Ervaringen met Primolut N

norethisteron

opgezette buik buikkrampen buikpijn duizeligheid

07-07-2017 | Vrouw | 26
Onregelmatige menstruatiecyclus
Na 3,5 week menstrueren deze pillen gekregen van de huisarts. Menstruatie stopte binnen 2 dagen. Kuur van 10 dagen, 2 dagen na stoppen weer menstruatie van redelijk normale lengte. Helaas wel hormonaal helemaal uit balans van deze pillen, waardoor ook een schimmelinfectie tot gevolg. Gelukkig heeft het wel gedaan wat het moest doen! Bijwerkingen vervelend, maar zeker niet [lees meer...]ernstig en tijdens de inname van de pillen zelfs vrijwel nergens last van gehad, bijwerkingen kwamen bij mij vooral na de kuur.

14-06-2017 | Vrouw | 22
Uitstellen van menstruatie
Geen bijwerkingen. Werkt goed. Na stoppen ongesteld geworden, helaas wel wat heviger dan normaal. Ik zou het voor uitstellen wel weer gebruiken!

04-06-2017 | Vrouw | 48
Uitstellen van menstruatie
Ik slik primolut om mijn menstruatie uit te stellen voor mijn vakantie. Ik slik primolut niet tijdens mijn vakantie maar meestal 1 of 2 maanden ervoor. Ik hoef er tijdens mijn vakantie dan niet aan te denken en weet zeker dat ik tijdens mijn vakantie niet ongesteld wordt. Probeer het meestal zo te regelen dat ik vlak voor mijn vakantie dan ongesteld wordt. Bij mij werkt di[lees meer...]t prima en heb het dan ook al meerdere keren gebruikt. Ik heb geen last van bijwerkingen.

08-02-2017 | Vrouw | 38
Uitstellen van menstruatie
Tijdens gebruik soms last van krampen wat bij een menstruatie ook voorkomt. Na gebruik een dag heftige buikkrampen en flinke bloeding met grote hoeveelheid baarmoederslijm.

23-07-2016 | Vrouw | 17
Uitstellen van menstruatie
Ik wilde graag mijn menstruatie uitstellen i.v.m. de vakantie. Ik heb dit 3 jaar geleden ook gebruikt. Ik kan me van toen nog wel herinneren dat ik er de eerste dag van gebruik goed ziek van was en de eerste dag nadat ik gestopt was ook. Om die reden was ik in eerste instantie wat huiverig, maar desondanks heb ik het dit jaar opnieuw geprobeerd. Ik heb 's avonds mijn eerst[lees meer...]e tablet geslikt (om eventuele hoofdpijn te beperken omdat ik toch zou slapen), en dit is mij zeer goed bevallen. Ik heb in de loop der dagen wat hoofdpijnklachten ervaren en af en toe wat buikpijn (soort menstruatie-achtige buikpijn). Het heeft voor mij goed gewerkt, ongeveer 60 uur nadat ik mijn laatste tablet heb ingenomen werd ik ongesteld (ipv de beloofde 72 uur, maar ik meen mij te herinneren dat dit 3 jaar geleden ook zo was). Ik zou Primolut voor kort gebruik om de menstruatie uit te stellen zeker aanraden!

23-11-2015 | Vrouw | 44
Uitstellen van menstruatie
Om menstruatie uit te stellen, een aantal dagen geslikt. Toen ik stopte met de pillen kreeg ik een hele rare vieze smaak van metaal in mijn mond en neus. Verder werkt het wel goed, ben niet ongesteld geworden in het buitenland. Toch heb ik het gevoel dat je dit spul niet te vaak moet gebruiken...

15-11-2014 | Vrouw | 50
norethisteron
Heb Primolut gebruikt om menstruatie uit te stellen. Ben 3 dagen voor verwachte menstruatie gaan slikken en heb daarna nog 5 dagen geslikt, 3x per dag. Op wat rug- en buikkrampen na geen last gehad. Grootste probleem was om niet te vergeen het pilletje in te nemen.

17-03-2024 | Vrouw | 47
Uitstellen van menstruatie
Na het lezen van deze horrorverhalen, ontzettend bang om met Primolut te starten. Uiteindelijk toch gedaan! Zo blij dat ik het toch ben gaan slikken. Totaal geen negatieve bijwerkingen, alleen positief! Hoewel veel vrouwen omschrijven dat zij psychische klachten kregen, werkte het bij mij juist andersom. Juist een keer geen stemmingswisseling, onrust en gierende hor[lees meer...]monen maar juist rust! Heel prettig om ook eens te ervaren. Na het stoppen kwam de cyclus 1 a 2 dgn later opgang. Probeer het gewoon, mocht je ellende ervaren dan ben je ook zo weer gestopt. Ik heb me overigens wel heel strikt aan de tijden gehouden. En ook maar 3 a 4 dgn geslikt.

