Fluoxetine

fluoxetine

Bij  DepressieX

08-04-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Ik slikte Sint Janskruid maar wilde toch iets anders. Bij huisarts langsgeweest. Zij gaf mij deze medicatie. Aanvankelijk ging het goed maar later werd ik zwaarder ipv lichter. Ook werd ik heel misselijk van dit medicijn. Had lichte depressie maar dit medicijn is een andere merknaam als Prozac. Veel te zwaar voor mij. Slik weer Sint Janskruid en voel mij weer stukken beter[lees meer...]. Weet wel dat ik moet stoppen als er andere medicijnen bij gebruikt gaan worden.
07-04-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Voorgeschreven voor meerdere klachten waaronder paniek, angst en depressie. Begonnen met 20mg om naar de 40mg op te bouwen. Jaren 40mg geslikt en op een piek moment zelfs 60mg. Nu na 4 jaar afgebouwd en sinds een week gestopt. Bijwerking die ik zeker heb ervaren is gewichtstoename. Wel is goed om te weten dat ik ook andere medicatie gebruikte die dit als bijwerking[lees meer...] heeft. Wel werkte het middel goed. Zo goed dat ik mij weinig zorgen maakte over de gewichtstoename. Je gelukkig en positief voelen is die extra kilo’s meer dan waard. Andere bijwerking is maagklachten. Ik gebruikte deze medicatie in combinatie met een maagbeschermer.
23-03-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Helpt heel erg goed vanaf een dag of 9 gebruik. Heb 20 mg 1x per dag, nergens meer last van
20-03-2018

19-02-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Gebruik het al jaren... kan door de bijwerkingen met minderen.. niet stoppen.. een hel.. wil er vanaf.
14-02-2018

11-01-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Top medicijn! Zelf heb ik ADD en was vaak somber en angstig. Dit medicijn maakt me opener en veranderd me positief! Een aanrader! Groet A.
05-01-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Ik had al aantal jaar last van depressieve klachten en eetbuiten. Ik voel me sinds ik 40mg gebruik zoveel beter. Ik voel me niet meer somber en ben al 8kg afgevallen.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum