Ervaringen met Tramadol

tramadol

Gewrichtspijn (24 meningen)
Fibromyalgie (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (15 meningen)
Artrose van de wervelkolom (7 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Complicatie na operatie (4 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

17-06-2014 | Man | 44
tramadol (150mg)
Middenrifsbreuk
Kijk op de Engelse site verslavingen. Stop zo snel mogelijk ook moet u dit van de pijn poli blijven slikken. Als er ook maar 1 arts was geweest in mijn leven die mij had verwezen naar de detox dan zag het er niet zo slecht uit voor mij. na stoppen maanden lang gebruik tramadol voor jaren. voor zenuwpijn dit middel word steeds verhoogd als het middel jaren word gebruikt doo[lees meer...]r de patient. Ik ben na jarenlang gestopt omdat ik stikte. In het ziekenhuis word niet raar opgekeken naar uw tramadolgebruik het normaal zeker het is een opiaat net als methadon op de pijnpoli weten ze dat dit morfine is 100 mg tramadol equivalent aan 25 tot 50 mg Morfine. ja u staat onder morfine!! sterker nog geen opiaat geeft dusdanige afkickverschijnselen tramadol erger nog dan heroïne. Ps ben vele arten tegengekomen . Inclusief de Ha. Na stoppen tramadol maanden later veel minder pijn dit zijn middelen die pijn produceren. Blijf zoeken op engelse internet op het Nederlandse staat bijna niks ik heb er zelf veel opgezet. dus ha en pijnpoli sturen u niet naar de detox. Het is het proberen waard. Er bestaat geen weg om dit voor altijd te gebruiken, ook als u uitbehandeld bent, vechten voor neurostimulator! PS geen medicatie.

13-10-2013 | Man | 41
tramadol (100mg)
Hiatus hernia
Ik gebruik het tegen zenuwpijn door hernia operaties, littekenweefsel, beklemming van de zenuw s1, tevens zenuwbeschadiging. De huisarts of de pijnpoli willen patiënten laten geloven dat het ok is om voor altijd tramadol te gebruiken, het liefst met een lyrica erbij. U heeft dan niet de controle om u te verweren, u vergeet zeer snel dingen, maar u voelt zich goed thans. Op[lees meer...]dat moment. Laat u zich niet erin luizen, vecht door voor een neurostimulator zeker als fbbs patient, neem iemand mee die kan vechten en niet gaat huilen en dat u maar alles moet accepteren. Het is een geldkwestie, zeker nu in de crisis, u kan altijd de proefperiode ingaan. Ik vind Tramadol Slow Death, na jaren komt u hier achter, u kan niet meer lachen, uw energie gaat snel achteruit, tenzij u meerdere dosis op 1 dag gebruikt. Ik praat over 100mg of hoger per keer. Meerdere malen 50mg dan bent u zich aan het vergiftigen, dat zegt de huisarts. De pijnpoli: ooo is dat alles? Ik kan beter morfine nemen dan voel ik mij beter. De pijn komt toch door de tramadol heen. Maarja morfine maakt meer pijnreceptoren aan, waardoor u ook door gewenning binnen 2jr aan de 150 of hoger zit, u bent dan stoned ook al begint u aan de 2x5mg. Als u kan zo snel mogelijk stoppen als u geen pijnprobleem heeft. Tramadol verandert je psyche, je lichaamsenergie, je geheugen en is dus weldegelijk drugs. Zelfs een zware junk gebruikt niet iedere dag, een lichaam moet herstellen. U bent gewaarschuwd!! Tramadol alleen voor fase bedoeld.