22-02-2024 | Vrouw | 26
Uitstellen van menstruatie
Na alle negatieve verhalen te hebben gelezen, wilde ik eigenlijk niet starten met Primolut N. Maar ivm vakantie toch gestart. Ik heb het 14 dagen (3x per dag op vaste tijdstippen) gebruikt en het heeft prima gewerkt! Mijn menstruatie bleef uit en is na 2 dagen nadat ik gestopt was, weer begonnen. Verschilde niet veel met mijn normale menstruatie. Tijdens en na gebruik geen[lees meer...] last gehad van bijwerkingen. Dus ben er zeer blij mee!

13-02-2024 | Vrouw | 41
Onregelmatige menstruatiecyclus
Gebruikt ivm menstruatie die niet stopte. Na starten Primolut kuur, bloeden gestopt. Ontrekkingsbloeding na 2 dagen na afloop kuur. Geen noemenswaardige bijwerkingen

25-01-2024 | Vrouw | 38
Uitstellen van menstruatie
Na het lezen van de vele verhalen met grote bijwerkingen heb ik lang getwijfeld over het gebruik, uiteindelijk besloten dat het weekend weg het me waard was en geen seconde spijt gehad. Mijn menstruatie zou op zaterdag beginnen, dus ik ben op woensdagochtend gestart en zaterdagmiddag geëindigd. Ik moest drie pilletjes per dag, na de maaltijd innemen, wekker gezet, geen [lees meer...]probleem. Waar ik bang was voor met name de psychische bijwerkingen die velen omschreven voelde ik me juist rustiger dan normaal voor mijn menstruatie. Af en toe wat hele lichte krampjes, maar eigenlijk niets noemenswaardig. Op woensdag kwam mijn menstruatie opzetten, ik had me op het ergste voorbereid qua bloedverlies en buikkrampen, maar mijn menstruatie was juist veel lichter dan dat het daarvoor was, en ook de buikpijn bleef (gelukkig) uit. De afgelopen maand voelde ik mijn eisprong niet zo goed als de maanden ervoor, maar met een cyclus van 32 dagen is mijn cyclus vrijwel normaal gebleven. Ook deze maand een veel mildere menstruatie dan dat ik gewend was voordat ik de primolut gebruikte. Het lijkt er bij mij dus op alsof de primolut een soort van reset geweest is, in positieve zin. Ik ben niet zo van het gebruik van hormonen, maar mocht de situatie belangrijk genoeg zijn zou ik primolut opnieuw durven te gebruiken.

06-12-2023 | Vrouw | 49
Uitstellen van menstruatie
İk heb dit middel niet zo lang kunnen gebruiken wegens slechte bijwerkingen , zoals ik heb gelezen bij ervaringen klopt allemaal, ik werdt erg somber en veel spanning , voelde me niet zoals ik was , depresieve gevoelens, vandaar ook eerder moeten stoppen, ik vindt een gevaarlijk spul en zal het nooit meer gebruiken

22-07-2023 | Vrouw | 30
Uitstellen van menstruatie
Omdat ik in mijn festival weekend ongesteld zou worden heb ik primolut geslikt. Ik heb drie alarmen gezet en nam de pil altijd op drie vaste tijden. Geprobeerd in de aanloop naar het festival zo gezond mogelijk te eten en weinig zout (ivm evt vocht vasthouden) Geen bijwerkingen gehad en ik was niet ongesteld dat weekend. In totaal 6 dagen geslikt en werd op de derde dag n[lees meer...]a het stoppen ongesteld zonder extra klachten.

05-11-2022 | Vrouw | 39
Uitstellen van menstruatie
Was een beetje bang geworden nadat ik hier alle reacties had gelezen. Dit omdat ik 1 a 2 per jaar last van migraine heb en niet goed reageer op hormonen. Ik heb het genomen ivm weekend in het buitenland. Een vriendin neemt dit met regelmaat en heeft nooit ergens last van. Ik heb dan ook nergens last van gehad. Geen bijwerking niks. Nadat ik gestopt ben, ben ik kleine 4 dag[lees meer...]en later ongesteld geworden. Dit ook zonder klachten. Enige is wel dat ik enorm erg ongesteld ben. Maar het medicijn doet wat ie moet doen

22-08-2022 | Vrouw | 42
Uitstellen van menstruatie
Na alle horrorverhalen hier was ik wat huiverig. Maar ik heb nergens last van gehad. Geen bijwerkingen, innemen gewoon in mijn agenda gezet met een melding. Echt geen enkel probleem. Ik weet nog niet hoe het is als ik ermee stop, maar het is mij meer dan waard geweest.

07-08-2022 | Vrouw | 33
Uitstellen van menstruatie
Vanwege vakantie en geen zin om daar ongesteld te worden toch de stap genomen om primoluut eens te proberen. Ik had veel horror verhalen gelezen over dit medicijn en was dus wat huiverig om ermee te beginnen. Maar het tegenovergestelde is waar. Fantastische ervaring met dit medicijn. Ik begon 3 dagen voor de verwachte menstruatie, nam 3 maal daags 1 tablet. De menstruatie[lees meer...] bleef uit en ik had geen enkele vervelende bijwerking. Echt super blij dat ik gekozen heb voor primoluut en zou het iedereen aanbevelen.