mondverzorging

Trekken van tand of kies (18 meningen)
Tandverzorging (7 meningen)
Aften (3 meningen)

04-08-2019 | Vrouw | 37
Tandvleesontsteking
Na vele negatieve recensies te lezen, wil ik er toch mijn ervaring delen met dit product. In 1 woord, geweldig. Eindelijk iets gevonden wat echt werkt voor mij. Geen last van bijwerkingen, echt geen 1 bijwerking die omschreven staat. Mijn tandvlees wordt er mooi roze van. Geen pijn meer en geen overgevoelige tandvlees. En had hiervoor zoveel producten gebruikt en nooit res[lees meer...]ultaat. Geen branderige tong of mond. Geen blaren in de mond, geen verlies van smaak? Dus denk dat het echt bij iedereen anders werkt. Ik gebruik het in combinatie met de tandpasta. En een hele grote pluspunt die erbij komt, mijn tanden worden witter? Was bang voor gele bruine tanden, maar bij mij werkt het dus averechts? Kortom, voor mij een heel goed product wat doet wat het zegt.

10-03-2019 | Vrouw | 19
Tandvleesontsteking
Ik moest het mondwater 3 weken lang 2 keer per dag innemen, maar na 1x ben ik al gestopt. Tijdens het spoelen wilde ik het al z.s.m. uitspugen en direct erna kreeg ik een super branderig en droog gevoel in mijn mond!! Niet te doen!

21-10-2018 | Vrouw | 32
Tandvleesontsteking
Door ontsteking op advies van de tandarts dit gaan gebruiken. Mijn hele tong staat in de fik. Man man man man wat branden. Ik gebruik het niet meer. 1 keer nooit weer

20-09-2018 | Man | 50
Tandvleesontsteking
Kreeg dit voorgeschreven door mijn tandhygieniste. Dit omdat mijn tandvlees ontstoken was. Na een dag of drie kreeg ik last van mijn tong. Schraal, droog en een dood gevoel aan met name mijn smaakpapillen. Wees heel voorzichtig met gebruik. Verbaast mij dat je dit zomaar kan kopen.

21-08-2018 | Vrouw | 48
Tandvleesontsteking
Kreeg dit middel door mijn tandarts voorgeschreven wegens tandvleesontsteking. Daarbij moest ik ook de bijbehorende tandpasta gebruiken maar daar ben ik maar niet eens aan begonnen. Moest ermee spoelen en meteen de eerste keer al stonden mijn mond en tong in brand. Je mag erna niet met water spoelen want dat zou de werking ongedaan maken dus ik heb het maar even volgehoud[lees meer...]en en steeds na ene half uur toch met water gespoeld. Na een paar dagen merkte ik dat ik last kreeg van slokdarm en maag (heb ik al problemen mee), ook al ben je nog zo voorzichtig, je krijgt er toch wat van binnen. Ben met spoelen gestopt en breng het nu met water verdund met een wattenstaafje en rager op de ontstoken plekken aan. Veel te sterk middel om zomaar aan te bevelen (op een voorbedrukt reclamebriefje, ook nog.)

28-06-2018 | Vrouw | 51
Tandvleesontsteking
Ik vindt het middel niet helpen krijg last van mij mond tanden worden bruin jeuk aan mijn gehelmde als ik spoel gaat niet weg. Ik vindt het een slecht middel ook koop dit middel nooit meer de kwaal word 10 keer erger. Hoe kunnen tandartsen dit middel aan raden.

18-06-2018 | Man | 23
Tandvleesontsteking
Dramatisch, reviews hadden gelijk!

22-05-2018 | Vrouw | 30
Tandvleesontsteking
Ik moest het gebruiken van de mondhygiëniste. Ze had net de helft van mijn mond schoongemaakt, geen vlekje te zien. 1week later ging ik voor de andere helft en mijn hele mond was nog nooit zo donker met vlekken. Ze heeft wederom mijn hele mond gereinigd en ik mocht het spul nog 2weken gebruiken. Inmiddels zitten al mijn tanden weer onder de donkere vlekken en heb ik nu pas[lees meer...] de link met het middel gelegd. Erg vervelend, want nu moet ik wéér langs en dat kost mij klauwen met geld!!! Mijn tandvlees is overigens niet meer ontstoken, maar of dat nu alleen door dit spulletje komt... ik zou het zeker niet gebruiken!!!