Narcolepsie (1 mening)

Bojan Nikolik (17-04-2015)

02-08-2014 | Vrouw | 66
clomipramine
slik al jaren clomipramine tegen depressie, het resultaat werd steeds minder, en viel terug in depressie. andere middelen voor geschreven ,zo als allen maar veel bijwerkingen geen resultaat.

21-04-2014 | Man | 33
clomipramine (75mg)
hoi allemaal, heb psychisch geholpen, maar heb zeer veel last van transpireren verder is het wel goed middel. groeten Jan

02-02-2014 | Vrouw | 70
clomipramine (25mg)
vanaf mijn 12e jaar heb ik last van hevige paniek aanvallen en grote angst. Ik heb dan ook mijn hele leven antidepressiva geslikt. Want door deze angsten raakte ik ook 3 x in een hevige depressie . vanaf 2003 gebruik ik nu clomipramine dat had ik ook al eerder gebruikt met veel succes! Maar nu ik ouder wordt en niet meer zoveel beweeg, word ben ik 10 kg zwaarder gewor[lees meer...]den en het stopt nog niet!! Verder heb ik een hele droge mond, misschien kan iemand mij hierbij helpen uit eigen ervaring,

31-10-2013 | Vrouw | 65

31-08-2013 | Man | 39
clomipramine
Ik gebruik dit medicijn nu een aantal weken. En heb dit vroeger ook veel gebruikt. Wat ik vooral een vervelende bijwerking vind is het onvermogen om een orgasme te krijgen. Het duurt onzettend lang en soms wil het ook niet gebeuren. Zijn er meer mannen die hier last van hebben. Heb dit probleem bij alle soorten anti-depressie medicatie. Seroxat Remaron bijv..

23-04-2013 | Vrouw | 65
clomipramine
Ik slik al 23 jaar clomipramine tegen ernstige angst-en paniekaanvallen. Ben wel eens gestopt maar kreeg weer dezelfde klachten. Dit medicijn helpt wel goed tegen deze klachten. De nadelen zijn wel dat je er dikker van wordt. En het erge transpireren dat vind ik zo erg. Ga je naar een feestje, heb je binnen de kortste tijd drijfnat haar. Ga ik gewoon wat dansen, ja hoor dr[lees meer...]ijfnat. Ik wil wel eens ervaringen van anderen hierover horen.

23-04-2013 | Vrouw | 48
clomipramine
Heb dit medicijn zo'n 5jaar gebruikt en ben op 10-04-2013 gestopt.Weet dat dit eigenlijk niet mag in 1x stoppen maar toch gedaan! Voel me geestelijk veel beter maar ben zo vreselijk moe/last van nachtmerries en nog een paar andere klachten!Kan het zo zijn dat dit komt door plotseling stoppen met clomipramine?

28-03-2013 | Vrouw | 23
clomipramine
Ik heb sinds mijn bevalling een angst en paniek stoornis , veel medicijnen geprobeerd met ernstige bijwerkingen zoals Zelfmoord neigingen 20 min buiten bewustzijn geweest dus wou het NOOOIT meer . Nu loop ik bij een kliniek 1x in de week en slik ik clomepramide eerste week tablet 10mg ging 2 dagen goed met me daarna 20mg voelde ik iets bijwerking ! en vandaag de 25mg . De [lees meer...]bijwerkingen vallen tot nu toe mee wat ik lees veel op de site is ik woord dik en de bijwermkingen en raad het mensen af is onzin je moet ook het positieve erop zetten ieder lichaam van het mens is anders en reageert anders mensen schrikken anders af . Ben wel erg moe maar wat heb ik liever even dit gevoel of die ernstige paniek aanvallen enz nou dan maar moe en dikker worden hoor .! Weet iemand wanneer dit middel echt gaat werken ?

