Celebrex

celecoxib

Artrose (19 meningen)
Reuma (13 meningen)
Ziekte van Bechterew (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Artritis psoriatica (3 meningen)
Gewrichtspijn (2 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (1 mening)
Lage rugpijn (0 meningen)

14-02-2016

Pijn (algemeen)

Medicijn zou ontstekingsremmend èn tegen pijn werkzaam moeten zijn. Helpt niet tegen zeurende en niet tegen zenuw/stekende pijn. Ook blijf ik dezelfde symptomen houden als voorheen; steeds bij activiteit lichte koorts en die blijft. Helpt totaal niet..al zegt arts er mee door te gaan. Ook regelmatig diarree met slijm met gele kleurstof (blijft zelfs achter in toilet; galkl[lees meer...]eurstof??). Krijg ook sidderingen op hoofd, oren suizen en erg moe!
16-10-2015

Artritis psoriatica

Merk totaal geen verschil, alleen dat ik er heel erg moe van word
31-05-2015

Ziekte van Bechterew

Na jaren zeer hevige klachten van pijn in de rug, benen, nek, schouders en mijn blaas is sinds 3 jaar de diagnose Bechterew gesteld. Voorheen had ik allerlei soorten ontstekingsremmers gekregen die eigenlijk niet hielpen. Sinds 3 jaar krijg ik celebrex en deze had al na 2 weken effect (last van blaas was aan het minderen). Na een periode van 3 maanden was ik van de heftigs[lees meer...]te pijn af en voor kortere periode kon ik min of meer normaal bewegen (niet pijn vrij, maar in vergelijk met wat het voorheen was veeeeel beter.) nu na een periode van 3 jaar heb ik nog steeds last en dit zal waarschijnlijk nooit weggaan, maar celebrex maakt het dragelijk. Dus kort, het helpt enorm, maar neemt niet de volledige ontsteking weg. Bijwerking: maagklachten, als je ziek wordt sleept dit aan bvb. een verkoudheid voel je al van 3 weken op voorhand dat er iets op til is (meer lichamelijke last, precies slechte werking of herhaaldelijke inname overgeslagen.) als je ziek bent neemt celebrex de symptomen grotendeels weg tot de middag en nadien komt het pas echt door. De celebrex heeft ook nauwelijks werking als je ziek bent. Voor de rest echt een aanrader als er voor de rest bijna niets helpt.
12-05-2015

Artrose

In het begin van het gebruik waren mijn klachten en pijn minder. Nu heb ik van de apotheek celebrex van een andere fabrikant gekregen, omdat die goedkoper was en sindsdien heb ik weer veel meer pijn en klachten, hierdoor heb ik het idee dat het echt dezelfde ingrediënten heeft. Via de specialist hoop ik op een ander medicijn dat wel helpt en vergoed wordt door de verzeker[lees meer...]aar.
09-04-2015

Gewrichtspijn

Ik gebruik Celebrex al jaren met goed resultaat. Heb geen bijwerkingen ondervonden. Nierfunctie blijft goed.
01-04-2015

Fibromyalgie

Al jaren heb ik reuma, en heb gebruik dit middel sinds 2 jaar. Werkt wat betreft pijnbestrijding goed. De nare bijwerking is dat mijn gewicht enorm is toegenomen wat ook niet goed is voor mijn gewrichten. Ben op zoek naar een ander middel waar bij deze bijwerking minder naar voren komt.
18-03-2015

Artrose

Begonnen als laatste redmiddel om pijn en ontsteking aan beide knieën te verlichten. Anders een operatie aan knieën of zelfs nieuwe knie. Maar na een kleine week merk ik duizeligheid, enorme droge mond en oorsuizingen. Pijn wordt niet minder. Misschien ben ik voorbarig en moet ik het langer slikken?
05-03-2015

Hernia

Na twee HNP operaties weer een recidief. Advies arts expectatief beleid en goede pijnstilling. Pijn is minder, hernia is er na 4 maanden nog steeds
22-02-2015

Artritis psoriatica

vanaf dag 1 goed ervaring, werkt zo goed dat ik ze soms vergeet...na een paar uur begint dan de pijn en weet ik weer waarom ik ze slik
18-02-2015

Artrose

de eerste dag was ik superblij met de werking van celebrex:eindelijk normaal kunnen lopen en geen imitatie meer geven van de kabouterdans of na 100m amper nog verder kunnen.de pijn was niet weg maar draaglijker. jammer genoeg was die blijdschap gauw gedaan. na een paar dagen begonnen de bijwerkingen : hevige hoofdpijn en migraine-aanvallen, misselijk, doodmoe maar toch nie[lees meer...]t kunnen slapen .... nee ik zal wel verder hobbelen want liever de pijn van de artrose dan al die bijwerkingen. voor mij geen celebrex meer
05-02-2015

Artrose van de wervelkolom

Ik gebruik ook fentanil pleisters (een morfine product) en deze alleen gaven onvoldoende effect. In combinatie met celebrex werkt alles prima, maar zorgt er niet voor dat de pijn helemaal weg is.
15-01-2015

Syndroom van Tietze

Ik ben super tevreden over deze medicatie , ik heb het syndroom van tietze dit is een heel pijnlijke aandoening chronische ontsteking van de kraakbeenverbinding(en) in de borstkas tussen de ribben en het borstbeen. Af en toe om eens uit de pijnkring te geraken neem ik een ontstekingsremmer en deze is het voor mij , geen nevenwerkingen , mild voor de maag en heel doeltre[lees meer...]ffend voor de pijn en ontsteking . Ik neem een kuur van tien dagen en dan stop ik .
14-09-2014

Acute inflammatoire polyneuropathie

05-06-2014

03-06-2014

Celebrex (celecoxib)

neem ze nu voor de tweede dag in, en heb vanaf de eerste capsule hoofdpijn. dat had ik nooit
27-05-2014

Artrose - gewrichtsaandoening

Sinds ik Celebrex gebruik heb ik dikke vingers..trouwring had ik af moeten doen..morgen weer met Naproxen beginnen. Kijken of de zwelling dan afneemt of dat er gewoon een ontsteking bij is gekomen. Ik wou dat het een naam had....weet niet wat ik heb..erg lastig Diegenen die maagklachten hebben slikten die wel een Omeprazolletje erbij?

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (510) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum