clotrimazol

01-03-2019 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
De apotheker raadde het mij aan. Ze zei dat het in 1 dag ging werken en dat mijn infectie weg zal zijn! "Het is te mooi om waar te zijn" dacht ik ik mezelf. Dat was het ook. Ik heb het voor het slapen ingebracht en alles leek goed te gaan. Het is er niet uitgevallen, geen witte brokken in mijn ondergoed de dag erna. De jeuk bleek weg te zijn tot ik naar toilet ging en het [lees meer...]ineens begon te branden! Sinds dien zijn alle symptomen gewoon terug, echt troep! Ik raad het helemaal niet aan, bespaar jullie 15 euro.

30-01-2019 | Vrouw | 47
Vaginale schimmelinfectie
Had het online besteld en toen pas de reviews gelezen. Schrok ervan en wilde eigenlijk toch gewoon de dokter bellen. Dat lukte die dag niet, dus de capsule ingebracht. Niet voor het slapen... staat niet in de beschrijving dat dat moet. Maar na het werk. Binnen een uur het idee dat alles er alweer uit was. Omdat ik er niet zoveel vertrouwen meer in had ben ik ‘s avonds in b[lees meer...]ad gaan zitten. Met het idee de volgende dag de dokter te bellen. Maar dat was niet nodig. De volgende dag was de jeuk, irritatie etc weg! En het bleef weg. Top product. Aan te raden!

26-01-2019 | Vrouw | 31
Schimmelinfectie van de huid
De canesten gyno tablet is GEWELDIG! Het gaat om de tablet en niet de zachte capsule. Geen jeuk, branderig gevoel of pijn. Makkelijk in te brengen en zeer effectief. Enige bijwerking: wit brokkelig stukjes tablet in je ondergoed. Snap echt niet, waarom de zachte capsule op de markt is gebracht. De capsule veroorzaakt zoveel pijn en ellende, terwijl de tablet geweldig i[lees meer...]s!!!!

16-01-2019 | Vrouw | 23
Bacteriële vaginose
Werkt helemaal niet. Ben later naar de huisarts geweest en hij zei dat hij nog nooit van dit middel gehoord had en na het lezen van de beschrijving voegde hij toe dat hij niet zou verwachten dat dit echt zou helpen. Ben nu bezig met een ander middel op recept wat wel werkt en werd nog compleet vergoed door mijn zorgverzekering ook, veel beter dan die 15 euro hier voor

05-12-2018 | Vrouw | 35
clotrimazol (500mg)
Heeft niet geholpen, duur in aanschaf. Mijn advies is ga naar de huisarts voor een recept

24-11-2018 | Vrouw | 35
clotrimazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Medicijn heeft geen enkel effect gehad. Niet aan te raden. Je kunt beter gelijk naar de dokter gaan voor een recept. 15 euro 'weggegooid'.

11-11-2018 | Vrouw | 46
Vaginale schimmelinfectie
Heel veel nare bijwerkingen. Voelt alsof je flauwvalt. Dag erna nig ziek. Krampen in onderbuik en misselijk. Heel erg moe.

18-10-2018 | Vrouw | 44
clotrimazol (200mg)

11-07-2018 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Makkelijk in te brengen Maar schimmel gaat niet weg. Klachten verergeren. Huisarts gebeld voor de daktarin capsule, die werkt tenninste

01-07-2018 | Vrouw | 21
clotrimazol
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst een vaginale schimmelinfectie gehad, alle symptomen op internet kwamen overeen met wat ik had. Heb vervolgens zelf de Canesten crème gekocht en 6 dagen lang gebruikt, inwendig en uitwendig voor het slapengaan. Na dag 1 voelde het al erg verlichtend, en na de 6 dagen was het helemaal over. Makkelijk in gebruik, maar wel elke ochtend daarbinnen goed uitspoelen[lees meer...] onder de douche.

19-06-2018 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Heb achteraf zeker een half jaar rondgelopen met de schimmelinfectie. Toch maar een capsule proberen. Makkelijk in te brengen. Volgende dag voelde het al heel anders. Na een week voelt het weer helemaal zoals het hoort! Ik raad het echt aan.

14-06-2018 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
In de avond voor het slapen gaan had ik het tablet ingebracht. Midden in de nacht werd ik bezweet wakker. Toen ik daarna naar de wc ging, merkte ik dat ik krampen had in mijn onderbuik. Ik had al zo’n vermoede dat dit mijn baarmoeder was die geirriteerde raakte van het tablet. De volgende ochtend voelde ik me erg beroerd en misselijk. Ook had ik de diarree. Ik voelde me ze[lees meer...]lfs zo beroerd dat ik later naar mijn werk ging. Eindstand: nog steeds jeuk.. Terwijl ik normaal gesproken met de 3 eieren van Gyno Daktarin nergens meer last van heb. Werkt niet voor mij (als schimmel-koningin) :p

21-05-2018 | Vrouw | 38
clotrimazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Heb canesten en gyn crème gebruikt op aanraden van de apotheek. Normaal gebruik ik gyno dactarin. Na 1 applicatie op zaterdagavond heb ik gisterenavond een licht bloedverlies vastgesteld. Vervolgens applicatie 2 toegediend. Deze ochtend opnieuw zeer lichte bloedverlies vastgesteld. Kan dit een bijwerking zijn?

08-03-2018 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Erg last gehad van een schimmelinfectie, ik ben hiervoor niet naar de dokter geweest omdat alle symptomen zo overeen kwamen met alles wat ik las dat ik het wel wist. Een dag later al véél minder last! Die nacht eindelijk weer lekker zonder jeuk geslapen. Ik heb er vertrouwen in dat het weggaat. Top product! Super makkelijk ook!

06-12-2017 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Zojuist last gehad van een erge schimmelinfectie, daar deze in het weekend plaatsvond bij de drogist Canesten gyno capsule gehaald. Deze deed bij inbrengen erg veel zeer en zat niet gemakkelijk gedurende de nacht. Een dag later opgestaan met nog meer jeuk, pijn en een brandend gevoel. Huisarts gebeld voor daktarin gyno tablet, werkt vele malen beter. Al met al een slechte[lees meer...] ervaring met Canesten... voor mij nooit meer!

10-11-2017 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb na een antibiotica kuur ontzettende jeuk gekregen. Heb toen bij de apotheek 1 capsule gehaald van canesten om in te brengen. Inbrengen ging makkelijk nadeel was dat het er ook weer uitkomt dus inlegkruisje. Volgende dag was de jeuk weg ik blij! Maar vandaag is het net zo hard weer terug gekomen! Het jeukt weer enorm en erbij lichtroze afscheiding. Toch maar weer ric[lees meer...]hting huisarts. Ik koop het niet meer, 15 euro weggegooid.

Amoxicilline (550) - Antibiotica - penicillines breedspectrum