Ervaringen met Tramadol

Bij  HoofdpijnX

Gewrichtspijn (24 meningen)
Fibromyalgie (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (15 meningen)
Artrose van de wervelkolom (7 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Complicatie na operatie (4 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

07-01-2022 | Vrouw | 25
tramadol (150mg)
Hoofdpijn
Voor hoofdpijn waar geen reden voor is gevonden tramadol gekregen. De eerste paar dagen licht misselijk, daarna niet meer. Hoofdpijn verdwijnt binnen een uur, werkt gelukkig wel 10-12 uur door ipv de voorgeschreven 6-8 uur.

03-03-2019 | Vrouw | 30
tramadol (50mg)
Hoofdpijn
Ik heb al 10 jaar last van hoofdpijn en bijna alles al geprobeerd. Mijn HA heeft tramadol voorgeschreven. Verlicht inderdaad mijn pijn. Merk wel dat het zeer verslavend in en dat ik niet meer zonder kan. Ik krijg dan last van afkickverschijnselen. Omdat de oorzaak van mijn hoofdpijn nog niet is opgelost blijf ik in overleg met mijj dokter tramadol slikken. Als ik had gewet[lees meer...]en dat het zo verslavend was was ik er niet aan begonnen. Heb nu een dubbel gevoel want ik heb voor het eerst in 10 Jaar geen hoofdpijn.

11-11-2014 | Vrouw | 50
Hoofdpijn
Kreeg dit paardenmiddel van mijn mijn h a omdat ik gevraagd had, naar een paar goede pijnstillers om het weekend door te komen. Had erge hoofdpijn al een tijdje, en ibuprofen deed niets, wat normaal wel zo is. Heb het vrijdagmiddag opgehaald, 18.00u de eerste geslikt, en had alleen een beetje duizeligheid als bijverschijnsel. Zaterdagm en - middag de 2de en 3de ingenomen[lees meer...] en s'avonds in het theater niet meer mijn ogen open kunnen houden!! Alles gehoord maar mijn ogen waren van lood. Ook het lopen ging niet zonder steun, thuisgekomen bij vriendin h a post gebeld, was ook moeilijk gaan praten, slissend en met dubbele tong! Heb in de zorg gewerkt dus was bang voor een t i a oid. Ambulance kwam, even mee naar Zh, naar Ikazia SEH, hart filmpje, bloedsuiker, beide goed alleen bloeddruk 190/120. G bloeddruk bij h a 165/100 en vnd bij ass 140/100, m weer meten. ws allemaal te wijten aan Tramadol.

24-04-2013 | Man | 62
Hoofdpijn
Dit is het enige medicijn dat werkt tegen mijn chronische hoofdpijn. De enige bijwerking die ik heb is soms wat moeite met plassen. Ik word er niet suf van. Als ik met tramadol stap ben ik wel een week ziek.

27-02-2013 | Vrouw | 55
Hoofdpijn
Ik heb ze gehad voor maar even, omdat ik vakantie had. Maar ik kreeg erg veel bijwerkingen, vooral dat ik echt niet kon slapen, dus oververmoeid en veel huilen. Paracetamollen en Arthrtotec 3 x 50 erbij. Ging helemal niet.... Dus afgebouwd, nu alleen paracetamol met codiene. Maar heltpt ook niet. Wat raden jullie me aan? De HA wil niks anders meer geven......moest nar[lees meer...] een psycholoog waar ik al 5x ben geweest schiet ook niet op. Help?

03-01-2013 | Vrouw | 42
Hoofdpijn
Het middel werkt vrij snel ik heb heftige hoofdpijnen en een pees ontsteking in mijn nekmaar.het is gewoon troep drugs vind ik het na een capsule werd ik dizzy misselijk en kon haast niet omhoog komen of lopen zo duizelig.ook een enorme droge mond. het is echt rotzooi

09-02-2012 | Vrouw | 21
Hoofdpijn
Door een auto ongeluk heb ik een whiplash opgelopen. Bij verschillende medicijnen wat niet hielp tramadol en diazepam voorgeschreven gekregen. De eerste keer toen ik tramadol nam voelde ik me heel vaag, net of ik stoned was. Ik sliep onwijs goed maar was ook ontzettend duizelig(ook door de whiplash) en misselijk. De duizeligheden blijven aan en de slaperigheid ook. Ik heb [lees meer...]moeite met plassen, zit soms 15 min op de wc omdat het gewoon niet lukt, weinig tot geen eetlust, duizelig, en heel vaak de hik. Ook heb ik de stemmingwisselingen. De pijn in me nek word er niet minder door maar de hevige hoofpijnen gelukkig wel. Dus al met al heb ik wel baat bij tramadol en neem ik de bijwerkingen maar voor lief.