Paroxetine

paroxetine

Obsessieve-compulsieve stoornis (9 meningen)
Postnatale depressie (8 meningen)

Paroxetin

Arjen Walstra (26-04-2013)

02-04-2012

Paroxetine (paroxetine)

Hallo, Ik slik paroxetine net 4 dagen. Maar ik hoor overal om me heen dat je grote kans maakt om aan te komen, sommige zeggen ook dat alleen mensen die aanleg hebben om dik te worden dit krijgen.. Nou is mijn vraag, zijn er ook mensen hier die NIET zijn aangekomen door dit middel?
29-03-2012

Paroxetine (paroxetine)

Ik ga vandaag beginnen met Paroxetine voor mijn slapeloosheid wegens spanningsklachten. Maar als ik het hier zo lees gaan mensen er slechter er door slapen... WIe lijdt ook aan deze klachten en heeft dit ook voorgeschreven gekregen..graag hoor ik een mening want ik snep er niks van..!
16-03-2017

Paroxetine (paroxetine)

Vreselijk middel, een drama om aan te beginnen en een nog groter drama om op een normale manier mee te stoppen. Ik zal het middel niemand aanraden.
22-12-2011

Paroxetine (paroxetine)

Paroxitine dat werkte goed tot dat er iet's aan gingen veranderen , alleen het tablet vorm was veranderd maar ik heb ze nu 1 maand gebruikt en heb nu slapen loosenachten,het heet nu PAROXETINE (ALS HEMIHYDRAAT) 20 mg pch ik weet niet waarom ze elke keer moeten verander. ik gebuik ook CHLOORDIAZEPOXIDE 25 mg en Promethazine OMH 25 mg en NITRZEPAN 5MG DIT GEBUIK IK NU BIJNA [lees meer...]14 JAAR .MAAR IK GEBRUIK VAN AF MIJN 27 AL CHLOORDIAZEPOXIDE 25 mg en Promethazine OMH 25 mg en NOZINAN 25 MG EN 60 MG DALMADORM. Ik kreeg 14 jaar geleden medicijnvergiftiging en longemfyseem of zo.. het was kantje boord. Je zit elke keer te klooien met die medicijnen

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum