pregabaline

Bij  ZenuwpijnX

Aangezichtspijn (31 meningen)
Polyneuropathie (28 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (13 meningen)
Epilepsie (7 meningen)

Rivotril (170 meningen)
Gabapentine (151 meningen)

18-04-2022 | Vrouw | 52
pregabaline (25mg)
Ik heb een aangeboren hersenletsel met waterhoofd en acm type 1 Ik kreeg rond mijn 49 steeds levensjaar enorm pijn in mijn voeten brandend en tintelend Ik gebruik al jaren rivotril maar dit was niet afdoende zonder ook lyrica te gebruiken Ik ga nu in april naar de neuroloog om te vragen te stoppen met rivotril zodat ik enkel lyrica in de laagste dosis gebruik met steunk[lees meer...]ousen Want de rivotril geeft haaruitval en enkel rivotril werkt voor mij niet tegen zenuwpijn Van bianca

20-02-2022 | Vrouw | 57
pregabaline (75mg)
In het begin had ik last van misselijkheid,na enkele maanden is dit voorbij.Last van obstipatie alsook verzwaard op korte tijd.Last van tintelingen in handen soms voeten.Helpt goed tegen de pijn,maar de tintelingen worden mij te zwaar snachts waardoor ik denk om te stoppen.

20-02-2022 | Vrouw | 67
pregabaline (150mg)
Als je wil stoppen krijg je vreselijk rusteloze benen. Het stopt niet.

18-01-2022 | Man | 62
pregabaline (150mg)
zeer te vreden ,sins jan 2022 woord dit middel niet meer vergoed door verzekeringen ,bij mij DSW slechte zaak nu krijg ik het goedkoopste middel wat ik eerder heeft gehad en niet werkt ,DSW gebeld zeggen ze dood leuk u moet het zelf gaan betalen van een A.O.W gaat dus straks weer met veel pijn in de voeten door het leven ,ook de LOSEC woord niet meer vergoed

11-01-2022 | Vrouw | 71
pregabaline (75mg)
Ik slikte al 225mg Pregabeline per dag wegens BMW. Burning mouth syndrom. Toen kreeg ik vreselijke zenuwpijnen door een lumbale stenose. Gebruik opgehoogd naar 300mg per dag. Helpt een beetje. Zou het eigenlijk snachts ook moeten slikken want slapen is een groot probleem. Pas over 3 weken afspraak met neuroloog. Het is eigenlijk niet te doen.

28-10-2021 | Man | 55
pregabaline (75mg)
Ik heb 2 x per dag Preglabine in combinatie 2 x per dag 10 mg morfine sulfaat tegen Dubbele ACNES syndrome ( ik heb ook poli neuropathie en fibromyalgie ,de pijn van Acnes heb ik nu 6 maanden geen enkele pijnstiller werkte ( Tramadol, in combinatie met Morfine) 13 KG afgevallen van de pijn in buil en organen 3 plekken acnes ,deze zenuw gaan ze over een week operatief doo[lees meer...]d maken de behandelingen in pijn kliniek hadden zeer kort effect zowel de lidociene behandeling als met stroom met lidociene niets hielp vandaar de operatie ben zeer benieuwd of ik me leven terig krijg want de zenuwpijn is niet om uit te houden. Ik ben alleen wat vergeetachtig op woorden waar dat van komt weet ik niet verder helpt deze pijn cocktail zodat ik eindelijk kan slapen.

24-10-2021 | Vrouw | 66
pregabaline (150mg)
Pregabaline helpt mij enorm om door te slapen. Vroeger ging ik wel 3 keer per nacht naar het toilet om te plassen. Maar door dit medicijn nog maar 1 keer. Prettige bijwerkingen dus. Om 7 uur savonds neem ik de capsule. Dan ben ik om 11 uur slaperig. Goed slaapmiddel. Tegen de pijn helpt het helaas niet bij mij.

03-10-2021 | Vrouw | 68
pregabaline (75mg)
Grote rommel. Je komt er niet gemakkelijk van af. Heel veel ontwenningsverschijnselen. Ik neem het nooit meer!

