Ervaringen met Rivotril

clonazepam

Restless legs syndrome (rusteloze benen) (22 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)
Slapeloosheid (9 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

24-12-2022 | Vrouw | 37
Epilepsie
Rivotril niet verkrijgbaar heeft iemand iets over De switch is niet fijn

23-12-2022 | Man | 75
Misselijkheid
Na een uur niet meer misselijk. De misselijkheid ontstond na een CVA. Een jaar in het ziekenhuis.

27-11-2022 | Man | 43
clonazepam (0,5mg)
Helaas nu niet verkrijgbaar tot week 52, is er iemand die weet waar ik ze kan kopen, of nog een doosje heeft liggen. Clonazepam werk niet. Hoor graag spoedig Rivotril 0,5 Roche /////(Red: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en afleveri[lees meer...]ng van medicatie via een geregistreerde apotheek.) /////

10-11-2022 | Vrouw | 66
clonazepam (2mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Kreeg eerst rivotril, toen clonazepam. Rivotril werkte prima, clonazepam niet. Krijg nu weer rivotril en ben erg blij. Nu is het helaas niet verkrijgbaar en moet er gezocht worden naar vervanging, maar geen clonazepam want dat doet niets.

01-10-2022 | Man | 42
Epilepsie
Mensen die de 0,5 mg tabletten nemen en in huis hebben. Als je ze nodig hebt. Hou ze en lever anders in voor epilepsie patiënten zoals. ik er is niet aan te komen Voor als je het ik werkt beter dan de druppels. Verschrikkelijk zijn die maar er is niks anders.

26-06-2022 | Man | 65
clonazepam (1mg/ml)
Werkt prima om in slaap te geraken. Nog geen verslaving gemerkt.

13-05-2022 | Vrouw | 48
clonazepam (2mg)
Na zware rugoperatie met blijvende zenuwschade moet ik Rivotril nemen. Nu na 9jr heeft het mij geen voldoening meer. Ik wil er gewoon mee stoppen en eens kijken hoe mijn lichaam zal reageren zonder Rivotril. Je kan dit toch geen eeuwigheid nemen want uw lichaam komt gewend aan de dosis. Ook neem ik morfine tegen de pijn en heb ik een neuro-stimulator zitten sedert vorige w[lees meer...]inter. Ik wil kunnen leven zonder al die medicijnen want het heeft een invloed op jezelf.

23-02-2022 | Vrouw | 47
clonazepam (2mg)
Ik neem rivotril nu 3 maanden elke dag. Ik ben heel tevreden ermee. In het begin was ik wat duizelig, maar na een week was dit voorbij. En heb al 10 tallen andere benzo,s genomen die niet hielpen. Die werk eindelijk, na jaren zoeken.

09-01-2022 | Vrouw | 40
clonazepam (0,5mg)
Heel de dag slap voelen als en vaatdoek, Blijf dat of is het dat je lichaam er gewoon aan moet wenen. Ben pas 2 dagen geleden er mee begonnen.ivm angst en aanvallen. Maar het overlijden van mijn man 5 maanden geleden

04-11-2021 | Vrouw | 56
clonazepam (0,5mg)
Heb een bewegingsstoornis van de nek met tremor van het hoofd en linkerarm. Rivotril voorgeschreven door neuroloog in combinatie met 3 maandelijkse botulineinspuitingen in nek en linkerarm

26-02-2021 | Man | 25
clonazepam (2,5mg/ml)
Aambeien en vaatscheurtjes

18-02-2021 | Vrouw | 45
Herseninfarct
Na 18 stille herseninfarcten en 3 zware rivotril gehad om mijn hersenen af te vlakken. Ik had enorm veel baat bij deze medicijnen alleen het "went" heel snel

15-02-2021 | Vrouw | 30

13-02-2021 | Man | 71
clonazepam (2mg)
Zeer verslavend , kan er niet meer zonder. Zou willen afbouwen , maar is zeer moeilijk. Als ik ze vergeten ben dan begin IK te zweten . Zou willen stoppen en vervangen door een ander medicijn of natuurproduct.of witproduct.

07-02-2021 | Vrouw | 44
Spierpijn
Ik heb heel veel last van spierpijn. Ik laat ook regelmatig de 'knopen' losmaken bij de kinesist door middel van een soort 'prikken' (ken de wetenschappelijke naam niet). Dit is pijnlijk maar zeer effectief. Ik gebruik rivotril hierbij om het binnen de perken te houden en dit werkt

04-02-2021 | Vrouw | 60
clonazepam (0,5mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Helpt niet tegen de RLS, maar helpt wel om te slapen waardoor je minder last hebt van RLS. Naast Rivotril gebruik ik Pramipexol tegen de RLS waarvoor ik er twee per dag neem: één om 16.00u en één om 22.00u. Bij de laatste neem ik dan een halve Rivotril (Clonazepam).