Ibuprofen

ibuprofen

Hoofdpijn (12 meningen)
Artrose (10 meningen)
Kiespijn (10 meningen)
Pijn (algemeen) (7 meningen)
Reuma (6 meningen)
Rugklachten (6 meningen)
Trekken van tand of kies (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Lage rugpijn (4 meningen)
Clusterhoofdpijn (3 meningen)
Oorontsteking (3 meningen)
Gewrichtspijn (3 meningen)
Hernia (2 meningen)
Spanningshoofdpijn (2 meningen)
Menstruatiepijn (2 meningen)
Fibromyalgie (2 meningen)
Plaatsen spiraal (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Tandvleesontsteking (1 mening)
Keelpijn (1 mening)
Kaakontsteking (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)
Syndroom van Ehlers-Danlos (1 mening)
Nekklachten (1 mening)
Kaakoperatie (1 mening)

16-12-2015

Gewrichtsontsteking

Door de zeer lange (voorgeschreven) inname van dit medicijn, werken mijn lever en mijn bijnieren niet meer zoals het hoort. Hierdoor is mijn hormoonspiegel ontregelt en is mijn libido weggevallen. Tevens heb ik fibromyalgie gekregen door de opstapeling van toxines, omdat de lever niet meer functioneert zoals het hoort.
09-09-2015

Kiespijn

Ibuprofen 600mg in bruisgranulaat mee gekregen na het laten verwijderen van een verstandskies. Leuk dat het met sinaasappel smaak is, maar het lost heel slecht op waardoor t gaat irriteren in de mond en keel. Neem ipv 1 glas ruim 2 glazen om het weg te krijgen. Verder ben ik er heel misselijk van geworden waardoor ik uiteindelijk ook moest overgeven. Het verlicht wel maar [lees meer...]vraag voor de volgende verstandkies verwijdering toch om tabletten.
29-08-2015

Ibuprofen (ibuprofen)

Mijn verstandskies laten trekken, 2x per dag ibuprofen ingenomen en pijn erg verminderd.
22-07-2015

Artrose

waarschijnlijk een lichte vorm van ischias, pijn in rechterbeen en prikkelingen. erg vervelend, heb het al een week, ibuprofen 400mg verlicht de pijn wel tijdelijk, maar komt wel terug, dus misschien volgende week naar huisarts.
14-04-2015

Ibuprofen (ibuprofen)

Voor lichtere migraine aanvallen kan ibuprofen aardig wat pijn verminderen. Toen mijn aanvallen nog niet zo zwaar waren heb ik veel gehad aan deze medicijnen en was er erg tevreden over. Helaas werden mijn aanvallen erger en hadden ze geen effect meer. Vervolgens bij de huisarts Metoprolol gekregen, erg tevreden hiermee!
02-04-2015

Kiespijn

Na trekken van tanden en kiezen voor t plaatsen van een gebitsprothese erg veel pijn gehad. Alleen een dubbele dosis ibuprofen hielp mij.
29-03-2015

Ibuprofen (ibuprofen)

Probeer zelf zo min mogelijk medicijnen te slikken dus in aanvang hielp het direct maar na 2 of 3 dagen niet meer effectief.
28-02-2015

Kiespijn

Mijn verstandskiezen moesten worden verbrokkeld om ze er uit te krijgen door de kaakchirurg en ik heb daar nog 1,5 week een erg nare zeurende pijn van ondervonden. Paracetamol hielp niet. Ibuprofen was het enige wat écht hielp en ik ben blij dat ik dit tot mijn beschikking had. Ik heb 2 dagen wat last gehad van mijn maag maar daarna altijd met een volle maag ingenomen en[lees meer...] nooit geen last meer ondervonden van mijn maag hierdoor.
23-02-2015

Kiespijn

ik heb erg last van kiespijn en kan het hier door stillen
16-02-2015

Reuma

Uitermate tevreden over de werking tegen de vaak zeurende pijn die reuma met zich meebrengt.
04-02-2015

Hoofdpijn

04-12-2014

Kiespijn

verstandskiezen laten trekken 3x daags ibuprofen 600 gekregen.. werkt redelijk... weinig pijn nu na 7 uur na de behandeling...
03-08-2014

Hoofdpijn

Ik merkte alleen de bijwerkingen en geen vermindering van mijn klachten.
08-07-2014

Tandverzorging

Dag, ik heb recent een ingreep gehad verwijdering van de wijsheidstanden. Ik had van de tandarts enkele pijnstillers voorgeschreven gekregen waaronder Ibuprofen 600 mg stond (tot) 3x per dag. Ik heb de dag na de operatie 2 tabletten genomen en de dag erna nog 1. Ik voelde wel al rare maagpijn maar t voelde nog niet zo erg aan, misschien omdat ik heel veel tandpijn ha[lees meer...]d. Het kan zijn dat ik ook teveel paracetamols erna heb ingenomen ook qua duur behandeling, maar ik denk dat Ibuprofen vooral de boosdoener is geweest. Ik heb nadat ik gestopt ben met al die pijnstillers enorme maagpijn gekregen echt vreselijk en het duurt nog door tot op heden, heb van een dokter maagzuurremmers voorgeschreven gekregen maar dat helpt bijna niets, nu andere soort gekregen. Ik had al een gevoelige maag kon bv niet zo goed tegen antibiotica, dit is echt een grote fout die ik heb begaan :(. Ik wil diegenen behoeden die voor eenzelfde toestand zou kunnen zitten, altijd goed met je HUISARTS(hopelijk een goede) overleggen en je maagklachten ook al heb je lang geleden gehad, bespreken alvorens deze pijnstiller te nemen, ook bij andere dingen waar men gevoelig voor is bespreken bv bij allergie, beter zeker zijn! Ikzelf neem dat nooit meer van mijn leven! Ik ben zo tegen pijnstillers ksnap mijn eigen ni waarom ik heb ingepakt. Voorzichtigheid geboden bij dergelijke pijnstillers! bv altijd vragen of een lagere dosis ook voldoende zou zijn en of het wel echt nodig is deze pijnstiller te nemen, volgens mij is het niet nodig die te nemen gewoon laten! Pijn op een andere manier bestrijden bv met een stressballetje fzo in knijpen. Ik bedoel hier vooral bij een ingreep zoals voor de tanden, bij chronische rugpijn of artritis e.d kan men misschien gewoon ook andere betere pijnstillers krijgen. MVG
04-07-2014

Gewrichtsontsteking

Acute slijmbeursontsteking in de schouder. Door huisarts voorgeschreven 4x daags 2 paracetamol 500 mg en 3 x daags 1 pil ibuprofen 400 mg. Krijg nu na gebruik van bijna 2 weken jeukende uitslag op mijn arm en buik. Direct gestopt met ibuprofen.
23-12-2013

Tandvleesontsteking