mondverzorging

Trekken van tand of kies (6 meningen)
Tandverzorging (4 meningen)
Aften (1 mening)

04-03-2015 | Man | 39
mondverzorging (30ml)
Tandvleesontsteking
Na een tandvleesontsteking een jaar geleden gebruik ik het middel nu nog dagelijks 1x na het tandenpoetsen s'avonds. Het tintelen op de tong en in de mond herken ik, maar ik ervaar het helemaal niet als vervelend. In tegendeel. Overige bijwerkingen herken ik niet. Misschien dat je er gewoon even aan moet wennen.... ( na gebruik minstens een half uur niet eten en/ of dr[lees meer...]inken is wel belangrijk).

31-12-2013 | Vrouw | 48
Tandvleesontsteking
Tong en mond branden enorm na gebruik van dit product. Smaak was volledig verdwenen. Kreeg een schimmelinfectie in de mond door het gebruik. Op aanraden van de huisdokter onmiddellijk gestopt met het spoelen en medicatie gekregen om de schimmelinfectie te bestrijden.

02-09-2013 | Man | 41
Tandvleesontsteking
Ik heb zelf in het begin lichtbranderig gevoel gehad op mijn tong, maar voor de rest helemaal prima. Genezing van mijn tandvlees (na behandeling bij tandarts) is versneld door dit middel (0.12%). Geen verkleuring, zwarte tong of andere enge dingen, die ik bij anderen lees. Kennelijk hangt 't per persoon er van af; de overgevoelige mensen zouden dan idd zoutoplossing mo[lees meer...]eten gebruiken

21-04-2013 | Vrouw | 44
Tandvleesontsteking
Heb na het gebruik van dit mondspoelmiddel nauwelijks tot geen smaak meer!!! Mijn tong en tanden voelen raar aan en niets smaakt me meer. Hoop dat ik ooit mijn goede smaak terug krijg. Middel is erger dan de kwaal, ontsotken tandvlees.

19-04-2013 | Vrouw | 38
Tandvleesontsteking
Scherp medicijn. Ik kreeg blaren op mijn tong en terugtrekkend tandvlees. Daarnaast zaten en spontane bloedingen op mijn tandvlees. Mijn hele mond doet zeer. Toch maar spoelen met zout water.

23-03-2013 | Vrouw | 35
Tandvleesontsteking
Ben er direct mee gestopt na het 1x te gebruiken! Kreeg al na een 3-tal seconden een branderig gevoel op mn tong en lippen en na een halve minuut spoelen nog zeker twee uren last gehad van een erg branderige tong! Ben uit pure schrik nog twee x uit mijn bed gekomen om mijn tong te spoelen met koud water. Als ik de bijsluiter lees dan staat daar iets van kans op smaakver[lees meer...]anderingen dus ik had echt schrik dat mijn smaakpapillen er aan waren! Apotheker had nog geen klachten gehoord en is middel dat veel wordt voorgeschreven maar raadde dan toch ook zeker af dit nog verder te gebruiken, kan allergische reactie zijn nl. op een bestanddeel. Niet normaal, nog nooit meegemaakt met mondwater. Als ik dit hier zo allemaal lees ben ik ook heel blij dat ik het niet meer gebruik!

05-12-2012 | Vrouw | 57
Tandvleesontsteking
Het smaakt niet vreselijk en dat is het enige positieve,na het spoelen mag je een half uur niet eten of drinken maar binnen een kwartier krijg je een vreselijke bittere smaak die elke dag smerige wordt je tong gaat prikken en branden en wordt zwart smaak gaat weg en is nu na 3 dagen gestopt nog niet terug. Ik weet niet wie die middelen controleert maar laat een tandarts oo[lees meer...]k eens 2 weken gebruiken dan schrijven het niet voor. Mond is stuk en pijnlijk en ik heb een blaar.

20-10-2012 | Vrouw | 54
Tandvleesontsteking
Na 2 dagen volledig smaakverlies, de derde dag (was al gestopt met gebruik) opgezwollen speekselklieren. Smaak is nu, na 3 weken, nog steeds niet goed, wel iets verbetering (maar nog maar zo'n 30% van wat het voor de behandeling was).

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum