Ervaringen met Condyline

podofyllotoxine

branderig gevoel gebied van rode huid

Condyloma (51 meningen)
Wratten (21 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Zovirax (10 meningen)

27-09-2018 | Man | 21
Genitale wratten
Dit is nu de tweede keer dat ik dit medicijn probeer. De eerste keer mocht ik van mijn huisarts niet langer dan 6 weken aanstippen. Toen ik toendertijd klaar was met mijn kuur bleef er 1 klein wratje over; die volgens de arts vanzelf weg zou gaan. Ik had de eerste keer maar een aantal wratjes, vrij overzichtelijk, nog steeds erg ongemakkelijk. Na een tijd kwamen ze INE[lees meer...]ENS terug. En ditmaal; 10x zoveel. En ik heb het idee dat het telkens door bleef gaan en er steeds maar nieuwe bijkwamen. Dus een nieuwe huisarts verder; ben ik weer opnieuw begonnen met dit vreselijke middel. Ik zou dit mijn ergste vijand niet aandoen. De vorige keer was het niet "Heel" erg, maar nog steeds zwaar kut. Maar ditmaal.... Ik zit in mijn derde week van max. 8 weken. En ik ga KAPOT. Ik ben net een opa die slecht ter been is. Ik kan niet normaal meer lopen, zitten, liggen of slapen van de constante, vervelende, irritante pijn! Elke seconde van elke dag heb ik steken en staat alles in brand! De grootschaaligheid van de pijn wordt gekenmerkt door zijn frequentie. Alles is aan het zweren; alles is kapot, alles is pijnlijk en alle huid is weggegbrand...BEHALVE DE WRATTEN. Ik wens de gebruikers (mijn lotgenoten) van dit middel onwijs veel sterkte en succes. Het breken van mijn neus, knie, arm en mijn hersenschudding, longontsteking en niersteen BIJ ELKAAR was NIKS vergeleken bij dit achterlijke middel. Ik word gek... Een SOA die je kunt krijgen ookal heb je veilige sex...moet ik net hebben....

24-06-2018 | Vrouw | 21
Genitale wratten
Ik kwam erachter dat ik last had van wratjes op mijn binnenste schaamlip. Naar de dokter gegaan.. en wat bleek.. Jup.. een soa, HPV. Ik kreeg het aanstipmiddeltje en moest 2x daags, gedurende 3 dagen per week de wratjes aanstippen. Ik ben gelijk dezelfde dag nog begonnen. Indien lenigheid ontbreekt was het lastig aanbrengen. Het is de bedoeling dat je het alleen op het wra[lees meer...]tje aanbrengt omdat je de huid eromheen anders ‘wegbrand’. Dat gebeurde dus ook.. ik kreeg veel wonden en blaren, welke leken op brand en schaafwonden.. erg pijnlijk.. zo pijnlijk dat ik er op dag 2 aan dacht om te stoppen. Uiteindelijk de 3e dag toch maar afgemaakt, waarna de wratjes weg bleken (na 3 dagen, super fijn!!) ik heb de dagen erop dagelijks gespoeld met lauw water, wat ook pijnlijk was vanwege de ontsteking die ontstaan was in de open wondjes. Het spoelen was gevoelig, maar hielp wel. Daarna heb ik het ingesmeerd met vaseline om het genezingsproces te bevorderen en de wondjes ‘dicht te metselen’ als bescherming tegen bacteriën. Nu, 3 dagen later zijn bijna alle wondjes dicht en heb ik geen pijn meer. Kortom: super middel, doet wat het moet doen.. werkt super snel.. maar wel een pijnlijke ervaring Denk vooral in het begin niet om er extra op te doen, omdat je niks merkt. Daar krijg je spijt van. Je voelt effect en pijn op dag 2. Je huid slaat wit uit door dit middel.. naar gezicht maar dat hoort erbij.. dit verdwijnt met vaseline < tip. Succes voor iedereen die het gaat gebruiken. Het is even heel naar en pijnlijk.. maar het helpt!

08-12-2016 | Vrouw | 21
Condyloma
Ik vind het een erg agressief middel. Ik heb het een tijd terug gebruikt. Na 2 weken gebruiken was alles weg had er zo'n 20. Maar na 4 maanden kwam het weer terug. Heb nu weer het zelfde middel gekregen. Ik heb er erg veel last van, roodheid, pijn, zwelling, zweren. Maar uitendelijk weet ik dat het wel effectief is dus daar haal ik mijn moed maar uit om de lotion weer aan[lees meer...] te brengen.

