Ervaringen met Tramadol

tramadol

Gewrichtspijn (24 meningen)
Fibromyalgie (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (15 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Complicatie na operatie (4 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

23-03-2015 | Vrouw | 40
tramadol (200mg)
Artrose van de wervelkolom
In het begin deed dit middel zijn werk prima. De misselijkheid en duizeligheid nam ik op de koop toe. Maar hallucinaties waren niet fijn! Na een poosje werden de bijwerking me te veel en gebruikte ik dit alleen voor de nacht of als de pijn erg vervelend werd. Helaas kreeg ik meer pijn en dus moest ik meer/vaker dit middel gebruiken. Naast misselijkheid en duizeligheid spe[lees meer...]elden sufheid en obstipatie mee in de overweging om over te stappen op een ander middel.

02-11-2023 | Man | 62
tramadol (50mg)
Artrose van de wervelkolom
ik gebruik tramadol meer dan een jaar [verslaafd] ik kan niet zonder om te gaan slapen.duurt lang voor die gaat werken zeker 2 uur .ik merk dat 50mg een snoepje word maar ik ga niet hoger ,doe ik wel soms als ik het niet meer hou ,maar dan werk deze sneller. voel me dan goed een beetje peace man gevoel . erg genoeg maar wat moet ik anders mijn rug is toto 3 keer aan geo[lees meer...]pereerd nu vast gezet en nu begint mijn heup alleen door het zware werk van vroeger .

07-09-2018 | Man | 57
tramadol (100mg/ml)
Artrose van de wervelkolom
Ik heb zittend balie-werk in een hectische omgeving waar je constant van je werk wordt gehouden en moet switchen tussen telefoon, email, aanloop aan een balie. In een van mijn nekwervels is atrose ontdekt waardoor ik nek, schouder, hoofd en kaakpijn heb die verergert door het werk. Ik neem iedere werkdag om 9 uur 1 tramadol 100mg hcl retard en ieder 90 minuten 1 paracetamo[lees meer...]l 500 mg. Dit is net genoeg om de werkdag door te komen.

06-05-2016 | Man | 53
tramadol (150mg)
Artrose van de wervelkolom
in het begin helpt de tablet goed, maar hoe langer je ze gebruikt, hoe vaker je er weer een nodig hebt, ze werken korter.

22-12-2014 | Man | 45
tramadol (200mg)
Artrose van de wervelkolom
Na jarenlang gebruik max dosis depressie agressie veel energie .Afgekicked totaal afgebrand burn out forever.

28-08-2014 | Man | 54
tramadol
Artrose van de wervelkolom
Echt geen prettig medicijn onrustig slapen stemmkngswisselinge. Pijn klachten blijven. Ga stoppen ondanks afkicken

25-11-2013 | Man | 65
tramadol (100mg)
Artrose van de wervelkolom
Ernstige vernauwing wervelkolom waarbij moeilijk te opereren hernia , de pijn was moeilijk te dragen lopen hooguit 100 meter . Alle mogelijkheden door specialist pijnbestrijding doorlopen nu 3 x dgs 1tbl tramadol 100 Mg Ik mag zeggen een tovermiddel !!!!!!!! Dank dank dank. Kreeg klachten na meer dan 46 jaar zonder een keer ziek te zijn geweest , nu kan ik wee[lees meer...]r alles als ik maar goed oppas en niets forceer. Zou het bij zenuwpijn iedereen aanbevelen.