ik ben nu op zoek naar een effectief middel dat geen seksuele bijwerkingen heeft.
17-02-2015

Borderline persoonlijkheidsstoornis

ik slik al zo 4 maanden begin erg moe en af en toe hoofdpijn, ben een stuk rustiger in mijn hoofd, pieker in iedergeval minder, en daar ben ik al blij om, ik heb ook nog eetstoornis en sinds deze week 16 feb, slik 2 keer 20 mg, de werking weet ik nog niet kan ik nog niet over zeggen maar ik hoop hier mee ook mij eetstoornis en eetbuien te verminderen, voor de rest [lees meer...]ben ik zeet tevreden met deze medicijn en voor mij part blijf ik het ook slikken
19-09-2014

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Na citalopram en sertraline, is dit het eerste anti depressivum waarvan mijn stemming is verbeterd en waardoor ik meer grip heb gekregen op impulsdoorbraken. Dit in combinatie met psychotherapie. Het helpt mij ook mijn eetbuien in de hand te houden. Ben erg blij dat mijn toenmalige psychiater dit middel voor heeft gesteld. Bijwerkingen welke ik ervaar zijn onrustige bene[lees meer...]n, warmte/zweten en verminderde eetlust. In het begin was ik wat misselijk.
26-07-2017

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Al 11 maanden in een echte Borderline/Narcisme psychose staat na een hartaanval en verbroken relatie met een andere Narcist/Borderliner, maar dan een kwaadaardige variant. Maandenlang wachten op diagnose en behandeling. Nu meer behandelbaar dus ook medicijnen. Er werd gewaarschuwd voor de eerste 3 dagen .. nou, ik zou zeggen .. zorg voor eten in huis (hou je kind de kom[lees meer...]ende 3 weken bij je uit de buurt, ook vrouw en ex. Ga desnoods in een huisje op een park zitten en ga de deur niet uit. Je bent gewoon gevaarlijk op dat moment. Het duurde bij mij 2 dagen eerst heel agressief en daarna heel emotioneel. Dan 4 dagen dat je denkt .. he, he .. eindelijk begin ik mezelf weer te worden. Maar dan dag 7 en 8 .. een gigantische terugval, je herbeleeft alles weer, je bent weer aggressief en geen land mee te bezeilen. Intake voor een crisisplan loopt ook zodanig dat de verpleegkundige zich niet meer prettig voelt in de ruimte met jou. Toen ze doorhad dat ik in week 2 van de medicijnen zat, bedacht ze .. ach ja, dan kan je er ook niets aan doen. Daar staat ook ongeveer 2 a drie weken voor. Dus hou daar rekening mee. Succes, want ik denk dat het me uiteindelijk wel gaat helpen.
24-03-2017

Borderline persoonlijkheidsstoornis

In verleden al vaker gestart en gestopt met verschillende a.d. Naar aanraden van psych toch weer begonnen met fluoxetine 20 mg, na aanhoudende depressies en suicidale en boulimia klachten. Eerste paar dagen voelde ik mij een beetje vaag en niet helemaal helder, wel voelde ik mij vrijwel direct rustiger in mijn emoties, na een week of 6 verhoogd naar 40 mg omdat de depres[lees meer...]sieve gevoelens toch bleven. In januari GRIP therapie afgerond, mede door deze combinatie ging t langzaam aan wel beter met mij. Het lijkt echter nooit voorbij te gaan als je zo slecht voelt, omdat de tijd voor je gevoel zo langzaam gaat. In overleg met psych in combinatie gaan gebruiken met wellbutrin. Dit hief mijn seksuele stoornis bijwerkingen op, ook kreeg ik door deze combi meer energie en minder gedempte emoties. Deze combinatie was dus voor mij positief.

Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum