Ervaringen met OxyContin

Bij  HerniaX

Lage rugpijn (11 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Polyneuropathie (2 meningen)
Reumatoïde artritis (1 mening)
Gewrichtsontsteking (1 mening)
Brandwonden (1 mening)
Fantoompijn (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)

20-12-2012 | Vrouw | 22
Hernia
Vanaf begin augustus heb ik het middel Oxycontin aangeschreven gekregen. Dit gebruikte ik in combinatie met Lyrica. De Oxycontin hielp in het begin maar minimaal, het middel moet eerst een spiegel in je lichaam opbouwen eer dat het volledig begint te werken. Omdat je lichaam er snel aan went ben je gauw geneigd de dosis te verhogen. ik heb dit eerst gedaan i.o.v met d[lees meer...]e huisarts. Daarna ben je al snel geneigd om zelf meer te gaan pakken. Dit middel is zeer verslavend!!! 6 December ben ik geopereerd aan mn Hernia L5 S1. 16 december was ik de Oxycontin zat. ik slikte toen nog 40 mg per dag, ben toen in 1x gestopt! De eerste nacht was vreselijk, heel erg onderhuidse jeuk wat alleen weg ging met bewegen, De 2e nacht had ik dit met mindere maten, de 3e dag nog iets minder. Vanacht was mn 4e nacht en had ik bijna nergens last meer van. Ik voel me alleen nog wel wat lusteloos...... Als ik helemaal afgekickt ben van de oxycontin begin ik met het stoppen van lyrica. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad! Kijk uit met dit middel!

23-03-2013 | Man | 26
Hernia
hallo sinds een half jaar gebruik ik nu oxycontin smorgends 40mg smiddags40mg Savonds 40 mg die ik voorgeschreven gekregen had van mn dokter voor mijn gebroken rib al snel merkte ik geen pijn meer ik was echt tevreden van dit product omdat ik valtran voorgeschreven kreeg dit werkte niet geen beetje zelfs en dan heeft de dr derect oxycontin voorgeschreven de pijn was in[lees meer...] een uurtje weg jonges was dat voor mij een wondermiddel daarop gebruik ok ook al 5 jaar nog eens 2 keer 12mg bromazepam , 3 keer 50MG tranxene en voor slapen gaan 2 pillen Zolpidem 10mg een hele boel dus en allemaal benzos ik zie er echt geen uitweg meer in dus ik laat me opnemen in de pelgrim dat is een ontwenningskleniek zelf stond ik een half jaar geleden maar op 2 valiums daags meer maar door die oxycontin ben ik zwaar naar boven gegaan met mn benzos ik had iedere keer het gevoel dat ik meer nodig had dus zo snel mogelijk vanalles af kben er wel bang voor het meeste voor mn oxycontin ik hoop dat ik niet teveel ga afzien want ondertussen zijn er dagen dat ik 200 mg neem dat is er echt over maar het geeft me ook gewoon een goed gevoel maar je kan geen normaal leven lijden met die medicatie dus weg ermee ze gaan met afbouwen met methadone in 14 dagen naar 0 hopelijk gaat het geen hel worden ben er echt bang van blijf er vanaf mensen het maakt je lleven kapot

22-10-2012 | Man | 27
Hernia
Omdat ik vanwege een dubbele hernia niet meer kon bewegen van de pijn en Tramadol en andere pijnstillers niet werkten heb ik oxycontin voorgeschreven gekregen. Uiteindelijk gebruikte ik 4x 20mg per dag en begon te merken dat als ik te laat was met innemen ik me ziek begon te voelen. Na mn operatie wilde ik er ook zsm vanaf en heb met mn huisarts een afbouwschema gemaakt en[lees meer...] ben in 2 weken van 80 mg naar 0 gegaan (beetje sneller dan het opgestelde schema). Aanvankelijk leek het wel goed gegaan, maar sinds ik nu helemaal niets meer slik heb ik veel problemen met slapen: ik kan niet stil blijven liggen, Ik hoop maar dat dit snel over gaat, anders maar weer naar de huisarts...

30-11-2012 | Man | 34
Hernia
In 2008 geopereerd aan mijn eerste hernia. De pijn is toen nooit helemaal weg gegaan, maar er was prima mee te leven. Eind December 2011, 1e kerst dag. Ik wil mijn hond uit gaan laten, loop de deur uit en pak mijn hondje op (6kg) voel een pijnscheut in mijn rug, ben toch de hond maar gaan uit laten, maar dan wel 90 graden voorover gebogen. Helse pijn waarvan ik precies[lees meer...] wist wat het was; nog een hernia. Ik moest iets van pijn stilling hebben en kreeg Oxycotin en Oxynorm voor geschreven. Net als zovelen hier een lage dosis van 4 keer per dag 10mg Oxycotin en 4x 5mg Oxynorm per dag. Al snel werd dit (zonder medeweten van mijn huisarts) 4x 20mg Oxycotin en 4x 20mg Oxynorm. (Bij elkaar slikte ik dus 160mg aan morfine per dag). Afspraak gemaakt bij het MRI centrum in Amsterdam (daar kon ik het snelst terrecht). Scan laten maken en een week of wat later werd mij door een neuroloog verteld; Je hebt inderdaad nog een hernia. Operatie geplanned en een week of 6 later ging ik al onder het mes. Bijgekomen na de operatie, voelde ik nog steeds pijn, die ik na mijn eerste hernia operatie niet gevoeld had. Na mijn eerste operatie dacht ik gelijk te kunnen gaan lopen, nu na de 2e dacht ik dat ze behalve me open te hebben gesneden, niks hadden gedaan! Volgende dag de neurochirurg gesproken; Hij heeft lidteken weefsel moeten verwijderen en holtes waar zenuwen doorheen lopen uit moeten boren. Hierbij is een van de zenuwen geraakt en daar had ik nog pijn van. Of het ooit nog over zou gaan kon de chirurg me niet vertellen. Over het algemeen regenereren zenuwen zich weer (mits je gezond bent) maar dat kan zeer lang duren (de arts had het over 2 tot 5 jaar). Laatste dosis die ik op dat moment had genomen was de ochtend van de operatie. In totaal 40mg Oxy. Volgende dag savonds lag ik in het ziekenhuis dus keihard af te kicken. Lopen kon ik bijna niet, maar als de zuster met niet snel Oxy gaf, dan zou ik gewoon naar huis gaan lopen, daar had ik het wel liggen. Uiteindelijk toch wat gekregen (onder zwaar protest van de zuster). De nacht nog redelijk kunnen slapen, volgende dag naar huis. Die dag moest ik eigenlijk beginnen met afbouwen. Hun schema was de eerste 2 weken nog even 10mg Oxycotin per dag, daarna ermee stoppen (cold turkey). Ik had in het ziekenhuis dus smorgens nog een 10mg pil moeten krijgen, maar die is door omstandigheden vergeten. Uiteindelijk thuis, nog steeds niks genomen. Ik voelde me helemaal niet lekker en dacht dat dat van de operatie kwam, terwijl ik dus heel hard bezig was met afkicken. Volgende dag; huilen huilen en nog eens huilen. Mijn lichaam voelde aan alsof er overal mieren onder mijn huid liepen en erge "jeuk" in mijn skelet. Daarnaast heel erge last van bibberen, cold en hot flashes en maar blijven huilen. (nu is het normaal dat je na een operatie veel huilt, maar dit was echt bizar). Voor mijn operatie had ik van het vele morfine slikken erge last van constipatie. Poepen was heeeeeel erg moeilijk. Het leek wel alsof er totaal geen vocht meer bij zat. Eens in de 4 a 5 dagen naar het toilet voor een grote boodschap was heel normaal. Na de operatie (met het afkicken erbij) draaide de constipatie naar zeer zware diaree. Alsof mijn darmen bezig waren een weg naar buiten te vinden. Zoveel pijn had ik nog nooit gehad in mijn darm streek. Ik kon niet naar het toilet gaan zonder te kermen en te huilen van de pijn. Op dat moment gaat er bij mijn vriendin een lichtje aan en zegt; Volgens mij ben je gewoon keihard aan het afkicken! Neem maar gauw medicijnen.. Al snel begon ik me beter te voelen. 1 omdat de pijn weg ging en 2 omdat ik de verslaving aan het onderdrukken was. Nu zitten we in November, ik ben inmiddels van 160mg naar 10mg afgekickt, maar nog heb ik het heel zwaar. De zenuw in mijn rug voelt wel al heel veel beter, maar weg is de pijn nog lang niet. Ik probeer van de oxy af te blijven, ik wil het niet meer slikken. Nu neem ik 10mg Oxycotin en als het echt erg is nog een 5gm Oxynorm erbij. Gelukkig helpt dit nu om de pijn en de verslaving te onderdrukken. Nu, nadat ik al een week of 3 op 10mg per dag zit, heb ik dagelijks last van mijn darmen. Diaree, moet een keer of 5 naar het toilet om te ontlasten en dat gaat gepaard met hevige kramp in mijn darmen. Ik voel me rusteloos als ik merk dat het uit gaat werken, ga zweten maar heb het koud, voel me bibberig worden, nerveus, botten gaan jeuken, last van (ongecontroleerde) spiersamentrekkingen, snauwerig naar mij vriendin, slecht kunnen concentreren. Zeker tegen de tijd dat het uit gewerkt is ga ik geeuwen als een idioot (wat rustig een uur aan kan houden). Iedere keer als ik Oxy heb geslikt en de pijn is weg en ik voel me weer "normaal" dan voelt Oxy heel prettig. Ik kan dan weer normaal naar buiten, zonder dat ik het gelijk afsterf van de kou (met Oxy voel ik de kou wel, maar deert het me niet). al met al is het een perfect middel tegen (zenuw) pijn. Het helpt mij de dag door te komen en normaal te bewegen, maar aan de andere kant is die zooi mega verslavend en heb ik daar alleen maar de problemen van. Ik kan ook nog wel een uurtje verder schrijven over mijn bevindingen, maar denk dat het zo wel prima is voor nu. Krijg je het voor geschoteld, pas er mee op; het is mega verslavend !

04-07-2014 | Vrouw | 35
oxycodon (30mg)
Nek- / rughernia
hoi, ik kreeg vorig jaar in juli een 2-de hernia en ben er aan geholpen en sindsdien gebruik ik oxycontin,15 mg en in begin dit jaar 30 mg, 2 x per dag, nu afbouwen 2 x 15 per dag. eerst gebruikte ik maar een beetje maar ik merkte dat ik er prettiger door voelde, de pijn was nier erg meer en ik voelde mij geborgen, rustig en heerlijk ontspannen. ik slik al heel lang a[lees meer...]ntidepressiva, dat is niet erg zeggen de artsen!.. Nu merk ik dat als ik niet heb ingenomen dat ik me erg slecht voel!, 's ochtends en in de middag dan gaat het, maar rond 17:00- 18:00 krijg ik erg last van rusteloosheid in mn hele lichaam, verschrikkelijk!!, zweten en angstige gevoelens, enorme spiertrekkingen, net of trekt mijn hele lichaam uitelkaar!, Is er iemand die dit herkend??, zodra ik het weer inneem dan wordt het weer rustiger!! ik ben al bij huisarts geweest en nu ben ik begonnen met afbouwen, alleen mis ik de geborgenheid van dit rotmiddel en neem ik het weer om me beter te voelen. ik wil ook alleen maar slapen! vooral sochtends en de hele middag door..., want in de nacht kan ik er niet goed op slapen hoop op en reactie mocht jullie dit bekend voorkomen. groetjes, jessica.

08-01-2013 | Vrouw | 35
Hernia
Ongeveer driekwart jaar geleden kreeg ik een hernia. De afgelopen vijf maanden heb ik de volgende medicijnen gebruikt: 2x 20 mg Oxycontin, 12 mcr Fentanyl, 2x1000 mg (zetpil) Dyclofenac 4x 100mg paracetamol 2x 300 mg Lyrica. Het heeft me de periode doorgekregen maar ik had toch vaak en veel pijn. Enkele weken geleden ben ik geopereerd en sindsdien pijnvrij. Alleen de Lyr[lees meer...]ica heb ik afgebouwd (2x75 mg per week minder), de rest heb ik in 1 x gestopt. In het begin leek dat makkelijk maar nu merk ik dat ik slaapproblemen heb (ik val moeilijk in slaap en slaap licht en onrustig), het vaak erg koud heb, en 's nachts juist brandende voeten, veel zweet en me onrustig voel. Ik hoop dat het allemaal snel overgaat want ik wil graag herstellen van de operatie, en dat is met weinig slaap best lastig.

30-12-2013 | Vrouw | 36
Nek- / rughernia
Ivm zware hernia jaren geleden gebruik ik sinds een paar jaar opiaten om 's nachts te kunnen slapen (zenuwpijn been). Eerst kreeg ik oxynorm. Prima, wel wat bijwerkingen, zoals constipatie en hoofdpijn, maar goed te doen. Sinds een paar maanden biedt mijn apotheek echter geen oxynorm meer aan, maar oxycontin. Zelfde spul, maar ander merk. Even effectief, maar mijn klacht i[lees meer...]s: ik krijg de tabletjes nauwelijks uit de strip. De tabletjes kunnen niet door de strip worden gedrukt (soort kindveiligheid), maar moeten met een lipje worden geopend. En dat scheurt nogal eens af. Dan moet je vervolgens het tabletje eruit wurmen met een schaar of mesje. Heel gedoe. Niet fijn als je erge pijn hebt en snel een pil wil nemen. Dus mijn opmerking aan de fabrikant: doe daar wat aan svp.

14-02-2013 | Vrouw | 37
Hernia
Ik gebruik al jaren oxycontin en oxynorm. Vlak voor de operatie 3 x 80mg oxycontin en 4 x 30mg oxynorm. Ben inmiddels met veel pijn en moeite afgebouwd naar 3 x 60mg oxycontine en 4 x 20mg oxynorm. Het afbouwen is drastisch! Ik ben er zo ziek van, trillen, verstijfde spieren, onrust, niet slapen, angst. De bijwerkingen van het afbouwen vind ik nog erger dan de klacht zelf.[lees meer...] Ik heb ook wel eens gedacht dat ik niet verder wil zo. Ik ben gewoon afhankelijk geworden. En ik wil ook niet naar een afkickkliniek omdat ik een kindje heb. Familie woont allemaal te ver weg en zij weten de ernst ook niet. Verschrikkelijk!

19-11-2013 | Man | 38
oxycodon (10mg)
Hernia
Hmmm. Zomaar de behoefte om een keertje lotgenoten te zoeken. Op dit moment ben ik voor de 2e keer in mijn leven aan het afkicken van de oxycontin (2 maal hernia). Voel mij echt waardeloos. Vorige keer ben ik cold turkey gegaan en dat was ruim een week een hel. (Nachtmerries, slapeloosheid en het heel erge griep gevoel) Ik had mijn toentertijd voor genomen om dit [lees meer...]nooit meer te nemen als pijn bestrijding. Ik heb het mijn huisarts ook erg kwalijk genomen dat hij dit zo makkelijk voorschreef. Sinds een half jaar weer een hernia en de neuroloog wilde mij meteen weer aan de morfine hebben. Ik heb toen uitgelegd dat ik dit niet wilde vanwege de gevolgen met stoppen. Zij raden mij tramadol aan....ik ben hiervan werkelijk 2 weken compleet van de wereld geweest (heerlijke trip) en toen op aandringen van wederom de neuroloog om toch over te stappen op de oxycontin. Ik nam veels te veel tramadol voor een gewenst effect. Dus daar gingen we weer....het begon met 2x10 maar binnen anderhalve week op 3x30 MG. En soms nog wat oxynorm erbij met kilo's paracetamol. Sinds ik bij de pijnpoli ben geweest, wil ik weer van de pillen af en wederom valt dit zwaar. Ik ga niet meer cold turkey en zit nu met 2 weken op 2x15. De nachtmerries zijn weer behoorlijk aanwezig (mijn zoontje is al 20 keer overleden afgelopen week) en de pijn in mijn rug komt ook weer erg terug......maar is dit door het afkicken of gewoon de oorspronkelijke klacht. Ik ben het gewoon zat ....daar komt het eigenlijk gewoon op neer. Ben al 2 weken niet te genieten en op oorlogspad :-((

13-12-2013 | Vrouw | 40
Nek- / rughernia
Het is een goed middel tegen de pijn alleen ik moest steeds meer nemen maar dat had ook een andere reden want ik had nog 6 hernia's waar ik niks van af wist tot ik geopereerd werd op 31-10-2013

19-04-2013 | Man | 40
Hernia
In november 2012 kwam ik in het ziekenhuis met een ambulance i.v.m. ondraaglijke pijn in mijn rug. In het ziekenhuis kreeg ik een mri.... dubbele hernia als uitkomst...3x een injectie,sterke pijnstilling valium, Oxycontin en Oxycodon, dit verzachte de pijn gelukkig duidelijk. Na 8 dagen ziekenhuis ben ik thuis aan het werk gegaan om weer wat lichamelijk mobieler te worde[lees meer...]n. Maanden kon ik niet autorijden en had ernstige pijn in mijn rug. Het ging wat beter en na 6 weken begon ik af te bouwen van 50 mg naar 40 mg lang en kortwerkende opiaten en ben het valium (Diazepam) gebruik (te) snel gaan afbouwen, zwaar in de war en echt slecht voelen waren het gevolg, maar dit viel nog mee in vergelijk tot de afkickverschijnselen die ik kreeg van de oxycontin, je moet dit middel echt heel langzaam afbouwen 5 mg per 1 tot 2 weken minder, dit heb ik gedaan en ondanks de trage afbouw heb ik mij heel slecht gevoeld, bang werd ik ervan, o.a.hartkloppingen zo erg dat ik dacht het te zullen begeven, pijn in ledematen, spasmen, zweten, oorsuizing, darmkrampen en meer rare, nare klachten. Gestopt met de kortwerkende oxycontin en enkel langzaam afgevende oxynorm gebruikt, hierdoor voelde ik me al wat minder slecht, belangrijk is dat u de pillen dagelijks op vaste tijden tot u neemt. Het doorlopende afkickgevoel en het niet kunnen slapen, heeft mij doen besluiten de laatste 10 mg ( 5 mg in de ochtend en 5 mg voor de nacht) niet meer in te nemen, dit waren 3 echt slechte dagen!! Als een drugsverslaafde lag ik af te kicken, ben nu 7 dagen verder en voel me raar en slaap nog steeds erg slecht maar heb geen pil meer aangeraakt na een periode van 5 maanden! Wat ik wil adviseren is dat medici patiënten veel meer en beter gaan begeleiden in het gebruik van opiaten en de mensen wijzen op de bijwerkingen en het verslaving aspect van hun pijnstilling, ze moeten er voor zorgen dat de patiënt zo kort mogelijk opiaten gebruikt, en in zo laag mogelijke dosering. Hoe langer en hoe hoger de dosis des te groter zal uw afbouw-ellende zijn. Houdt u zelf niet voor de gek, zorg dat uw pijn net beperkt blijft zodat het dragelijk is, zo voelt u de (rug) aandoening nog enigszins maar u slikt niet ongemerkt te veel Oxycontin en het afbouwen zal eenvoudiger zijn! Pas op en ga niet steeds meer gebruiken, dit is een serieus lichamelijk verslavend middel en als niet oppast is het gebruik ervan erger dan uw kwaal! Sterkte met uw genezing en pijnbestrijding!

11-09-2017 | Man | 41
oxycodon (20mg)
Hernia
Ik krijg 20 mg van de langwerkende versie. En merk er geen reet van. Waarschijnlijk doordat ik ook de kortwerkende en sterke versie gebruik merk ik geen verschil. De kortwerkende versie is eigenlijk het enige medicijn wat bij mij heeft gewerkt. Heb een bepaalde immuun of resistentie die heel snel wordt bereikt. Ja als het opgehoogd wordt merk ik wat verschil maar na een we[lees meer...]ek is dat effect ook weer weg. Erg vervelend het lijkt wel of mijn lever alles snel afbreekt of zo. Maar goed ga dat maar tegen je huisarts of ziekenhuis vertellen. Ze vergelijken je met een andere patiënt en krijgt dezelfde basis als bij andere patiënten. Zoals ik al zei ze geloven je niet, zeker met een opiaat. Wordt er schijt ziek van omdat iedere keer maar weer te vertellen en ze het niet geloven. Was er maar een methode die onderscheid kan maken tussen mensen waarbij de lever of stofwisseling en afbraak gemeten kon worden. Dan heb je bewijs. Iemand een idee hoe een lever getest kan worden op de afbraak van bepaalde medicijnen? Hetzelfde heb ik met alcohol, al drink een fles wijn, wordt er niet dronken van, hoogstens iets een tikkeltje aangeschoten maar dat effect is ook snel weg.Helaas heb ik wel een kater, dat dan weer wel.. Wordt er echt moedeloos van, zit als een jaar op dezelfde dosis maar nog wil ze niks veranderen, wat ik al zei bij gaat de afbraak veel sneller en stopt ook snel. Maar bij meeste mensen worden sowieso immuun na een tijd, maar deze tijd duurt een stuk langer dan bij mij. Voor de rest heb ik sindskort een baxterrol wat het zogenaamd makkelijker zou maken voor de patiënt, maar niks is minder waar. Of je zakjes nu open knipt of scheurt. Het gebeurt vaak dat er 1 of 2 uitvallen en dan moet ik gaan zoeken en dat doet weer pijn aan mijn hernia's (ja heb 3 hernia's). Maar wat ik al zei zo een baxter rol is het goedkoopste voor de apotheek en verzekeraar. Maar of het beste is voor de patiënt betwijfel ik echt. Alle pillen zijn ook merkloos en anders dan ik had. Ze kunnen wel zeggen dat er precies dezelfde stof inzit, maar ik geloof het niet helemaal als je bij het enige merk 1 euro betaald voor 1 tablet en bij de andere 5 euro is er toch wat mis. Misschien zit er wel niks in de pil en werkt het placebo bij sommige mensen. Bij mij is het omgekeerd het zogenaamde nocebo-effect. Ik vertrouw het niet die pillen in de baxter rol.

03-05-2015 | Man | 41
oxycodon (120mg)
Hernia
Ruim 10 jaar geleden geopereerd aan een HNP L5-S1 operatie, heeft duidelijk geholpen. Alleen veel littekenweefsel aan overgehouden. Ik heb al een aantal keren lumbale injecties gehad en werken ook prima voor een kortere periode. Als er pijn op komt zetten is het vrij heftig waar ik oxycontin voor gekregen heb, werkt uitstekend, kan alleen geen autorijden, word er redelijk [lees meer...]wazig van. Ik gebruik het 2 tot 4 weken a 2 tot 3 keer per jaar. Vraag wel om een laxeermiddel als de arts dit niet uit zichzelf voorschrijft.

23-05-2013 | Man | 41
Hernia
Oxycontin 2 keer daags 60 mg gebruikt, van te voren gebruikte ik 4 keer daags 50 mg Oramorph, kortwerkende morfiene.. Kan echt niet tegen de Oxycontin, spierkrampen, hartkloppingen, angst , ,akkelig dromen, tremoren , ernstige hoofdpijn, bijna niet meer kunnen slikken en heel veel pijn, dus voor de pijn deed het niks. De huisarts heeft me terug gezet op de oramorph en zegt[lees meer...] dat ik het te kort heb gebruikt om hoeven af te bouwen, ik hoop dat ze gelijk heeft. verder slik ik nog een hoop medicijnen o.a. remeron, ee antidepressieva en een hoge dozering diazepam en oxazepam tegen spierkrampen. Ook slik ranitidine tegen maagzuur, aangezien dat dit geneesmiddel onder dezelfde groep valt als tagamet. En dan staat er in de bijsluiter dat je uiters voorzichtig moet zijn in combinatie met deze geneesmiddelen. Het lijkt er op dat ik het serotoninesyndroom ben aan het ontwikelen, dit is in het verleden al vaker gebeurd. Eerst maar de nacht zien door te komen en dan maar kijken of ik morgen als nog aan de bel trek bij de husarts, het is te triest voor woorden dat je ze alles moet voorkauwen, bij deze wil ik jullie dan ook met klem er op te wijzen om zelf alles goed in de gaten te houden en goed de bijsluiters te lezen e zeker internet te raadplegen, want ik heb al een aantal keren door de "geleerden" de dood in de ogen gekeken en dat werd dan afgedaan, "jij doet ook niks volgens het boekje". Merk nu ook dat ik moeite heb met typen, mijn coördinatie is ook niet zo goed, o ja ik heb ook last van diarree en dan weer obstipatie. Ik wens jullie allemaal veel sucses en hoop dat jullie weer gauw weer op de been zijn. ps: ik gebruik ook bloedverduners en mijn I N R was flink doorgeschoten. Groetjes P.

19-03-2013 | Man | 42
Hernia
Dit medicijn gekregen voor klachten van een hernia samen met diclofenac. Daarnaast gebruik van lexapro 16 mg per dag. Pijn verdween na een week,,een zegen..nu op verzoek van neuroloog stoppen met pijnstilling. En dat is de hel..echt hel..afkickverschijnselen. Trillen zweten, paniekaanvallen, diaree, angstig en heel moe..ik bouw af met 5 mg per week, diclofenac slik in nog[lees meer...] 2 x 75 mg per dag. Maar dit medicijn wil ik NOOIT meer...dan maar een operatie..wat een rotzooi..snap best dat het lekker is, maar je komt er bijna niet vanaf..wordt in sommige landen niet eens meer voorgeschreven en wordt al Hillbilly heroine genoemd.. Heftig medicijn als je stopt.

19-08-2014 | Man | 44
oxycodon (30mg)
Hernia
Acute hernia, niet geopereerd. heb oxycontin en oxynorm gebruikt als pijn bestrijding. In het begin kort na inname een duizelig/draaierig gevoel. na 20 a 30 min viel ik steevast in slaap. al met al zeer tevreden.