09-03-2013 | Man | 25
ADHD
ik heb anderhalf jaar 100mg clomipramine gebruikt voor angst en dwang. ik ben nu precies een week gestopt en ik ben in die anderhalf jaar 10kilo aangekomen. ik voreg me af of iemand mij kan vertellen hoelang het duurt voordat het gewicht weer afneemt nadat je gestopt bent met de clomipramine. beweeg veel met werk en doe aan sporten. gr J.J

10-02-2013 | Vrouw | 49
clomipramine
ik slik ze nu al een aantal jaren in samenwerking metdiazepam . het gaat uitstekend en begin nu met afbouwen

16-01-2013 | Vrouw | 20
clomipramine
Ik ben 20 jaar en gebruik nu ruim anderhalf jaar clomipramine. Ik had last van dwangklachten, burn-out en anorexia. Het middel werkt erg goed. Ik voel me veel minder depressief, mijn dwangklachten zijn niet weg, maar wel minder. Sinds ik dit medicijn slik, slaap ik wel heel veel. Ik heb 10 uur slaap nodig en kan nog veel meer slapen als ik de kans krijg. Ook ben ik (vaak[lees meer...] als ik 7-8 uur slaap) heel wollig in mijn hoofd. Ik kan mijn aandacht niet lang ergens bij houden, anders val ik ook in slaap! Ik voel me nooit eens helder in m'n hoofd. Herkent iemand dit? Ik vind het heel irritant, afgezien van het feit dat ik altijd goed slaap 's nachts.

10-12-2012 | Vrouw | 38
Paniekaanvallen
heeft wel goed geholpen tot op heden het niet meer hielp

20-10-2012 | Vrouw | 54
clomipramine
Jaren lang clomipramine gebruikt i.v.m. angsten. Middel heeft altijd goed geholpen. Het middel jaren gebruikt met tussen pozen, Zonder middel ging het niet goed.Huisarts heeft me in 1995 al verteld dat ik pas mocht stoppen als de kinderen het huis uit zijn. In het begin veel last van bijwerkingen. Droge mond, misselijk, kilo's aangekomen. Laatste jaren verschrikkelijk zwet[lees meer...]en. Een aantal maanden geleden het middel gehalveerd en laatste week augustus helemaal gestopt! Het zweten is over, gelukkig. Moest echt afkicken van het middel, voelde me er echt niet goed bij, Misselijk, stroom stootjes in mijn hoofd, wat nu na 8 weken bijna over is. Ook erg emotioneel. Nu gaat het steeds beter met mij en heb het middel niet meer nodig. Ik zit weer beter in mijn vel, Ook val ik weer wat af. Achteraf gezien heb ik dit middel echt altijd nodig gehad en heb er veel baat bij gehad.

