Ervaringen met Celebrex

Gewrichtsontsteking (7 meningen)
Artritis psoriatica (3 meningen)
Gewrichtspijn (2 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (1 mening)
Lage rugpijn (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

05-08-2010 | Vrouw
Endometriose
De eerste 2 weken werkte het middel goed en zonder bijwerkingen. Daarna begonnen de bijwerkingen de kop op te steken en deze verergerden elke dag. Ik werd er versuft, verward, emotioneel onstabiel en kreeg er onrustig/ paniek gevoel van. Bovendien mijn slaapritme was 180 graden omgedraaid. Ben bekend met exzeem deze verergerden en kreeg ik niet meer onder controle. Ik be[lees meer...]n er direct mee gestaakt en ben overgegaan op de diclofenac/paracetamol

21-06-2010 | Vrouw
Whiplash
Gebruik nu sinds 3 weken celebrex omdat brexine uit de handel is. Ben er nog lang niet tevreden over maar heb ook een aantal andere medicijnen gebruikt maar dat ging niet ivm maagklachten. Ben sinds een week van 200mg naar 100mg overgegaan omdat ik zeer moe en slap werd van 200mg. Ik ben nu nog steeds erg moe en tegen het eind van de middag neemt de pijn weer behoorlijk t[lees meer...]oe en heb giga dorst. Weet niet wat ik hier mee moet....kijk het nog een paar weken aan en anders maar weer iets anders proberen. Iemand suggesties?

05-06-2010 | Man
celecoxib
Rug klachten onder en boven

11-05-2010 | Vrouw
R.a.
dit medicijn helpt geweldig bij mijn gewrichtsontstekingen.

23-03-2010 | Vrouw
Ontsteking in voet
Kreeg medicijn van huisarts na klacht onsteking in voet. Eerst 2 x per dag daarna 1 x per dag. Heb het medicijn 1 week gebruikt kreeg erg veel last van bijwerkingen, hield vocht vast, last van drukkend gevoel op borst, kortademigheid, slecht zien. Ben er gelijk mee gestopt en wil het nooit meer gebruiken ondanks dat de pijn in de voet minder werd.. bijwerkingen vond ik erg[lees meer...]er.

16-03-2010 | Vrouw
Pijnstillend na operatie
ik kreeg dit middel voorgeschreven als pijnstiller/ontsteking remmend na operatie maar ik ging na een week erg veel vocht vasthouden, ben er mee gestopt na een week.

17-12-2009 | Man
Ziekte van scheuermann
Ik gebruik dit medcijn nu een maand en het bevalt redelijk. Ik heb het gekregen als pijnstiller bij mijn houdingsafwijking: de ziekte van scheuermann. Over het algemeen houdt het de pijn heel lang tegen maar s'avonds merk ik toch dat het pijn doet. Ik heb wel bijwerkingen gehad zo was ik de eerste paar dagen nadat ik medicijnen had ingenomen heel duizelig. En werkte het de[lees meer...] eerste paar dagen helemaal niet! Ik ben nu 13 jaar en zo kan ik toch gewoon deels doorgaan met het "normale" leven!

03-12-2009 | Vrouw
Schouderpijn

02-12-2009 | Vrouw
Spierreuma

19-11-2009 | Vrouw
Artritis Psoriatica
Het middel werkt pijnstillend goed, het haalt de ergste pieken van de pijn weg. Ontstekingremmend merk ik nu na 3 weken nog weinig. Ik heb geen last van bijwerkingen en voel mij verder prima met deze medicatie.

23-09-2009 | Vrouw
Crohn, reuma

31-05-2009 | Vrouw
Reuma

23-03-2009 | Vrouw
P.M.R.
Ik slik celebrex nu een aantal weken en het reageert goed op gewrichtspijn. Ik merk wel dat je er wat hyper van wordt. Het medicijn krijgt nu wel veel negatieve publiciteit en wordt vergeleken met Vioxx wat uit de handel is gehaald. Het Med.Farmacotherapeutische Kompas moedigt het gebruik niet aan. Ik weet dus niet of ik ermee door moet gaan?

16-03-2009 | Man
Pijn van een operatiewond
De eerste twee dagen werkte het middel goed en zonder bijwerkingen. Daarna begonnen de bijwerkingen de kop op te steken en deze verergerden elke dag. Ik werd er versuft, verward en emotioneel onstabiel van, en had ook een steeds erger wordend flauw en slap gevoel. Ik heb de kuur afgemaakt zoals mijn arts mij zei, maar in het vervolg zal ik om een ander middel vragen mocht [lees meer...]ik geopereerd moeten worden.

25-01-2009 | Vrouw
celecoxib
Gewrichts en spierpijn naar ongeluk
Celebrex helpt goed tegen de pijn maar de bijwerkingen vind ik niet fijn. Het werkt op mijn stemmingen en mijn slaapritme is geheel verstoord. Na inname ben ik erg moe en duf en wil het liefste weer slapen. Het verstoort mijn dagelijks leven en ik heb dan ook besloten om te stoppen met dit medicijn. Ik hoop dat niet iedereen zo op het medicijn reageert en wens jullie dan o[lees meer...]ok een beter resultaat. Groetjes margit.

16-11-2008 | Vrouw
Artrose pijn na heupprotese
Aanvankelijk dacht ik het ideale middel gevonden te hebben. Geen last van de maag en het hielp aardig. Totdat ik steeds slechter ging slapen,eerst denk je niet dat het medicijn de oorzaak is. Lees de bijsluiter maar. Nu,na 5 maanden slaap ik weer goed maar ben niet erg tevreden over Naproxen dat nu voorgeschreven is. Het blijft tobben!!!!