14-06-2022 | Vrouw | 22
podofyllotoxine (1,5mg/g)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
Helaas ook ik was getroffen met deze vervelende HPV soa. Toen ik erachter kwam dat ik GW had kreeg ik erge paniek en dacht ik dat ik hier 2 jaar mee opgescheept zou zitten. Ik las online dat het vanzelf weg zou gaan dus ik had een maandje gewacht. Helaas kwam ik erachter dat ze ondertussen steeds groter werden en er ook steeds meer bij kwamen. Ik heb toen ook aan mijn vrie[lees meer...]nd verteld dat ik dit had want je kon ze niet goed zien omdat het echt bij mijn vagina mond zat. Hij reageerde er heel gerust op omdat je er ook niet ziek van kan worden en hij vond het vooral erg vervelend voor mij. Toen ik bij de huisarts geweest was kreeg ik de bevestiging dat ik GW had en kreeg ik condyline voorgeschreven. Ik had overal horror verhalen gelezen over heftige brand wonden etc maar zelf heb ik hier geen last van gehad. Doordat ik het slecht kon zien heb ik geen vaseline gebruikt omdat ik bang was dat ik dit op de GW ging smeren en ben ik heel voorzichtig omgegaan met het aanstippen. Ik deed niet teveel op het stokje en ging er voorzichtig mee te werk. Ik heb nu pas 3 dagen aangestipt en zit nu in mijn 2e rustdag en de plekjes zijn al bijna helemaal weg!! :) dit is erg bijzonder omdat ze ondertussen al groot waren geworden. Ik heb alle vertrouwen in het spul en denk dat als ik klaar ben met de 2e week ik overal vanaf ben! Het viel mij dus reuze mee. Mijn conclusie: Als je denkt dat je GW hebt. Ga dan naar de huisarts laat je onderzoeken en vraag specifiek naar condyline. Ga voorzichtig te werk met het product en doe niet teveel product op je stokje en laat de tijd zijn werk doen. Het helpt echt! Je bent niet vies het kan gebeuren, je hebt het nu eenmaal en met dit medicijn kan je er ook snel vanaf zijn. Voor degene die het zouden willen weten omdat ik mij dit zelf ook af vroeg; ik heb seks kunnen hebben tijdens de behandeling en dat deed geen pijn.

03-11-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Effectief, zeker. Breng het niet te veel aan. Ik heb al geen voorhuid, en nu is de rest van mn huid ook weggebrand. Ik heb 1 terugkomende wrat, en na herhaaldelijk aanstippen, heb ik een schaafwond op mijn penis. Niet prettig. Werkt wel erg goed. Hier en daar komt er een enkel wratje/bultje bij rondom mijn schaamstreek, maar die zijn vaak snel wegz

26-05-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Mijn vriendin en ik allebei de klos. We weten niet van wie het af komt maar we wisten wel dat we het zo snel mogelijk weg wilden hebben. Gelukkig was het er bij mij maar 1 kleine. Mijn vriendin had er wat meerdere. Allebei gebruik gemaakt van condyline. Nou, ik had van te voren deze horrorverhalen gelezen. Vandaar dat ik nu zelf mijn reactie achterlaat. Wanneer iets slecht[lees meer...] ervaren wordt, wordt er ook eerder iets over geschreven! Dus voor nu dus een goede ervaring! Bij mij was die na de eerste week al weg. Bij m’n vriendin duurde het wel wat langer en kwamen er soms ook wat extra bij tussendoor. Na 4 weken toch helemaal vrij. Ik heb geen last gehad van brandend gevoel, sterker nog: ik voelde niks en dacht dat ik het fout deed. Maar toch begon die te verdwijnen. M’n vriendin gaf aan dat het af en toe wat brandde bij het aanbrengen. Voor de rest viel het over het algemeen wel mee. Zo kan het dus ook gaan!