25-09-2021 | Vrouw | 65
pregabaline (75mg)
Ernstige Zenuwpijnen Overal in mijn lijf, Ledematen, Handen, Hoofd.. Fybromyalgie.

22-09-2021 | Vrouw | 54
pregabaline (75mg)
Ik ben matig tevreden over dit medicijn. Ik ben het gaangebruiken omdat ik last heb van zenuwpijn maar ik ben ook psychiatrisch patiënt. Bijkomend effect was dat ik stopte met piekeren dus dat was wel lekker. Één keer heb ik meegemaakt dat ik de capsules te kort op elkaar innam en wat er toen gebeurde wens ik niemand toe: Ik zat opgesloten in mijn hoofd! Mijn gedachten z[lees meer...]aten opgesloten en ik raakte totaal in paniek maar ik zat opgesloten...ik kon me niet meer bewegen niets!!! Het was doodeng en ik begon zelfs te huilen.... Zo heb ik me in slaap gehuild maar ik ben het nooit meer vergeten en ik waag het niet om mijn capsules nog te kort op elkaar in te nemen. Dat was een wijze les. Onlangs is mijn dosering verhoogd naar het maximum maar ik heb voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij mijn psychiater. Ik wil toch wel weten of ik dit medicijn 'veilig kan gebruiken. Sinds ik weetdat Pregabaline Lyrica is ben ik me achter mijn oren gaan krabben🤔

23-08-2021 | Man | 68
pregabaline (75mg)
Niet in combinatie met andere medicatie innemen. Neem een tussen pauze. Eet iets. Crackers of ontbijkoek.

12-08-2021 | Vrouw | 68
pregabaline (75mg)
Neurologische spierpijnen in armen, benen en hoofdpijn kortom een hel. Ik ben Lupus patiënte en het maakt het niet makkelijk om een gepast geneesmiddel te vinden dat werkt! Na andere medicatie geprobeerd te hebben kreeg ik slechts met 25mg Lyrica resultaat na 1 maand gebruik. Wel aanhalen dat lyrica en Plaquenil niet samen ging de Plaquenil verhinderde de werking van Lyri[lees meer...]ca! Ik ben nu 3 maanden verder en voel mij stukken beter met Lyrica en heb ondertussen de dosis niet verhoogd. Ik neem de tablet wel telkens om het zelfde uur in de vooravond. In het begin had ik wel een beetje een dronken gevoel als ik even tijdens de nacht naar het toilet moest maar dat ging over nadien. Zelf zou ik Lyrica aanbevelen en geef het een kans je pijn te verlichten of weg te halen.! Laat je goed begeleiden door je arts zo belangrijk!

07-08-2021 | Vrouw | 74
Nu 4 weken bezig De scherpe randjes zijn eraf Wel moe en oriëntatie wat minder

10-05-2021 | Vrouw | 40
pregabaline (150mg)
Voor een hevige rughernia pijn gebruikt. Half jaar 2x per dag 150mg. Volgens mij deed hij helemaal niks. Ik heb snel afgebouwd zonder problemen. Ik had het week een beetje koud en heb 3 nachten matig geslapen. Pijn (die tegenwoordig heel erg meevalt) is niet veranderd na het stoppen met pregabaline. Ik heb al de horror verhalen gelezen, maar kan ze niet bevestigen.

10-04-2021 | Vrouw | 45
pregabaline (150mg)
Snachts bij omkeren wakker worden en zwaar been die precies eventjes verlamd is,en dan nog nt gesproken van de pijn,soms moeten hulp vragen aan partner om me te draaien.Eventjes van 75 opgedreven naar 150 savonds voor slapen gaan. Ik ben er heel goed mee!!!

09-03-2021 | Man | 64
pregabaline (150mg)
Begon met voetzolen, nu ook in handen. Onmogelijk ermee te stoppen want dan barst mijn hoofd eraf met ondraaglijke pijnen in gans lichaam. Ben radeloos in dat opzicht. Vriend raadt me Neurontin aan ....