Ervaringen met Primolut N

norethisteron

gebrek aan concentratie Niet mezelf versuft depressief opgezette buik buikkrampen misselijkheid duizeligheid buikpijn

23-03-2022 | Vrouw | 25
Uitstellen van menstruatie
In verband met vakantie wilde ik graag mijn menstruatie met een week uitstellen. Door het lezen van de ervaringen op deze site was ik erg aan het twijfelen omdat ik bang was voor mogelijke bijwerkingen. Uiteindelijk toch voor gekozen om het te doen. 3 dagen van te voren begonnen met slikken (twee keer per dag een tablet na een maaltijd) en in totaal 10 dagen de tabletten g[lees meer...]eslikt. Ik heb nergens last van gehad, helemaal geen bijwerkingen. Het werkte goed. Op de derde dag na het stoppen uiteindelijk ongesteld geworden. Ook daarbij gelukkig nog geen bijzonderheden. Ik zou het aanraden.

25-11-2021 | Vrouw | 36
Uitstellen van menstruatie
Voor mij werkte dit middel perfect. Van tevoren had ik gezocht naar ervaringen van anderen en daarom was ik wat huiverig om dit middel te gebruiken. Maar bij mij werkte het prima! Ik had geen buikpijn, hoofdpijn of wat dan ook tijdens gebruik en mijn menstruatie kwam 2 dagen na het stoppen op gang. Ik wilde op vakantie niet ongesteld zijn. Ik heb er voor gekozen om Primolu[lees meer...]t een maand vóór de vakantie te slikken om zo mijn menstruatie te verzetten. Dat is heel goed gelukt! Mijn cyclus kwam weer prima op gang en zodoende was ik ongeveer 2 weken vóór en 2 weken ná mijn vakantie ongesteld. Je hoeft dus niet bang voor dit middel te zijn, het heeft mij goed geholpen!

07-09-2021 | Vrouw | 32
Uitstellen van menstruatie
2 dagen voor menstruatie begonnen en 3 dagen geslikt. Ik werd 4 dagen na de laatste pil ongesteld. Wel gepaard met meer buikkramp maar dat was het waard.

10-08-2020 | Vrouw | 20
Abnormaal vaginaal bloedverlies
Ik heb 3 weken lang gebloed en 3 weken lang was ik ongesteld. Ik had hierdoor zelfs bloedarmoede opgelopen. Ik heb de tabletten van primolut voorgeschreven gekregen met als waarschuwing dat ik de 10e dag enorm veel zou bloeden. Ik heb dit 3x per dag moeten gebruiken (30 tabletten) dus 10 dagen kuur. Na de 1e dag stopte de bloeding al en kreeg ik een beetje oud bloed. Verde[lees meer...]r niks meer gehad. Ik had af en toe een vreselijke kramp maar dat was het. Ik heb ze zoals aangeraden gebruikt. Ik weet niet hoe het verder gaat aflopen met mijn menstruatie dus dat ik afwachten. Ik raad dit enorm aan!

24-07-2020 | Vrouw | 51
Uitstellen van menstruatie
Gebruik dit medicijn al sinds mijn twintigste, elk jaar als ik op vakantie ga zonder problemen. Ik ben nu 51. Schrik dus wel van de verhalen van anderen de dames met al die bijwerkingen. Maar wat mij mij betreft dus ideaal. Geen gedoe in de vakantie met verbandjes en al die toestanden. De buikpijn in het begin bij het slikken , dat moet dan maar, omdat je lichaam toch gewo[lees meer...]on wat anders wel. En dat ik misschien meer buikpijn heb of zwaarder ongesteld ben na het slikken , neem ik dan ook de koop toe. Zo een ramp is dat nu ook weer niet. Ik raad het mijn dochter ook aan , mocht ze al dat gedoe niet willen hebben in de vakantie.

15-08-2019 | Vrouw | 33
Uitstellen van menstruatie
Ik heb Primolut gebruikt om mijn ongesteldheid uit te stellen, wat perfect heeft gewerkt. Na 3 dagen werd ik ongesteld. Ik heb geen last gehad van vocht vasthouden, hoofdpijn, moeheid en heb ook geen zwaardere mensturatie gehad dan normaal.