22-05-2020 | Vrouw | 22
Genitale wratten
Ik had ze eerst nog niet gevoeld en dacht dat het vanzelf verdween tot er na 1 maand nog steeds die 2 bultjes zaten. Had er geen last van toch maar even naar de huisarts geweest helaas genitale wratjes. Gelijk begonnen met condyline en binnen 3 dagen waren ze met amper pijn weg ook geen last van gehad in de rust dagen. Helaas nu na 3 weken zijn er weer 3 kleintjes terug du[lees meer...]s snel weer begonnen met behandelen al brandde het wel wat meer en dit keer ook jeuk er aan gehad maar hopen dat ze weer binnen 3 dagen weg zijn :). Iedereen veel succes met aanstippen,helaas blijft dit virus langer in je lichaam en moeten we allemaal hetzelfde ondergaan! Veel liefs van mij

03-07-2019 | Vrouw | 22
podofyllotoxine (0,5)
Genitale wratten
Werkte goed, na 3 dagen aanstippen en 2 dagen niks was de wrat al verdwenen. Plekje was wel gevoelig. Voorzichtig aanstippen.

08-03-2018 | Vrouw | 22
Genitale wratten
Ik las dat veel mensen last hadden van het medicijn. Pijn, zweren, amper kunnen zitten enz.Ik heb totaal geen last en de wratjes zijn al bijna weg. Laat je niet gek maken, succes!

10-07-2017 | Man | 22
Genitale wratten
GW.. ik kon het herinneren van de biologie les van zo een tien jaar geleden, het verschrikkelijkste dat je kon overkomen? Na de constatering van 3 kleine bultjes op de voorhuid van mijn penis begon ik toch te twijfelen, het zal toch niet dat....... Na 2 maanden gewacht te hebben tot het weg ging ben ik toch maar naar de dokter gegaan. En ja, inderdaad.. De dokter consta[lees meer...]teerde 3 kleine genitale wratjes. Ik schaamde me kapot maar durfde het uiteindelijk toch aan mijn vriendin te vertellen. Gelukkig vatte zij het goed op en vond het helemaal niet vies! De zelfde dag ben ik meteen begonnen met de Condyline behandeling. 2 keer per dag 3 dagen lang. Na de eerste aanstip dag ging ik toch even googelen wat de ervaringen waren van mijn mede slachtoffers. Ik schrok me dood. Pijn, zwellingen, branden etc. Ik dacht even dat ik gek werd. Ik besloot gewoon door te gaan met de behandeling en niet te letten op de verhalen van andere. Nu inmiddels op mijn 2e rustdag en alles is weg. Geen een wratje meer te vinden en geen pijn, geen zwelling en geen branderig gevoel gehad! Wel is mijn huid wat verkleurd op de plaats waar de wratjes zaten maar dat ziet er al weer beter uit als gisteren. Ik verwacht dat dit de komende dagen weer goed komt.

31-05-2011 | Vrouw | 22
podofyllotoxine
HPV virus
Eerst het ik twee keer Wartec gebruikt, dat hielp voor geen meter. Later condyline gekregen en het werkte al tijdens de eerste week! ze waren supersnel verdwenen, helaas wel veel last gehad van zweren en wondjes dus smeer eromheen zoveel mogelijk met vaseline, en laat de stof goed opdrogen.Probeer de wratjes ook heel nauwkeurig aan te stippen.

24-05-2023 | Man | 23
podofyllotoxine (5mg/ml)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
Pas op met het gebruik van dit medicijn. Ik ben de eerste behandeling te roekeloos geweest en heb het over de gehele plek gesmeerd inclusief de gezonde huid. Na 2 dagen had ik open blaren en huid die los liet. Verder was de pijn niet ondragelijk wel vervelend met lopen, sporten etc. 4 dagen na het eerste gebruik was de pijn/huidirritatie weg en de meeste wratten ook. B[lees meer...]epanthen en goed de huid schoonhouden zorgt er voor dat het sneller geneest. Overal goed en effectief medicijn alleen wees er voorzichtig mee! De irritatie begint pas na 2 dagen pas en dan ben je al te laat als je te veel hebt gebruikt.

