Ervaringen met Lyrica

pregabaline

Aangezichtspijn (33 meningen)
Polyneuropathie (28 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (14 meningen)
Neurofibromatose (2 meningen)

Gabapentine (166 meningen)

08-01-2016 | Man | 58
pregabaline (300mg)
Artrose van de wervelkolom
Werkt bij mij pas na 5 weken! Gelukkig niet gestopt en doorgezet, bijwerkingen vallen mij mee. Ik kan weer een kwartier staan wat ik door de enorme pijn niet meer kon, ook operaties hadden geen baat. Ik ben blij met Lyrica. Tip: geef het niet te snel op.

20-08-2015 | Man | 50
pregabaline (75mg)
Artrose van de wervelkolom
Sinds het gebruik veel slapen, vaak moe, dit i.v.m diabetes, maar erger een verhoging van mijn gamma gt waarden naar ruim 225.

10-11-2014 | Vrouw | 44
pregabaline (150mg)
Artrose van de wervelkolom
Ik heb artrose in mijn staartbeen en pijn uitstraling in mijn rechterbeen . Ben nu 2 weken geleden met lyrica begonnen 75 mg, nu 150 mg 2 x daags voel me vrij dizzie in mijn hoofd. Ik kan nog niet zeggen of het helpt, tot nu toe nog steeds veel pijn !! Ik gebruik ook 2x daags 20mg oxicontin en 5 Mg oxynorm voor de nacht omdat deze niet zo goed meer bij mij werken, vond[lees meer...] de huisarts misschien wel beter om lyrica te gaan gebruiken. nu dus in opbouw en als deze gaan werken dan afbouw van de andere medicijnen! Ik hoop zo dat ik nu na 5 jaar een beetje pijnvrij kan zijn en dan ook weer een keertje lekker uit kan gaan! Nu zo veel vermoeidheid dat ik vaak voor 21.00 uur al in mijn bed lig!

22-09-2014 | Man | 58
pregabaline
Artrose van de wervelkolom
Na een ongeluk in2008 op mijn werk heb ik 3 wervel inzakking opgelopen. Ik heb veel rugpijn en tintelingen en brandende voeten.Vooral snacht als ik ga liggen kan ik moeilijk slapen.Ik gebruik 3x daags Lyrica 40 mg .In het begin voelde ik minder pijn ,maar na een tijdje was het effect minder geworden. Ik ben diabeet en gebruik meer medicijnen.Dus wilde ik mijn dosering [lees meer...]niet verhogen omdat ik bang ben voo al die chemische troep die een aanslag zijn op mijn nieren.Op aanraden van een ben ik Cannabis (wiet)gaan proberen. Wel uit ervaring kan ik je zeggen dat ,dat de beste pijn stiller is voor zenuwpijn.Ik heb mijn arts dat vertelt en hij was ook van mening. Ik gebruik alleen in de avond voor het slapen.Ik denk dat ik een beetje verslaaft ben .Het is verslaafend maar ik ben streng en houw op 1 djoint. Mensen pijn is erg je kan wanhopig raken en bijna zelfmoord willen plegen. Vooral als er niks tegen te doen is en anderen jou niet begrijpen.Ik heb jullie verhalen gelezen en heb toen besloten om mijn ervaring te delen.Ik wens iedereen veel sterkte.