09-10-2012 | Vrouw | 39

24-04-2012 | Man | 35
Depressief

13-03-2012 | Vrouw | 28
clomipramine
Hallo allemaal, Ik heb lang zitten twijfelen of ik m'n verhaal wel of niet hier neer zou zetten maar heb besloten het toch te doen. 2,5 jaar geleden werd ik moeder van het mooiste en liefste kindje ter wereld. Helaas kreeg ik er ook een postnatale depressie bij, echt verschrikkelijk.. Meerdere medicijnen geprobeerd zoals Citalopram, Venlafaxine, Cymbalta. Het hielp a[lees meer...]llemaal niet, de huilbuien en het ongelukkige gevoel gingen maar niet weg.. Voor 8/9 weken geleden ( toen ik nog aan de Cymbalta zat ) kreeg ik zo opeens enorme paniekaanvallen. Ik wist niet wat me overkwam en nam dus al een oxazepammetje in om rustig te worden, maar dat hielp niet. Klappertanden, hartkloppingen, krampen, en geestelijk helemaal naar.. Het verlangen naar de dood was zo groot.. Ik was het 2,5 jaar vechten tegen de depressie zat.. Ik zag het allemaal even niet meer zitten.. Naar het GGnet voor crisis, huisartsenpost, psychiaters en weer alles opnieuw vertellen. Toen stelde m'n psych voor om Clomipramine te gebruiken, klassiek oud middel en het werkt vaak effectief. Nou zo gezegd zo gedaan. Ik ben begonnen met 25mg en dat ging eigenlijk wel goed, dus toen naar 50mg en naar 75mg. 4 dagen na de 75mg heb ik een hele moeilijke week gehad, de angstgevoelens werden duidelijk versterkt. In de tijd dat ik met Clomipramine ben begonnen ben ik met m'n dochtertje bij m'n ouders thuis gebleven. Doordat ik niet meer normaal kon functioneren en ik ook een dochtertje heb natuurlijk. Ze heeft het er gelukkig ontzettend naar de zin maar toch knaagt dat schuldgevoel aan mij dat ze niet gewoon normaal thuis is zoals het hoort. Na 2 weken aan de 75mg hebben gezeten ging ik het weer een dagje thuis proberen.. In het begin heel veel huilen ondanks dat m'n vriend ook thuis was. Ik kreeg erg last van hyperventilatie en dat werd op een gegeven moment zo erg dat ik de huisartsenpost maar heb gebeld met wat te doen en hoe ik precies in een zakje moest blazen. Toen op dinsdagmiddag/avond toen ik aan het koken was, bekroop me weer dat nare gevoel, schuldig voelen, slechte moeder voelen, me heel alleen voelen.. Ik was met m'n vriend aan het bellen en toen plots m'n paps voor de deur stond.. Even later barstte ik in tranen uit dat ik het allemaal even niet aankon en toen hebben we toch weer besloten dat ik en m'n dochtertje weer terug naar m'n ouders gingen. S'avonds een Lorazepam ingenomen om wat rustiger te worden wat door die hyperventilatie nog werd versterkt. De volgende ochtend werd ik helemaal naar wakker, m'n handen begonnen te tintelen, ik kreeg krampen en ik begon weer te hyperen. En het vervolg daarvan was een lichte paniekaanval. Dus weer met m'n psych gebeld dat ik langs wilde komen want het ging helemaal niet goed. Daar aangekomen vertelde ie dat het nog van de bijwerkingen kon zijn of dat ik teveel/te weinig Clomipramine binnen krijg. Hij had de bloed-uitslagen nog niet, dus we konden niets anders doen dan wachten. In de tussentijd heb ik een keer Reiki van m'n schoonmoeder gehad en ik voelde me verlicht.. of het nou toeval was of niet, ik voelde me wat beter en daar was ik al blij om. Maandagmiddag werd ik gebeld en de uitslag was binnen.. Ik moest minstens naar 150mg want 75mg is veel te laag, je lever stoot het af. Nee alsjeblieft niet dacht ik, maar goed.. Stiekem had ik het al wel verwacht en dat ik misschien door de te lage dosis weer een paniekaanval heb gekregen.. ik weet het niet.. Toen opgebouwd naar 100mg, 125mg en toen naar 150mg.. Ik ben afgelopen donderdag met de 150mg begonnen dus ik kan nog niet zoveel zeggen over of het gaat helpen of niet.. Soms heb ik weleens van die fijne gevoelens even, maar dat is meer als ik iemand om me heen heb, heel raar.. Ik ben nu ook thuis met m'n dochtertje en ik voel me heel erg opgelaten, onrustig maar ook weer niet. De angst om weer naar de winkel te gaan is weer verergerd en het gevoel van het niet aankunnen ook.. Het schuldgevoel is ook weer erg aanwezig. Het faalgevoel en het onzekere. Vanmiddag gaan we weer naar m'n ouders en we blijven daar ook slapen. Vriendlief komt na z'n werk ook naar ons toe en blijft ook lekker eten en slapen dus dat is erg fijn dat dat allemaal kan. Ik hoop dat iemand m'n verhaal een beetje herkend en me misschien een beetje gerust kan stellen.. Ik ben gewoon bang dat dit ook niet het medicijn voor mij is en dan? Dan moet ik weer wat anders proberen en weer door die hel.. Ik hoop gewoon zo dat dit medicijn HET medicijn voor mij is. Voor jullie allen die ook nog aan het sukkelen zijn met medicatie en/of verhoging.. veel sterkte! Lieve groetjes