14-08-2019 | Vrouw | 32
Uitstellen van menstruatie
Primolut gebruikt om menstruatie uit te stellen in de vakantie. Dit heeft prima gewerkt! Na het stoppen werd ik 4 dagen later ongesteld, maar een paar druppels ipv verwachte hevige 'ontrekkingsbloedingen' zoals beschreven en verteld door de huisarts. Ik raad het zeker aan! NB: met gebruik van de pil ook altijd weinig klachten gehad, wellicht reageer ik niet anders op ee[lees meer...]n hormoon waardoor ik nauwelijks klachten heb ervaren. Ik denk dat dit in vergelijking valt.

13-08-2019 | Vrouw | 46
Uitstellen van menstruatie
Geen menstruatie op vakantie, geen bijwerkingen ervaren. 3 keer per dag innemen, had mijn wekker op mijn telefoon 3x per dag gezet, na het eten innemen. Afgelopen zondag gestopt (nu is het dinsdag) tot op heden alleen nog wat krampjes, maar nog geen menstruatie. Die zal nog wel komen.

29-07-2018 | Vrouw | 37
Uitstellen van menstruatie
Met een regelmatige cyclus 3 dagen voor verwachtte menstruatie begonnen en een kleine week gebruikt. Eerste en tweede dag wat misselijk. 3 dagen na het stoppen ongesteld geworden.

17-07-2018 | Vrouw | 44
Uitstellen van menstruatie
Ik was sceptisch en durfde het middel eerst niet te gebruiken vanwege alle slechte ervaringen die ik las op internet. Ik heb 0 bijwerkingen gehad.geen pukkels.mijn huid is van nature slecht maar geen 1 pukkel.geen vocht vast houden.prima stemming.ik was blij dat ik mijn menstruatie op een festival kon uitstellen door primolut

23-06-2018 | Vrouw | 32
Uitstellen van menstruatie
Gebruikt voor het uitstellen van mijn menstruatie tijdens de vakantie. Ondanks dat ik erg huiverig was voor de bijwerkingen die ik oa hier had gelezen helemaal nergens last van gehad. Enige nadeel is dat je 3 maal daags 1 tabet in moet nemen dus je moet er wel steeds aan denken dat je hem optijd in neemt.

24-09-2017 | Vrouw | 30
Uitstellen van menstruatie
Ik heb 10 dagen lang Primolut N geslikt om mijn menstruatie uit te stellen voor een vakantie. Ik heb mijn menstruatie een maand voor de vakantie uitgesteld, zodat de volgende menstruatie automatisch later zou zijn en pas na mijn vakantie zou plaatsvinden. Los van wat gewichtstoename/vocht vasthouden, heb ik geen enkele bijwerkingen gehad. Erg tevreden over dit medicijn en [lees meer...]zou het een volgende keer weer gebruiken.

20-08-2017 | Vrouw | 33
Uitstellen van menstruatie
Primolut gekregen via de huisarts om mijn menstruatie uit te stellen. Zondagavond begonnen, wel wat lichte last van bijwerking, mijn lichaam gaf me het gevoel menstruatie te krijgen, beetje zeurende krampjes. Maar gelukkig niet ongesteld geworden op donderdagavond laatste pil genomen en zaterdagochtend ongesteld geworden met minder klachten als voorheen. Zeer zeker voor he[lees meer...]rhaling vatbaar!!!

15-09-2016 | Vrouw | 24
Onregelmatige menstruatiecyclus
Ik ben in mei gestopt met de pil en sindsdien maar een keer gemenstrueerd. HA heeft me primolut voorgeschreven. 2x per dag voor 10 dagen innemen. Sinds maandag gestopt en wacht nu mijn menstruatie af. Ik heb nergens last van gehad gelukkig en hoop dat mijn menstruatie snel komt en regelmatig wordt.

24-07-2016 | Vrouw | 16
Uitstellen van menstruatie
Heb primolut N al 2x gebruikt i.v.m. met de zomervakantie's en bij de apotheek gekocht. Het werkt zoals het zou moeten doen en heb allebei de keeren geen bijwerkingen gehad. Ook zijn het zeer kleine pilletjes en is het makkelijk om door te slikken.

02-04-2016 | Vrouw | 16
Uitstellen van menstruatie
Ik ben 16 jaar en heb dit medicijn gebruikt, omdat ik ongesteld moest worden op een kamp, aangezien daar gezamenlijk gedoucht werd, voelde ik me niet heel erg fijn als ik ongesteld zou zijn. Dit medicijn werd voorgeschreven en ik ben niet ongesteld geworden. Het is een klein pilletje dus makkelijk weg te krijgen. Hele lichte bijwerkingen, maar die vallen eigenlijk te verwa[lees meer...]arlozen.