21-02-2023 | Man | 23
Wratten
WAT EEN SLECHT PRODUCT NOOIT MEER DOEN HEEL VEEL PIJN HELE HUID OPEN ALSOF IK ZUUR OP ME HUID HEB GEDAAN

31-10-2020 | Man | 23
Genitale wratten
Begin augustus merkte in een groepje kleine bultjes op. Hierna ben ik direct begonnen met een zalf genaamd Wartec, had ik van de huisarts op recept gekregen. Gebruik was naar mijn idee niet heel spannend. Heb wel een geïrriteerde huid gehad en wat korstjes op sommige plekken. De huid leek wat te vervellen, maar had verder geen intense pijn zoals een aantal verhalen. Na de [lees meer...]eerste week verdwenen de wratjes, maar had ik er verder niet meer op gelet. Na een aantal weken zag ik dat de wratjes weer terug kwamen (overigens niet zo groot als de eerste keer, wel wat meer verspreid) en begon in een beetje in paniek te raken. Toen ben ik weer met een kuur met het zalfje begonnen, overigens bleven de wratjes terugkomen, al waren ze erg klein. De zalf was op het gegeven moment op, maar de wratjes nog niet weg. Hierna heb ik de vloeistof gekregen (5mg/ml), hier ben ik vandaag mee begonnen. De wratjes zijn ondertussen na het zoveel gebruiken van de zalf al bijna weg, maar wil het helemaal wegkrijgen d.m.v. de vloeistof. Mijn tip aan de mensen die dit beginnen met gebruiken; accepteer even dat je hebt verloren en ga jezelf richten op het zo snel mogelijk afkomen van de wratjes. Dat betekent dus ook even geen masturbatie (voor de mannen) en zo min mogelijk seks (als je het doet doe het dan veilig). Ik heb het gevoel dat de kleine wratjes steeds weer terugkwamen, doordat ik af en toe masturbeerde tijdens de kuur en ik mezelf besmette op andere plekken. De kuurtjes begonnen pas echt goed te werken toen stopte met masturberen en ik ook extra op de hygiëne ben gaan letten. Dus het geslachtsdeel echt schoonhouden, handen wassen nadat je je geslachtsdeel hebt aangeraakt. En voor de tijd dat de wratjes nog niet weg zijn, alleen de wratjes aanraken als je de zalf/vloeistof erop smeert. Mocht je een keer seks hebben, was je geslachtsdeel daarna dan ook even goed na in de douche en daarna deppend de wratjes droogmaken. Succes mensen, wees niet beschaamd om je eventuele partner hierover te vertellen, aangezien het geen verdere lichamelijke gevolgen heeft. Het duurt even voor je er vanaf bent, maar er zijn ergere SOA's die je kunt oplopen. Het duurt even en het is erg vervelend, maar er komt een dag dat je er vanaf bent!

24-04-2019 | Man | 23
Genitale wratten
Bij de huisarts terecht gekomen omdat er enkele bultjes ontstonden bij de anus. Nadat de huisarts gekeken had was de conclusie genitale wratten. Door de hoeveelheid en de grootte van de wratten werd er ook een afspraak gemaakt bij de dermatoloog en liet de huisarts voorzicht doorschemeren dat ze misschien wel operatief verwijderd moeten worden. De huisarts schreef gelijk C[lees meer...]ondyline voor en diezelfde dag mee begonnen. De eerste 2 dagen merkte ik niks. Bij dag 3 werd de pijn al meer en begonnen de eerste wratten ook wit te worden. Tijdens de rustperiode werd de pijn steeds erger en begonnen de wratten nu volledig wit uit te slaan en kwam er ook bloed en vocht uit (Tip: Leg een inlegkruisje in je onderbroek. is wennen, maar helpt wel). Na de eerste rustperiode waren de wratten iets kleiner geworden, maar niet veel. Tijdens de tweede dag van de tweede keer behandelen waren de wratten plots voor de helft al kleiner geworden. Deze behandeling ging wel met meer pijn en meer zweertjes. Nu ik begin met met derde behandelingsweek merk ik dat er alleen nog een paar kleine bultjes zitten. Die operatie is bijna zeker niet nodig. Het is een agressief middel, maar als je het voorzichtig gebruikt is het te doen.

21-03-2019 | Vrouw | 23
Genitale wratten
Laat je niet bang maken door de mensen op deze pagina!! Als je onbenullig je hele vagina vol gaat smeren krijg je inderdaad overal blaren, maar als je het aanbrengt volgens de aanwijzingen dan verdwijnen de wratjes snel. Tenminste, dat is mijn ervaring. Op de laatste dag smeren voelde ik waar de wratjes zaten, niet echt pijn maar eerder lichte irritatie. Ik kon nog lopen, [lees meer...]fietsen en zitten. Na 1x vier dagen smeren waren ze weg. Geef het een kans... EN LEES DE BIJSLUITER!

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum